loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 663 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

ممکن است که شما رمز کانکشن اینترنتون یا V P N که در کامپیوتر ذخیره شده است رو فراموش کرده باشید و حالا قصد داشته باشید ویندوز کامپیوترتون رو عوض کنید یا بنا به هر دلیلی به اون نیاز داشته باشید. البته شما می توانید با تماس با شرکت اینترنتتون این رمز رو بدست بیارید ولی ما این جا نرم افزاری فوق العاده کم حجم برای شما معرفی می کنیم که تنها با یک کلیک، رمز تمامی کانکشن هایی که در کامپیوتر ذخیره شده است رو نشون میده و نیاز به هیچ تماسی با شرکت و مشکلات آن نیست. برای دانلود این نرم افزار از مورال دانلود به ادامه مطلب بروید. البته از این نرم افزار برای دزدی استفاده نکنید!!

محمد بازدید : 207 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

موزیلا از محبوب ترین مرورگر های حال حاظر دنیا می باشد و در سراسر دنیا کاربران بسیاری از این نرم افزار استفاده می کنند. اگر شما بخواهید ویندوزتان را عوض کنید و یا هر چندوقت یکبار از حافظه موزیلا، مثل یوزرنیم و پسووردهایی که در سایت ها وارد کردید و یا هیستوریتون پشتیبان بگیرید، Mozbackup این کار رو برای شما به سادگی انجام میده. این نرم افزار با تولید یک فایل با فرمت .pcv و حجم کم از حافظه موزیلافایرفاکستون پشتیبان میگیره و هر وقت شما بخواهید می توانید با استفاده خود نرم افزار این پشتیبان را بازگردانی کنید. برای دریافت این نرم افزار مفید از مورال دانلود به ادامه مطلب بروید.

محمد بازدید : 309 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود Dropbox 1.4.20 نرم افزار همگام سازی و اشتراک گذاری فایلها

Dropbox  یک نرم افزار بسیار حرفه ای و مفید در زمینه اشتراک گذاری فایلها و تمامی اطلاعات مهم و دسترسی سریع به آنها بصورت آنلاین می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت مورال دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا یک هاست تحت وب برای خود راه اندازی کنید و از 2 گیگابایت فضای رایگان آن نهایت استفاده را ببرید. کافیست شما وارد سایت برنامه شوید و یک اکانت برای خود ثبت کنید و  از 2 گیگابایت فضای رایگان آن بهره مند شوید و سپس این برنامه را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار یک پوشه بر روی کامپیوتر شما ایجاد میکند ( هر مسیری که شما انتخاب کنید ) و آن پوشه را برای شما همیشه نمایش میدهد . هرزمانی که شما محتویات پوشه را تغییر بدهید ، با اضافه کردن ، تغییر دادن ، یا حذف کردن فایل ها ، نرم افزار Dropbox به صورت اتوماتیک ، همه تغییرات را با پوشه ای که در حساب کاربری خود دارید بر روی سرور خود اعمال می کند. علاوه بر اینکه هرکامپیوتری که وارد حساب کاربری شما شود ، همان پوشه ای که توسط شما ساخته شده در سرورهای نرم افزار Dropbox را مشاهده میکند . از ویژگی های دیگر این سرویس قابلیت معرفی عضو جدید است که در ازای معرفی هر عضو ۲۵۰مگابایت فضا جایزه میگیرید. همچنین می توانید با پرداخت ماهیانه مبلغ ۱۰دلار ۵۰گیگابایت فضای برای خود خریداری کنید.

محمد بازدید : 220 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

کنترل مصرف پهنای باند DU Meter 6.01.3596

DU Meter نرم افزاری کارآمد برای بررسی و نمایش و ارائه گزارش از مصرف شبکه و پهنای باند می باشد. این نرم افزار با ارائه گزارش از مصرف پهنای باند اینترنت به صورت لحظه ای، ساعتی ، روزانه ، هفتگی و ماهانه و سالانه میتواند به مدیریت و همچنین بررسی اینکه پهنای باند شما چطور و کجا و به چه مقدار مصرف شده را امکان پذیر کند. این گزارشها میتواند به صورت گرافیکی در نرم افزار ارائه شود یا به ایمیل کاربر ارسال گردد. سه نوع نمودار و چارت برای نمایش مصرف کاربر به صورت گرافیکی وجود دارد که کاربر میتواند آنها را انتخاب کند. این نرم افزار میتواند محدودیت نیز ایجاد نماید و دانلود و آپلود های فراتر از محدودیت را قطع کند.  به این ترتیب نرم افزار امکان مشاهده کامل میزان دانلود و آپلودهای انجام شده و به طور کل مصرف پهنای باند را زیر نظر داشته باشد.

محمد بازدید : 172 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

مدیریت اکانت ها در شبکه های اجتماعی Social Pro 2.0.8

اگر از آن دسته افرادی هستید که از اکانت های متعددی در شبکه های اجتماعی فیس بوک ، گوگل پلاس و توییتر برخوردار هستید ، حتما برای بررسی و چک کردن آنها با مشکلاتی مواجه خواهید شد. شایع ترین این مشکلات شلوغ شدن مرورگرها و اتلاف زمان زیادی در زمان بررسی آنهاست.

Social Pro نرم افزاری ویژه برای مدیریت کامل اکانت شبکه های اجتماعی فیس بوک ، گوگل پلاس ، توییتر و اکانت جیمیل می باشد. به وسیله این نرم افزار هیچ پیامی و نوشته دوستانتان را از دست نخواهید داد ، میتوانید به راحتی به ارسال و اشتراک گذاری بپردازید و تمامی فرایندهای معمول در شبکه های اجتماعی را انجام دهید. توسط Social Pro درخواست های دوستی ، نوتیفکشن ها ، پیام ها را به راحتی دریافت خواهید کرد و بسیار ساده میتوانید استریم صفحات اجتماعی خودتان را چک کنید ، دیدگاه ارسال کنید ، لایک و +۱ بدهید و… .

محمد بازدید : 383 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

کنترل و مدیریت پهنای باند اینترنت Cucusoft Net Guard 2.0.1.1

Cucusoft Net Guard نرم افزار رایگان و کامل برای مدیریت پهنای باند مصرفی شما می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید دانلود و آپلود را کنترل کنید و همچنین نرم افزارهایی که از اینترنتان استفاده میکنند را ملاحظه بفرمایید. به این ترتیب اگر نرم افزاری بدون اجازه شما پهنای باندتان را مصرف می نماید ، میتوانید از آن جلوگیری کنید و همچنین اگر یک فایل مخرب از دید شما پنهان شده و در حال مصرف و رد و بدل اطلاعات از طریق اینترنت می باشد ، برای شما آشکار خواهد شد و میتوانید ابتدا دسترسی آن را ببندید و سپس فکری برای حذف آن کنید.

Cucusoft Net Guard علاوه بر امکانات کنترل پهنای باند ، میتواند آمار مصرف روزانه ، ماهیانه و سالیانه شما را مشخص کند. در همین راستا امکان محدود سازی پهنای باند مصرفی و ایجاد هشدارها در زمان نزدیک شدن به پایان محدودیت پهنای باند نیز وجود دارد.

محمد بازدید : 175 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

محدود سازی اینترنت و وبسایت ها با Internet Lock 5.3.2

Internet Lock نرم افزاری کامل برای مدیریت اینترنت و اتصالات کامپیوتر شما به اینترنت می باشد. با این نرم افزار میتوان ضمن محدود کردن و قفل اتصال سیستم به اینترنت ، امکان محدود کردن کاربران و نرم افزارها به اینترنت وجود دارد. با Internet Lock میتوان زمان دسترسی به اینترنت را محدود کرد با به طور کل دسترسی به اینترنت را قفل نمود. همچنین میتوان برای کاربران مختلف محدودیت های متفاوتی در نظر گرفت و همچنین توانایی قفل کردن نرم افزارها و حتی فیلتر کردن سایت ها نیز با Internet Lock فراهم شده است. 

برای مثال میتوان ساعت دسترسی به اینترنت بین ۹ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین کرد و یا اینکه به طور کل در روزهای مشخص دسترسی به اینترنت با پسورد امکان پذیر باشد و محدودیت دیگر این است که میتوان تایم دسترسی به اینترنت را برای مثال ۳۰ دقیقه تعریف نمود. محدود کردن نرم افزارها نیز به همین صورت یا به طور کلی یعنی قفل کردن دسترسی یک یا چند نرم افزار به اینترنت را قطع یا محدود کرد. برای قابلیت های جزئی تر قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

محمد بازدید : 229 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Easy Button & Menu Maker v2.3 - طراحی دکمه های تحت وب

| دانلود ورژن 2.3 به همراه کرک معتبر از مورال دانلود با لینک مستقیم |

منوهای تحت وب را می توان با چند راه مختلف طراحی و در وب سایت ها با هرنوع تکنولوژی به کار برد. با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی منوهای ساده خلق کرد ، برنامه نویسی نمود و منوهای کشویی و یا ساده طراحی نمود و یا این که از نرم افزارهای مخصوص این کار استفاده نمود. نرم افزارهایی که اصولا کارشان طراحی منوهای حرفه ای برای وب سایت ها می باشد. این دسته نرم افزارها قادرند تا منوهای جذاب و حرفه ای خلق کنند بدون این که حتی کوچکترین خطی کدنویسی شود ، این ابزارها به صورت خودکار کدهای لازم برای بهره برداری و استفاده در وب سایت ها را تولید می کنند. از نرم افزارهایی که در این زمینه بسیار قدرتمند عمل می کند می توان به Blumentals Easy Button & Menu Maker Pro اشاره نمود. نرم افزاری فوق العاده کامل و حرفه ای که با بهره گیری از محیط کاربری جذاب می تواند در استفاده آسان و سرعت عمل کاربر هم کمک زیادی نماید.

محمد بازدید : 191 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود Erics Telnet 98 v15.2.6630 نرم افزار کلاینت Telnet و SSH

Erics TelNet98 کلاینت SSH و Telnet برای شبکه های اینترانت و اینترنت می باشد. این نرم افزار از قابلیت انتقال فایل به صورت از پیش ساخته شده بهره مند می باشد. به علاوه این نرم افزار از واسط کاربری چند زبانه  و بسیار آسانی نیز برخورددار است.

محمد بازدید : 201 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود LastPass v2.0.0 - نرم افزار مدیریت پسوردهای اینترنتی

LastPass یک نرم افزار مدیریت پسورد برای کاربردهای اینترنتی است که با استفاده از آن دیگر لازم نیست نگران فراموش کردن رمزهای اکانت های مختلفی باشید که در سایت های گوناگون دارید. این نرم افزار از مرورگرهای محبوبی همچون Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Opera و Safari پشتیبانی می کند و امکانی را برای شما فراهم می کند تا در استفاده از هر پسوردی در اینترنت، تنها یک بار مجبور به وارد نمودن آن باشید! شما می توانید پسورد هایی با ضریب اطمینان بالا انتخاب کنید، LastPass آن ها را در سرور خود ذخیره می کند و در مراجعه های بعدی به سایت های مورد نظر، بخش های مربوط به نام کاربری و کلمه عبوررا به صورت خود کار برای شما پر می کند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,310
  • بازدید ماه : 12,277
  • بازدید سال : 97,464
  • بازدید کلی : 573,151