loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 169 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود آنتی ویروس بسیار قوی Kingsoft Antivirus 2012 SP5.5

Kingsoft Antivirus یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه تشخیص و پاکسازی تمامی تروجان ها و ویروس ها می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت مورال دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا همیشه از سیستم خود محافظت کنید. چرا که این نرم افزار از فن آوری بسیار پیچیده ای برخوردار است و عملکرد بسیار سریع دارد و می تواند تمامی تروجان ها و ویروس هایی که سبب آسیب رساندن و سرقت اطلاعات از درون سیستم شما می شوند را شناسایی و سپس آنها را از بین ببرد. در واقع این نرم افزار می تواند تمامی بدافزارها , کیلاگرها , ابزارهای جاسوسی مختلف , روکیت ها , کرم ها و سایر ابزاری که ممکن است به شما آسیب بزند را با سرعت باور نکردنی شناسایی کند و سپس آنها را حذف کند و در زمان جستجو سبب کند شدن سیستم شما نشود.

محمد بازدید : 140 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

محافظت ار درایوهای کامپیوتر Disk Drive Administrator v3.8

همانطور که میدانید کامپیوتر دارای درایوهای مختلفی است که مربوط به هارد دیسک ، حافظه های قابل حمل و CDDVD درایوها می باشد. Disk Drive Administrator نرم افزاری است که میتواند درایوهای کامپیوتر را محافظت کرده و آنها را قفل ، مخفی و از نظر دسترسی محدود سازد. در ساده ترین حالت کاربر اصلی میتواند با استفاده از این نرم افزار درایوهای هارد دیسک ، فالپی دیسک ، حافظه های قابل حمل usb و cd/dvd را قفل کند یا مخفی نماید. در زمینه درایورهای قابل حمل و cd/dvd باتوجه به اینکه با وصل شدن چندین دستگاه نام حروف درایوها عوض می شود ، این نرم افزار به طور کلی عمل میکند و وقتی شما درخواست قفل یا مخفی شدن درایوهای قابل حمل و cd/dvd را میدهید ، دیگر نام آن درایو مهم نیست و به طور کلی مخفی ، قفل یا محدود خواهند شد. در قابلیت بعدی میتوان امکان autorun را غیرفعال کرد. این نرم افزار از نظر رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهم است و تمامی قابلیت های نرم افزار به آسانی در اختیار کاربر قرار دارد. قابلیت های جزئی تر در ادامه مطلب.

محمد بازدید : 287 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

قفل و مخفی سازی اطلاعات Hide Folders 2012 4.0 Build 4.0.6.775 Final

Hide Folders نرم افزاری با قدمت بسیار زیاد است که از سال ۲۰۰۱ نسخه های آن در حال انتشار می باشد. این نرم افزار قدرتمند مخصوص محافظت از فایل ها و فولدرها با ایجاد محدودیت هایی نظیر مخفی کردن و قفل گذاشتن روی آنها می باشد. توسط این نرم افزار کاربران میتوانند به راحتی هر تعداد فایل و فولدرها را که میخواهند از دسترس دیگران دور نگهدارند. این نرم افزار علاوه بر قابلیت مخفی کردن فایل ها و فولدرها و قرار دادن پسورد روی آنها ، میتواند محدودیت هایی نظیر جلوگیری از حذف شدن و یا فقط قابل خواندن بودن فایل ایجاد کند. قابلیت فقط قابل خواندن بودن (Read Only) ضمن اینکه از حذف شدن آن فایل یا فولدر جلوگیری میکند از ویرایش آن فایل یا فولدر نیز جلوگیری به عمل می آورد. نرم افزار از فرمت های NTFS, FAT32, exFAT و FAT پشتیبانی میکند. برای دستیابی به نرم افزار نیاز به پسورد است و جز شما کاربر دیگری نمیتواند بر نرم افزار کنترل داشته باشد. در حالت safe mode نیز تنظیمات به خودی خود باقی خواهند ماند. همچنین برای پاک کردن نرم افزار نیز نیاز به پسورد خواهد بود. برای سرعت انجام کارها میتوانید کلید میانبر نیز تعریف کنید.

محمد بازدید : 449 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

قفل و مخفی کردن اطلاعات با Folder Protect 1.9.4

Folder Protect نرم افزاری فوق العاده قدرتمند برای قفل کردن و مخفی نمودن انواع اطلاعات از جمله فایل ها و فولدرها و درایورها می باشد. توسط این نرم افزار میتواند به راحتی هرچه تمام تر فایل ها و فولدرها و درایورها را با پسورد محافظت نمود یا اینکه برای دیگر کاربران مخفی ساخت.  تمامی محافظت های صورت گرفته توسط این نرم افزار از جمله قفل گذاری و مخفی سازی در حالت safe mode ویندوز نیز پابرجا خواهد بود و اینطور نیست که در حالت Safe mode فرایندهای نرم افزار Folder Protect اجرا نشوند و اطلاعات شما به راحتی از دست برود.

محمد بازدید : 1421 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (2)

دانلود آپدیت آفلاین نود32

| تاریخ انتشار: 7 مرداد 1391 مربوط به شماره 7335 |

نود 32 یکی از آنتی ویروس های محبوب و پرطرفدار است. هم چنین این آنتی ویروس از قدرتی خوبی در زمینه شناسایی و پاکسازی ویروس ها، کرم ها، تروجان ها و ... دارد. از ویژگی هایی که این آنتی ویروس رو متمایز می کند، محیط ساده و کاربر پسند است. همانگونه که هر آنتی ویروس نیاز به آپدیت شدن برای شناسایی بهتر ویروس دارد این آنتی ویروس برای آپدیت باید به سایت خود وصل شده و آپدیت های مورد نیاز رو دانلود نماید اما از آنجایی که برای این کار نیاز به این است که آنتی ویروس شما قانونی باشد. اما اکثر کاربران ایرانی از نسخه دانلودی آن استفاده می کنند و برای آپدیت این آنتی ویروس از یوزرنیم و پسوورد هایی استفاده می کنند که در طی مدت دو یا سه روز از بین می روند. یکی از روش های دیگر آپدیت آنتی ویروس نود32 استفاده از آپدیت آفلاین این آنتی ویروس است. که در طی مدت های گذشته توسط اکثر سایت های ایرانی انتشار می یافت. اما مدتی است که شرکت نود 32 این سایت ها رو شناسایی و سایت هایی که در آن آپدیت آفلاین، کرک نود 32، یوزرنیم و پسوورد و هر چیزی که مربوط به نود بوده و از نظر آنها غیرقانونی است را بلاک می کرد. این سایت ها هم برای جلوگیری از بلاک تمامی این محتوا رو پاک کرده و دیگر اقدام به انتشار این آپدیت ها نمی کنند. اما ما امروز در مورال دانلود، آپدیت آفلاین و رایگان آنتی ویروس نود 32 رو تا تاریخ 7 مردادماه 1391 برای شما کاربران آماده کرده ایم. شما می توانید با مراجعه به ادامه مطلب و دانلود آپدیت از آنتی ویروس به روز خود لذت ببرید.

محمد بازدید : 227 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Kaspersky PURE Total Security 2 v12.0.1.288a

لابراتوارهای Kaspersky هم مدتی است که نسخه ی کاملی از تمامی محصولات خود را عرضه کرده اند. یک Total Security فوق العاده کامل که از لحاظ امنیت از تمامی محصولات Kaspersky قوی تر بوده و شامل تمامی موارد امنیتی نیز می شود.  این نرم افزار که Kaspersky PURE Total Security نام دارد نوعی بسته نرم افزاریست که شاید بتوان به جرات گفت که در آن بیش از 10 نرم افزار که هریک می توانند به صورت جداگانه عرضه شوند وجود دارد. وجود  Kaspersky Internet Security به صورت کامل در این نرم افزار و همچنین ابزارهای متعدد برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل های انتخاب شده از سوی کاربر مهم ترین خصوصیاتی هستند که در همان نگاه اول هم به چشم می خورند. اما نکته بسیار جالب در مورد Kaspersky PURE این است که با وجود این همه امکانات سرعت اجرای آن نسبت به دیگر نرم افزارهای تولید شده از سوی Kaspersky نه تنها با کاهشی رو به رو نشده بلکه با بهینه سازی های انجام شده باید گفت که خیال کاربران از سرعت و کارآیی سیستم با استفاده از این نرم افزار می بایست کاملا راحت و آسوده باشد.

محمد بازدید : 214 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Kaspersky Antivirus & Internet Security 2012 v12.0.0.374

شاید امروزه کمتر سیستمی را بتوان یافت که برروی آن حداقل یک نرم افزار امنیتی نصب نشده باشد و یا به طرق مختلف از لحاظ امنیتی محافظت نشود. اکثر سیستم های رایانه ای حداقل برروی سیستم عامل خود یک آنتی ویروس یا بسته نرم افزار دارند تا در صورت مواجه با انواع فایل های مخرب آن ها را حذف کند، حال این که کدام بسته امنیتی را انتخاب کنیم شاید کمی دشوار به نظر می رسد. شاید اگر این سوال 5 سال قبل مطرح می شد کار زیادی سختی نبود اما حالا چون برندها و شرکت هایی که تولید کننده بسته های امنیتی بسیار هستند کمی کار دشوارتر خواهد بود چراکه باید از میان این همه نام یکی را به عنوان ایمن ترین انتخاب کرد. اگر بخواهیم خصوصیات یک آنتی ویروس یا بسته امنیتی موفق را برشمریم چند قابلیت است که باید از آن ها یاد کرد. تامین امنیت در زمینه های گوناگون ، به روزرسانی های سریع ، شناسایی سریع فایل های مخرب ، تامین امنیت در اینترنت و گزینه های دیگر که البته از درجه کمتری در اهمیت برخوردارند. شاید یکی از بسته های امنیتی که می تواند در این زمینه جز بهترین گزینه ها باشد محصولی است که از لابراتورهای Kaspersky خارج شده و Kaspersky Internet Security نام گرفته است.

محمد بازدید : 230 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Malwarebytes Anti-Malware v1.62.0.1100 - نرم افزار شناسایی و حذف نرم افزارهای مخرب

بد افزارها یا Malware برنامه های خطرناکی هستند که معمولاً بدون اطلاع کاربران روی سیستم نصب می شوند و امنیت اطلاعات شخصی را تهدید می کند، بنابراین داشتن یک Anti-Malware پیشرفته می تواند کمک به سزایی در تامین امنیت اطلاعات کاربران باشد.
Malwarebytes Anti-Malware برنامه بسیار کارآمد و موثر است که به عنوان یک anti-malware طراحی شده است تا از سیستم شما در مقابل بدافزار ها و نرم افزار های مخرب محافظت کند. این نرم افزار ویژگی های زیادی دارد که یکی از مهمترین آن ها ماژول های نظارتی است که در شناسایی و از بین بردن بدافزارها بسیار سریع عمل کرده و حتی قبل از آغاز به کار نمودن آن ها را بلوکه می کنند. این ماژول های حفاظتی در کوتاه ترین زمان ممکن به اسکن سیستم پرداخته و تمامی فرآیند های سیستم را لیست می کند و سپس فرآیندهایی که مشکوک و آلوده هستند را قبل از اجرا، از بین خواهد برد. Malwarebytes Anti-Malware دارای سرعت بالایی است و می تواند به شناسایی و حذف بدافزارهایی بپردازد که ممکن است حتی توسط آنتی ویروس های شناخته شده نیز شناسایی نشده باشند.

محمد بازدید : 445 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود Spyware Cease v7.1.2.1 - نرم افزار مقابله با جاسوس افزارها

یکی از انواع فایل های مخربی که امروزه برای آسیب رسانی به سیستم های رایانه ای در دنیای اینترنت و انواع حافظه ها پخش شده است و ممکن است برروی رایانه ها مدل های مختلفی از آن یافت شود جاسوس افزارها یا همان Spyware ها هستند که به دلایل مختلف ممکن است از سوی افراد مختلف در یک سیستم رایانه ای انتشار پیدا کنند. این فایل های مخرب می توانند گاهی به مراتب حتی خطرناک تر از یک ویروس عمل کنند چراکه اینجا پای اطلاعات خصوصی و اطلاعات خاص به میان خواهد آمد و به طبع هدف کسی که این فایل را انتشار داده است تنها اطلاعات خاصی است. حال راه مقابله با این فایل های مخرب تنها استفاده از نرم افزارهایی است که امکان شناسایی و نابود سازی Spyware ها را دارند. Spyware Cease نام نرم افزاریست که تنها برای شناسایی و حذف جاسوس افزارها ساخته شده است. این ابزار که شبیه به آنتی ویروس های رایج عمل می کند قادر است تا تنها جاسوس افزارها را شناسایی کندو برای حذف آن ها اقدام نماید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 346
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,454
  • بازدید ماه : 12,421
  • بازدید سال : 97,608
  • بازدید کلی : 573,295