loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 322 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Clean Master 3.8.0 - پاک سازی فضای رم و هارد آندروید

| دانلود نرم افزار Clean Master 3.8.0 - پاک سازی فضای رم و هارد آندروید |

Clean Master 3.8.0 یا کلین مستر یک نرم افزار برای خالی کردن حافظه رم و پاک کردن فایل های temp و cache و فایل های استفاده نشده برای گوشی های اندروید می باشد. حتما برای شما هم پیش آمده که باطری گوشی شما به سرعت تمام میشود ولی شما دلیل آن را نمیدانید , یکی از دلایل مهم آن کش و هیستوری نرم افزارهای نصب شده است. شما به راحتی میتوانید برنامه های اضافه را با نرم افزار Clean Master ببندید. نرم افزار Clean Master یکی از کاربردی ترین نرم افزار های آندروید میباشد که با داشتن این نرم افزار شما می توانید برنامه های اضافه را ببندید و لذت سرعت بالای گوشی خود را تجربه کنید. پاک کردن کش برنامه ها , پاک کردن History برنامه ها , مدیریت نرم افزار ها , کاهش RAM و … از وِیژگی های نرم افزار Clean Master می باشد. هم اکنون میتوانید نرم افزار Clean Master را برای گوشی اندروید خود به طور مستقیم و رایگان از سایت مورال دانلود دریافت نمایید.

محمد بازدید : 164 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Monsters University 2013 - دانشگاه هیولاها دوبله فارسی

| دانلود انیمیشن Monsters University 2013 - دانشگاه هیولاها دوبله فارسی |

| دانلود نسخه دوزبانه انگلیسی + فارسی |

» نام: دانشگاه هیولاها – Monsters University
» سال تولید: ۲۰۱۳
» کارگردان: Dan Scanlon
» شرکت تولید کننده: Pixar Animation Studios, Walt Disney Pictures
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۱۰۴ دقیقه
» زبان: دو زبانه (فارسی + انگلیسی) (تغییر زبان از منوی Audio Language < Navigate در نرم‌افزار Media Player Classic)
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: خوب (WEB-Rip 720p) – نسخه بلوری به محض عرضه شدن جایگزین خواهد شد
» پیوند: IMDB

خلاصه داستان: دانشگاه هیولاها (به انگلیسی: Monsters University) نام پویانمایی محصول مشترک دو کمپانی بزرگ پیکسار (به انگلیسی: Pixar Animation Studios) و والت دیزنی (به انگلیسی: Walt Disney Pictures) می‌باشد که به کارگردانی دن اسکانلون (به انگلیسی: Dan Scanlon) ساخته شده است. از دیگر ساخته‌های دن اسکانلون می‌توان به «ماتر و روح نورانی – Mater and the Ghostlight» اشاره کرد. داستان پویانمایی به قبل از داستان شماره نخست آن، «کارخانه هیولاها – Monsters, Inc»، باز می‌گردد. مایک وزاوسکی (به انگلیسی: Mike) و جیمز پی. سالیوان (به انگلیسی: Sullivan) در دانشگاه همدیگر را می‌بینند و نقشه می‌کشند تا باعث ترس در شرکت هیولاها شوند…

محمد بازدید : 216 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود Internet Download Manager 6.17.9 Final همراه با کرک تست شده

| دانلود Internet Download Manager 6.17.9 Final همراه با کرک تست شده |

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

محمد بازدید : 133 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود دوبله فارسی انیمیشن خرس برادر Brother Bear 2003

نام انیمیشن: Brother Bear – خرس برادر

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۳

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: ماجرای پسری به نام Kenai است، که زندگی اش دچار یک اتفاق عجیب شده، و او تبدیل به خرس شده است؛ حیوانی که او از آن بسیار متنفر بود ! اکنون برای نجات از این شرایط باید کارهایی بکند که داستان این کارتون را رقم خواهد زد…

محمد بازدید : 174 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Mysteries of the Mind یافتن اشیای مخفی

Mysteries of the Mind – هر کس شایسته شانس دومی است ! شما در پی یک تصادف به کما رفته اید و در حال یافتن راهی برای شکست بیهوشی هستید . برای موفقیت در خروج از این وضعیت ، می بایست به خاطرات گذشته خود بازگردید و با جستجو و کشف رازهای عمیق زندگی خود ، نجات یابید . در ادامه می توانید این بازی هیدن ابجکت را از سایت مورال دانلود دریافت نمایید .

محمد بازدید : 299 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

مجموعه ۹۰ والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

محمد بازدید : 162 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Android Games And Appz Pack پک برنامه و بازی های آندروید

Android Applications Pack – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

محمد بازدید : 172 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود DVD X Studios CloneDVD 6.0.0.1 نرم افزار رایت و کپی دی وی دی های قفل دار

DVD X Studios CloneDVD یک نرم افزار بسیار کاربردی و قدرتمند در زمینه کپی کردن تمامی اطلاعات موجود در دیسک های دی وی دی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت مورال دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا تمامی قفل های امنیتی مانند CSS, RC, RCE, UOPs and Sony ARccOS  که بر روی DVD وجود دارد را از بین ببرید و اقدام به کپی کردن آنها کنید و عملیات کپی DVD به DVD و DVD به ISO را به آسانی انجام دهید. همچنین شما می توانید فرمت های دی وی دی را به سایر فرمت های دیگر مانند AVI, ASF, iPod MP4, PSP MP4, 3GP تبدیل کنید و از آنها در دیگر دستگاه های قابل پخش بهره مند شوید. البته شما می توانید تمامی بخش های موجود در یک فایل DVD مانند زیرنویس ها و سرفصل ها را نیز ویرایش کنید و سایز ویدئوی مقصد را برای هماهمنگ شدن با فضای موجود ، انتخاب کنید. امکان فشرده سازی و تبدیل یک فیلم DVD-9 به یک دیسک DVD-5 با بهترین کیفیت یا تقسیم یک فیلم DVD-9 به دو دیسک DVD-5 از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می باشد.

تعداد صفحات : 50

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 408
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,516
  • بازدید ماه : 12,483
  • بازدید سال : 97,670
  • بازدید کلی : 573,357