loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 207 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

موزیلا از محبوب ترین مرورگر های حال حاظر دنیا می باشد و در سراسر دنیا کاربران بسیاری از این نرم افزار استفاده می کنند. اگر شما بخواهید ویندوزتان را عوض کنید و یا هر چندوقت یکبار از حافظه موزیلا، مثل یوزرنیم و پسووردهایی که در سایت ها وارد کردید و یا هیستوریتون پشتیبان بگیرید، Mozbackup این کار رو برای شما به سادگی انجام میده. این نرم افزار با تولید یک فایل با فرمت .pcv و حجم کم از حافظه موزیلافایرفاکستون پشتیبان میگیره و هر وقت شما بخواهید می توانید با استفاده خود نرم افزار این پشتیبان را بازگردانی کنید. برای دریافت این نرم افزار مفید از مورال دانلود به ادامه مطلب بروید.

محمد بازدید : 120 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار فارسی فرهنگ لغت معین

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به ۴۳۰۰۰ واژه دارد !
دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.

محمد بازدید : 635 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود WinRAR v5.00 - بهترین نرم افزار فشرده ساز

| دانلود WinRAR v5.00 - بهترین نرم افزار فشرده ساز |

 

WinRAR 5.00 Final یکی از محبوب ‌ترین و پرکاربرد ترین نرم‌افزارهای فشرده سازی است. وین‌رار کاندید جایزه اپسیلون سال ۲۰۰۸ بهترین نرم‌افزار شد و بعدها در هشتمین کنفرانس نرم‌افزار اروپا، برنده بهترین نرم‌افزار سال شد.در پست امروز وبسایت مورال دانلود نسخه ی جدید این نرم افزار قدرتمند فشرده ساز را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.همانطور که می دانید برای صرفه جویی در بسیاری از هزینه ها مانند آپلود و دانلود فایل ها،صرفه جویی در زمان و... می بایستی فایل های موجود بر روی شبکه اینترنت به صورت کافی فشرده شوند.یکی از برترین و قدیمی ترین نرم افزار های فشرده سازی وین رار می باشد.وین رار محصولی از کمپانی RarLabs می باشد که در سال ۱۹۹۵ عرضه شد. این نرم‌افزار، یکی از نرم‌افزارهای اختصاصی در حوزه فرمت RAR بوده که سایر فرمت‌های فشرده‌سازی چون ZIP را نیز پشتیبانی می‌کند.مهمترین ویژگی این نرم افزار قابلیت Self-Extract می باشد.با استفاده از این امکان کاربران می توانند فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورند تا در سیستم هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانند آن ها را از حالت فشرده خارج کنند.وین رار می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد همچنین قادرست فایل هایی تا حجم 8,589 بیلیون گیگابایت را نیز فشرده کند.نرم افزار علاوه بر اجرای فایلهای RAR و ZIP می تواند فایلهای فشرده با فرمت های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z را نیز اجرا و ویرایش کند.فایل های فشرده شده توسط این نرم افزار از امنیت بالایی برخوردار خواهند بود و کاربران می توانند برای فایل های رمز عبور قرار دهند.اما بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که رمز عبور راحتی برای فایل های فشرده ی خود انتخاب کنید زیرا به گفته ی یوجین راشال و الکساندر راشال،سازندگان این نرم افزار،از الگوریتمی برای رمزنگاری فایل ها برای این نرم افزار استفاده کرده اند که در صورت گم شدن رمز عبور امکان بازگردانی آن نخواهد بود.
محمد بازدید : 172 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود DVD X Studios CloneDVD 6.0.0.1 نرم افزار رایت و کپی دی وی دی های قفل دار

DVD X Studios CloneDVD یک نرم افزار بسیار کاربردی و قدرتمند در زمینه کپی کردن تمامی اطلاعات موجود در دیسک های دی وی دی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت مورال دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا تمامی قفل های امنیتی مانند CSS, RC, RCE, UOPs and Sony ARccOS  که بر روی DVD وجود دارد را از بین ببرید و اقدام به کپی کردن آنها کنید و عملیات کپی DVD به DVD و DVD به ISO را به آسانی انجام دهید. همچنین شما می توانید فرمت های دی وی دی را به سایر فرمت های دیگر مانند AVI, ASF, iPod MP4, PSP MP4, 3GP تبدیل کنید و از آنها در دیگر دستگاه های قابل پخش بهره مند شوید. البته شما می توانید تمامی بخش های موجود در یک فایل DVD مانند زیرنویس ها و سرفصل ها را نیز ویرایش کنید و سایز ویدئوی مقصد را برای هماهمنگ شدن با فضای موجود ، انتخاب کنید. امکان فشرده سازی و تبدیل یک فیلم DVD-9 به یک دیسک DVD-5 با بهترین کیفیت یا تقسیم یک فیلم DVD-9 به دو دیسک DVD-5 از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می باشد.

محمد بازدید : 313 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود آفیس ۲۰۱۳ نسخه کامل Microsoft Office Professional Plus 2013

نسخه جدید Microsoft Office 2013 که تقریبا به همراه ویندوز ۸ وارد بازار شده است در حال حاضر به صورت کرک شده از دانلودها قابل دانلود است. آفیس ۲۰۱۳ با قابلیت های جدید و رابط کاربری جدیدی همراه است ولی شما می‌توانید همان ریبون آفیس (نوار منوی بالای نرم‌افزارهای آفیس ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ ) را در آفیس ۲۰۱۳ نیز داشته باشید. ریبون در گوشه پنجره نرم‌افزارهای مختلف Word, Excel, Outlook و دیگر ابزارهای آفیس وجود دارد و کاربر براحتی می‌تواند آن را فعال کند.  مایکروسافت در نسخه جدید آفیس خود تغییرات شگرفی را در پیش گرفته است. نه تنها ظاهر و رابط کاربری این مجموعه نرم افزاری شبیه به ویندوز ۸ شده و در ابزارهای صفحه لمسی همچون تبلت بسیار بهتر عمل خواهد کرد. بلکه این شرکت شیوه شخصی سازی و مدیریت بخش های مختلف آفیس را هم به شکل چشم گیری تغییر داده و به کاربران امکان استفاده از اپلیکیشن های ویژه ای را در مجموعه آفیس می دهد. این مجموعه نرم افزارهای Word , Excel , Powerpoint , OneNote , Outlook و Groove و Publisher و Access و Infopath و عرضه شده است.

محمد بازدید : 136 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود AppRemover 3.0 Portable نرم افزار حذف کامل آنتی ویروس ها

شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که بخواهید آنتی ویروس و آنتی اسپایور نصب شده بر روی سیستم خود را بطور کامل حذف کنید و اقدام به نصب یک برنامه مشابه دیگر کنید و یا محصولات قدرتمندی چون نورتون و مک کافی بر روی سیستم داشته باشید و بخواهید آنها را حذف کنید. البته همانطور که می دانید اینگونه محصولات بصورت پیش فرض قابل حذف نیستند و برای حذف کامل آنها نیاز به برنامه های خاص پاک کننده خواهید داشت. AppRemover یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه حذف کامل آنتی ویروس ها و آنتی اسپاورها می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است براحتی قادر خواهید بود تا اقدام به حذف برنامه های امنیتی از روی سیستم خود کنید. بعد از نصب این برنامه شما لیست کاملی از برنامه های امنیتی که بر روی سیستم دارید را مشاهده خواهید کرد و در صورت نیاز تنها با یک کلیک می توانید آنها را بطور کامل حذف کنید.

محمد بازدید : 287 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (1)

دانلود نرم افزار صوتی نوا ورژن ۱

نرم افزار صوتی "نوا" جهت نشر فرهنگ فضائل اهل بیت علیهم السلام، توسط" گروه نرم افزاری نوا" تولید شده است. این نرم افزار با قابلیت پخش، دانلود و دسته بندی فایل های صوتی، گلچین برترین سخنرانی ها، مداحی ها و صوت های استودیویی موجود در فضای وب را از سایت های مذهبی جمع آوری نموده و آنها را به راحتی و به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار میدهد.از دیگر ویژگی های شاخص این نرم‌افزار میتوان به آپدیت روزانه توسط گروهی مجرب، امکان پخش ترتیبی، جداسازی و فیلتر کردن فایلها و مدیریت پهنای باند کاربر هنگام پخش یا دانلود به صورت هم زمان چندین فایل، اشاره کرد. لازم به ذکر است نرم افزار نوا به صورت رایگان بوده و در قبال آن هیچ مبلغی از کاربران دریافت نمی‌شود. این نرم‌افزار در حال حاضر بر روی سیستم عاملهای ویندوزی مانند Seven , Vista و… قابل اجرا می‌باشد……

 

محمد بازدید : 235 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)

بهینه سازی حافظه رم و افزایش سرعت آن RAM Saver Pro 12.3

RAM Saver Professional نرم افزاری بسیار عالی برای بهینه سازی حافظه رم و در نتیجه افزایش سرعت سیستم می باشد. این نرم افزار واقع افزایش دهنده سرعت رم و بهینه ساز آن می باشد و با آزاد سازی فضای حافظه رم امکان استفاده بیشتر سیستم عامل از این حافظه را فراهم میکند که در نتیجه ویندوز سریعتر عمل خواهد کرد. نرم افزار با یکپارچه سازی حافظه رم انجام پروسه های ویندوز را سرعت خواهد بخشید ، افزایش کارایی CPU و کش های مادربرد ، بازگردانی حافظه مصرف شده توسط نرم افزارهای ضعیف و غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری و همچنین استفاده از تمامی قابلیت حافظه رم به دستور کاربر از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود. تست بنچمارک حافظه رم و همچنین ارائه اطلاعات دقیق از حافظه به صورت گرافیکی با نمودارها از قابلیت های جزئی تر نرم افزار محسوب می شود. نظارت و کنترل بر فرآیندهایی که در حافظه رم انجام می شود و امکان بستن تمام برنامه ها برای آزادی کامل حافظه با یک کلیک هم نیز در این نرم افزار گنجانده شده اند.

محمد بازدید : 437 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 3.2

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت مورال دانلود دریافت کنید.

محمد بازدید : 164 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود TheAeroClock 3.03 ساعت بسیار زیبا و آنالوگ بر روی دسکتاپ

TheAeroClock یک ساعت رومیزی بسیار زیبا و جالب می باشد که شما می توانید از سایت مورال دانلود دریافت نمایید. این ساعت بسیار جالب که به عنوان یک ابزار تزئینی بر روی دسکتاپ نیز محسوب می شود می تواند وقت محلی را برای شما به نمایش در آورد. شما می توانید پس از نصب این نرم افزار از یک ساعت زیبا بر روی دسکتاپ برخوردار شوید و تنظیمات مختلف نرم افزار را بصورت دستی تغییر دهید. بطور مثال می توانید وضوح ساعت , روشنایی و کیفیت را تغییر داده و حتی رنگ آن را متناسب با بک گراند عوض کنید و اگر مایل باشید می توانید سایز ساعت را نیز تغییر دهید. همه این ابزارها به شما کمک می کنند تا بتوانید محیطی زیباتر بر روی صفحه نمایش ایجاد کنید.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 234
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,342
  • بازدید ماه : 12,309
  • بازدید سال : 97,496
  • بازدید کلی : 573,183