loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 202 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (1)

دانلود Aiseesoft MTS Converter 6.2.52.12523 نرم افزار مبدل فرمت های TS

Aiseesoft MTS Converter یک مبدل بسیار قدرتمند , حرفه ای و در عین حال سریع در زمینه تبدیل فرمت MTS به سایر فرمت های رایج تصویری می باشد. شما با کمک این نرم افزار که سایت مورال دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا فرمت M2TS, TS, MTS را به تمامی فرمت های دیگر ویدیویی تبدیل کرده و هرگز نگران از دست دادن کیفیت فایلها نباشید. در محیط این نرم افزار قارد خواهید بود تا بصورت دسته ای اقدام به تبدیل و ویرایش فرمت های ویدیویی کنید و آنها را به فرمت هایی نظیر AVI, WMV, MP4, 3GP, 3G2, MOV, FLV, MPG, MPEG, VOB, DAT, MP4, M4V, RM, RMVB, WMV تبدیل کنید. همچنین امکان تبدیل فرمت های HD نیز در این نرم افزار گنجانده شده است. همچنین شما می توانید صدای موجود در فیلم ها را نیز توسط این نرم افزار استخراج کنید و آنها را با فرمت های AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, M4A, MKA, MP2, MP3, OGG, WAV, WMA ذخیره کنید. همچنین امکان تغییر رزولوشون و قرار دادن واترمارک نیز در این نرم افزار وجود دارد.

 

محمد بازدید : 177 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود Aiseesoft HD Video Converter 6.2.52.12523 نرم افزار تبدیل ویدیوهای HD

Aiseesoft HD Video Converter یک مبدل کاملا کاربردی و مفید در زمینه تبدیل ویدیوهای HD و کیفیت بالا به سایر فرمت های رایج ویدیویی می باشد. شما با کمک این نرم افزار که سایت مورال دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا ویدیوهای HD را به تمامی فرمت های دیگر ویدیویی تبدیل کرده و هرگز نگران از دست دادن کیفیت فایلها نباشید. در محیط این نرم افزار قارد خواهید بود تا بصورت دسته ای اقدام به تبدیل و ویرایش فرمت های ویدیویی کنید. شما می توانید فرمت HD TS, HD MTS, HD M2TS, HD MPG, HD MPEG, HD MP4, HD WMV, QuickTime HD MOV, HD H.264, HD RM را به فرمت های MPG, MPEG, MPEG 2, VOB, DAT, MP4, M4V, TS, RM, RMVB, WMV, ASF, MKV, AVI, 3GP, 3G2, QT تبدیل کنید. این برنامه قابلیت تبدیل سایر فرمت ها به یکدیگر را نیز دارد و می توانید ویدیوهای HD و با کیفیت بسیار بالا را نیز به فرمت های دیگر تبدیل کندو همچنین شما می توانید صدای موجود در فیلم ها را نیز توسط این نرم افزار استخراج کنید و آنها را با فرمت های AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, M4A, MKA, MP2, MP3, OGG, WAV, WMA ذخیره کنید. همچنین امکان تغییر رزولوشون و قرار دادن واترمارک نیز در این نرم افزار گنجانده است. در نهایت می توانید ویدیوهای تبدیل شده را برای اجرا در دستگاه های iPod, iPhone, iPhone 4, Apple TV, PSP, PS3, Wii, Zune, Xbox 360, Google Phone, Sony Walkman, Archos, Creative Zen, iRiver, BlackBerry, Palm Pre, Motorola, LG, Sony Ericsson, Mobile Phone بهینه سازی کنید.

محمد بازدید : 151 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود Repair Video Master v.2.65 نرم افزار تعمیر و بازسازی فرمت های ویدیویی

Repair Video Master یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه تعمیر انواع فرمت های ویدیویی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار کوچک می توانید تمامی فرمت های ویدیویی را که بر روی هارد دیسک دارید و در زمان اجرای آنها با مشکل مواجه هستید را از بین ببرید و براحتی هر چه تمام تر ویدیوهای مختلف را مشاهده کنید. این برنامه قادر است تا ویدیوهایی که آسیب دیده و یا خراب شده اند را برای شما تعمیر کند و قابلیت پشتیبانی از فرمت های AVI, DivX, Xvid, MPEG-4, RM, RMVB, ASF, WMV, WMA, AC3 را دارد. بطور مثال ممکن است شما یک فایل ویدیویی بر روی سیستم داشته باشید که در زمان اجرا فریز می شود و یا اینکه زمانی می خواهید فیلم را بصورت دستی به جلو و یا عقب ببرید دچار مشکل می شود و یا حتی ممکن است نتوانید یک فیلم را از روی سی دی و دی وی دی کپی کنید در چنین مواقعی می توانید توسط این نرم افزار اقدام به تعمیر آنها کنید و بدون هیچ مشکلی از تماشای آنها لذت ببرید

محمد بازدید : 197 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

ساخت و تبدیل ویدئوهای 3 بعدی توسط Aiseesoft 3D Converter 6.3.6

Aiseesoft 3D Converter 6.3.6 نرم افزاری معروف و بسیار قدرتمند در ضمینه ساخت و تبدیل ویدئوهای 2 بعدی و ساده به ویدئوهای 3D یا سه بعدی می باشد. این نرم افزار توانایی ایجاد ویدئوهای 3 بعدی را به صورت کاملا خودکار دارا می باشد. همچنین نرم افزار Aiseesoft 3D Converter توانایی تبدیل فیلم و ویدئوهای 3 بعدی به 2 بعدی را نیز دارا می باشد. کیفیت خروجی این نرم افزار فوق العاده بوده و می توانید خروجی را با فرمت های مختلف ذخیره نمایید. نرم افزار Aiseesoft 3D Converter را در ادامه می توانید به صورت کاملا رایگان از وب سایت مورال دانلود دریافت نمایید.

محمد بازدید : 248 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

 

دانلود Cowon JetAudio v8.0.17.2010 Plus VX - نرم افزار همه منظوره پخش فایل های مالتی مدیا

JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی، تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگ های مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و ... از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.

محمد بازدید : 242 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (0)

تبدیل سریع فایل های ویدئویی با Any Video Converter Free 3.3.9

با Any Video Converter Free به سرعت می توانید فایل های ویدئویی خود را به یکدیگر تبدیل کنید که برای بخش ورودی و خروجی مجاز به استفاده از فرمت های DivX, XviD, MOV, rm, rmvb, MPEG, VOB, DVD, WMV, AVI و سایر فرمت های رایج صوتی و تصویری هستید . علاوه براین ، این امکان را به شما می دهد که DVDهای خود را ریپ کنید و آن ها را به سایر فرمت های رایج تصویری تبدیل کنید. قبل از تبدیل می توانید تمام تنظیمات عمومی و تخصصی برنامه را سفارشی کنید تا به نتیجه ی دلخواه خود برسید.

محمد بازدید : 317 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود Adobe Creative Suite 6 Master Collection - بسته کامل نرم افزار های CS6 شرکت ادوبی

Adobe Master Collection CS6 نام کامل ترین مجموعه نرم افزاری شرکت Adobe می باشد که با دارا بودن  تمامی نرم افزار های حرفه ای این کمپانی بزرگ در زمینه های طراحی گرافیکی، طراحی وب، میکس و مونتاژ فیلم کلیه نیاز های گرافیست ها و هنرمندان را برطرف می کند. این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید کارهای جذابی را طراحی کرده ، آن را با عناصر تاثیرگذار همراه نموده و در هرجایی که بخواهید با بهترین کیفیت ممکن ارائه نمایید

محمد بازدید : 196 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

تبدیل فایل های مالتی مدیا با Mobile Media Converter 1.7.4

Mobile Media Converter یک مبدل سریع و کارآمد برای تبدیل انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد . اکثر فرمت های خروجی این نرم افزار برای گوشی های موبایل در نظر گرفته است و می توانید فرمت های Windows Media Audio (wma), Ogg Vorbis Audio (ogg), Wave Audio (wav), MPEG video, AVI, Windows Media Video (wmv), Flash Video (flv), QuickTime Video (mov) and commonly used mobile devices/phones formats like AMR audio (amr) و 3GP را به یکدیگر تبدیل کنید . این برنامه برای استفاده افراد مبتدی بسیار راحت است و برای استفاده از آن نیاز به دانش قبلی ندارید . با بخش دیگر این نرم افزار قادر به دانلود مستقیم ویدئوهای یوتیـوب می باشید و قابلیت تبدیل مستقیم آن ها را نیز دارید .

محمد بازدید : 265 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (2)

مبدل قدرتمند صوت و تصویر Any Video Converter Ultimate 4.3.6

Any Video Converter Ultimate مبدلی قدرتمند و All in One برای تبدیل انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد که با استفاده مناسب از منابع سیستم ، می تواند در کمترین و با بهترین کیفیت ممکن ویدئوهای شما را به سایر فرمت ها تبدیل کند . این برنامه از فرمت های رایج و مختلفی همچون MP4, AVI, RM, RMVB, QT, MOV, 3GP, 3G2, FLV, MPEG-1, MPEG-2, DVR-MS, VOB, MKV, ASF, DivX, OGM و بسیاری دیگر از فرمت ها پشتیبانی می کند . این برنامه همچنین قابلیت ریپ کردن DVDهای تصویری را نیز به شما می دهد . از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به داشتن برخی از امکانات ساده نظیر برش ، crop و افزوردن افکت به ویدئوها اشاره کرد .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 270
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,378
  • بازدید ماه : 12,345
  • بازدید سال : 97,532
  • بازدید کلی : 573,219