loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 255 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)

تبدیل عکس ها به فیلم با Foto2Avi 4.0

Foto2Avi 4.0 – نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل دسته ای انواع عکس ها به فرمتهای avi/mkv/mp4/mpeg/flv کی باشد . این برنامه همچنین یک ویرایشگر ساده برای ویرایش فایل های ویدئویی نیز به حساب می آید . با Foto2Avi می توانید از تصاویر خود اسلایدشوهای زیبا و متحرک بسازید . فایل های نهایی را در یک فایل واحد و با فرمت AVI و یا حتی یک DVD از نرم افزار دریافت کنید . از نسخه ی 4 به بعد ، قابلیت اضافه کردن عکس ها با کیفیت HD را نیز دارید که با استفاده از کدک X264 می توانید ویدئویهای (1080P) با کیفیت بسازید.

محمد بازدید : 203 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)

نسخه جدید بازی گلف زیبا و جذاب به نام ۱۰۰۱Minigolf Challenge

بازی بسیار زیبای Minigolf Challenge که دارای ۱۰۰۱ مرحله می باشد و هر مرحله بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است . همان طور که می دانید بازی گلف یکی از جذاب ترین بازی هاست و همیشه کاربران دوست دارند در زمان بیکاری به اینگونه بازی های سبک و بدون دردسر بپردازند . این بازی کاملا سه بعدی می باشد و همچنین زیبا طراحی شده است و نسبت به حجم کم خود دارای گرافیک مناسبی است و برای سرگرم کردن خودتان و کودکان نیز بسیار مناسب می باشد . شما برای انداختن توپ به داخل حلقه های تعبیه شده باید از موانع سخت توپ ها را عبور دهید و همچنین این موانع باعث می شوند جذابیت بازی چند برابر شود . این بازی امکان چند نفره بازی کردن را نیز دارد.

محمد بازدید : 228 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)

تجربه تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 2.3

myTV نرم افزاری رایگان و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های خاطره‌انگیز ایرانی و پخش موسیقی خارجی به وسیله این نرم افزار امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید شبکه‌های دلخواه خود را به صورت دستی به این نرم‌افزار اضافه نمایید. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت مورال دانلود دریافت کنید.

محمد بازدید : 179 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)

مدیریت فایل های تورنت با BitTorrent 7.6.1.26993

استفاده از فایل های تورنت امروزه بسیار رواج یافته است به صورتی که 150 میلیون کاربر در سراسر دنیا درحال اشتراگ گذاری و انتقال انواع اطلاعات درشبکه ی محبوب تورنت هستند . با استفاده از نرم افزار شناخته شده ی BitTorrent می توانید به راحتی انواع فایل های تورنت با حداکثر سرعت دانلود کنید . با این نرم افزار قابلیت مدیریت و کنترل پهنای باند خود را نیز دارید و می توانید درقبال دانلود ، کمترین حجم ممکن را آپلود کنید . این نرم افزار برای اجرا نیاز به کمترین سخت افزار ممکن دارد و قابلیت هایی همچون پشتیبانی از RSS ، جستجو و دانلود مستقیم فایل های تورنت ، تشخیص کاربران همسان و … در این نسخه در دسترس می باشند.

 

محمد بازدید : 634 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

Men of War Condemned Heroes PC دانلود بازی Men of War Condemned Heroes برای PC

|نسخه معتبر SKIDROW|

بازی مردان جنگ که به تازگی از شرکت ۱C Company منتشر شده است یک بازی بسیار زیبا در سبک استراتژیک است که در آن تمام تاکتیک های جنگی به کار رفته است و به شیوه و نوع حملات،دفاع ها و …. دقت شده است. میتوان گفت اولین بازی استراتژیک جنگی است که در تمام حالات جنگ به کار رفته است و به درستی بر روی شیوه ها،محل ها و…… کار شده است، بازی تمام عملیات جنگی را میان گروهی به نام مردان جنگ و اتحاد جماهیر شوروی را به نمایش میکشاند. بازی نسبت به دیگر بازی های استراتژیک و حجم کم از گیم پلی فوق العاده و گرافیک بی نظیری برخوردار است.

محمد بازدید : 245 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

مسنجر محبوب و قدرتمند Nimbuzz 2.2.0

Nimbuzz یک مسنجر معروف و شناخته شده برای چت کردن ، ارسال فایل و ارتباط با سایر کاربران آنلاین می باشد که به دلیل محبوبیت بالا ، شرکت سازنده نسخه ای از آن را برای ویندوز نیز منتشر کرده است و قابلیت چت با گوشی و کامپیوتر را نیز به راحتی دارید . علاوه براین ، این مسنجر قابلیت دسترسی و مدیریت تمام اکانت های سایت های اشتراگ گذاری از جمله تویتر و فیسبوک را به شما خواهد داد تا به صورت یکپارچه با دیگران ارتباط داشته باشید . می توانید در محیطی امن و زیبا ، با استفاده از آیدی های Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook, MySpace, Gadu-Gadu, Hyves و بسیاری دیگر ، لوگین کنید و ارتباط رایگان با دوستان خود را آغاز کنید . قادر به ذخیره سازی تمامی تماس های مهم در دفترچه تلفن نیم باز هستید تا هرگز آن ها را فراموش نکنید.

محمد بازدید : 193 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود Microsoft Windows 7 Ultimate SP1 Integrated March 2012 x86 x64

.:: آپدیت کامل تا تاریخ 15 مارس 2012 – ویرایش 32 و 64 بیتی ::.

همانطور که می دانید مایکروسافت یکی از بزرگترین شرکت های ساخت سیستم عامل در جهان می باشد که اکثر افراد در سراسر دنیا از سیستم عامل های این شرکت یعنی ویندوز استفاده می کنند. البته در کنار مایکروسافت شرکت های دیگری نیز هستند مانند اپل که سیستم عامل این شرکت یعنی مکینتاش بعد از ویندوز دومین سیستم عامل محبوب در جهان به شمار می رود. اینبار تیم مورال دانلود با جدید ترین ویندوز مایکروسافت در خدمت شماست. ویندوز Seven یکی از محبوب ترین ویندوز های مایکروسافت به شمار میرود و می توان گفت با آمدن آن تحولی عظیم در سیستم عامل ویندوز بوجود آمد زیرا این ویندوز علاوه بر زیبایی فوق العاده از امکانات بیشتری نسبت به دیگر محصول پر طرفدار مایکروسافت یعنی ویندوز ایکس پی برخوردار است و همین امر سبب شد تا اکثر کاربران ویندوز ایکس پی به سمت ویندوز 7 کشیده شوند و دیگر ویندوز XP را کنار بگذارند. وبندوز سون بر خلاف ویندوز ویستا که یادآور یک تجربه ی تلخ برای مایکروسافت است، دارای ویژگی های بسیار زیادی است به طوری که برخی آنرا شاهکار مایکروسافت می دانند. کاهش زمان روشن و خاموش شدن سیستم, محیط گرافیکی فوق العاده زیبا, سازگاری کامل با درایورها, دارا بودن یک هسته ی جدید و بسیار پیشرفته و … تنها بخش کوچکی از هزاران ویژگی این ویندوز می باشد. همیشه یکی از دغه دغه های کاربران پس از نصب ویندوز، آپدیت آن است زیرا باید فایل های حجیم آپدیت ویندوز خود را از اینترنت دانلود کنند. ویندوزی را که برایتان آماده کرده ایم نسخه Ultimate ویندوز سون بوده و دارای سرویس پک 1 می باشد همچنین دارای فایل های آپدیت تا تاریخ 15 مارس 2012 نیز می باشد که دیگر نیازی نیست شما فایل های آپدیت قبل از تاریخ 15 مارس را دریافت کنید و فقط فایل های آپدیت جدید را که بعد از این تاریخ توسط مایکروسافت منتشر می شوند را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این ورژن تمام نرم افزارهای پیش فرض نصب شده در آن ارتقا یافته که از جمله می توان به Internet Explorer 9, Media Player 12, Microsoft .NET Framework 4 و … اشاره کرد. در حال حاضر دو نسخه از ویندوز سون یعنی Ultimate و Enterprise نسبت به سایر نسخه های این ویندوز از محبوبیت بیشتری برخوردارند و دلیل آن هم دارا بودن تمام امکانات نسخه های دیگر ویندوز سون می باشد که همه در این نسخه ها وجود دارد. نسخه Ultimate بیشتر مورد توجه کاربران خانگی می باشد و نسخه Enterprise در ادارات و شرکت ها استفاده می شود. تفاوت این دو نسخه تنها در طریقه فعال سازی آنها می باشد در واقع شما برای اکتیو نمودن نسخه Ultimate باید از فعال ساز های مختلفی که بدین منظور ساخته شده اند استفاده کنید اما نسخه Enterprise تنها با یک سریال اکتیو می شود از همین رو برای یک شرکت مناسب تر است. این ویندوز را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت مورال دانلود دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 50

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 292
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,400
  • بازدید ماه : 12,367
  • بازدید سال : 97,554
  • بازدید کلی : 573,241