loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 277 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

حداکثر امنیت با TrustPort Total Protection 2012 12.0.0.4863

TrustPort Total Protection حداکثر امنیت برای کامپیوتر شما در مقابل انواع نرم افزارهای مخرب، تهدید های اینترنتی و سوء استفاده از اطلاعات محرمانه را به ارمغان می آورد . این برنامه قادر به شناسایی و حذف انواع ویروس ها ، تروجان ، کی‌لاگرها ، روت کیت ها ، کرم ها و … می باشد که قابلیت مبارزه با ایمیل های ناخواسته و اسپم را نیز دارد . فایروال قدرتمند آن باعث ایجاد ارتباطی امن و غیرقابل نفوذ بین کامپیوتر و اینترنت می شود و به صورت حرفه ای فعالیت های در حال اجرای آن را بررسی می کند و توانایی مدیریت پورت ها را نیز به شما می دهد . نسخه ی جدید آن قادر به دسترسی امن به حافظه های جانبی نظیر فلش ها و کارت های حافظه است تا به صورت امن و بی خطر ، به انتقال اطلاعات بپردازید . رمزگذاری داده ها و فریزکردن آن ها ، اسکن سریع انواع فایل ها و پوشه ها ، داشتن System recovery disk ، شخصی سازی تنظیمات بوت و … از سایر قابلیت های این نرم افزار محافظتی و All In One می باشند.

محمد بازدید : 200 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

کامپیوتر و بخصوص دنیای بی وسعت اینترنت ،‌ محلی مفید برای یادگیری است که به همان اندازه خطرناک نیز می باشد . اگر به سلامت فرزند خود در استفاده از رایانه و اینترنت اهمیت می دهید ،‌نرم افزار Salfeld Child Control به شما کمک می کند تا با محدود سازی ، کودکان خود را کنترل کنید . با این نرم افزار قادر به مسدود کردن برنامه ها و وب سایت های اینترنتی غیرمجاز هستید که این نسخه قابلیت ارسال ایمیل از گزارشات ، پس از خاموش و روشن کردن مجدد را دارد تا از تمام عملیات صورت گرفته باخبر باشید . با زمان بندی می توانید رایانه را به صورت خودکار از اینترنت قطع و یا وصل کنید و یا اینکه آن را به طور کامل خاموش کنید . حفاظت از اطلاعات با مسدود کردن دسترسی به پوشه های خاص ، استفاده از نوشته های شخصی برای نمایش در هنگام باز کردن سایت های مسدود شده ، تنظیم محدودیت زمانی برای برخی از وب سایت ها، از جمله فیلم ها و بازی های آنلاین ، حد تعیین زمان خاص برای هر برنامه کامپیوتری و … از سایر امکانات این نرم افزار مفید می باشند.

محمد بازدید : 706 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (2)

دانلود پلیر قدرتمند و سبک Daum PotPlayer 1.5.32840

Daum PotPlayer 1.5.32840 – این برنامه یک پلیر قدرتمند و زیبا برای پخش انواع فرمت های رایج صوتی و تصویری می باشد که از جمله ی آن می توان AVI , DVD , MKV , DAT , FLV , Divx و … را نام برد . این پلیر محصول شرکت سازنده پلیر KmPlayer می باشد که تقریبا سبک و منوهای آن مشابه آن می باشد که از لحاظ قدرت نیز می توان این دو پلیر را در یک سطح دانست . شامل کدک های داخلی و بدون نیاز به نصب کدک های دستی است . در ادامه می توانید جدیدترین نسخه این پلیر را از سایت مورال دانلود دریافت کنید

محمد بازدید : 265 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (2)

مبدل قدرتمند صوت و تصویر Any Video Converter Ultimate 4.3.6

Any Video Converter Ultimate مبدلی قدرتمند و All in One برای تبدیل انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد که با استفاده مناسب از منابع سیستم ، می تواند در کمترین و با بهترین کیفیت ممکن ویدئوهای شما را به سایر فرمت ها تبدیل کند . این برنامه از فرمت های رایج و مختلفی همچون MP4, AVI, RM, RMVB, QT, MOV, 3GP, 3G2, FLV, MPEG-1, MPEG-2, DVR-MS, VOB, MKV, ASF, DivX, OGM و بسیاری دیگر از فرمت ها پشتیبانی می کند . این برنامه همچنین قابلیت ریپ کردن DVDهای تصویری را نیز به شما می دهد . از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به داشتن برخی از امکانات ساده نظیر برش ، crop و افزوردن افکت به ویدئوها اشاره کرد .

محمد بازدید : 232 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (3)

ویرایش خودکار فیلم های گرفته شده در موبایل با BestShot full 23 مخصوص آندورید

BestShot نرم افزاری حرفه ای برای ویرایش فیلم های ضبط شده در موبایل های آندورید می باشد. با استفاده از این نرم افزار در گوشی خود میتوانید فیلم ها و عکس های گرفته شده را بطور خودکار و بدون هیچ زحمتی ویرایش کنید . شما تنها کافیست تا یکی از استایل های موجود را انتخاب کرده و بقیه کار را به نرم افزار بسپارید ، عکس ها و فیلم های شما را به راحتی ویرایش کرده و به در خروجی یک فیلم عالی و به یاد ماندنی  به شما خواهد داد . استایل های متنوع و زیبا ، اشتراک گذاری در سایت های اجتماعی ، ویرایش فیلم های گرفته شده توسط دوربین های دیجیتال و … از جمله قابلیت های این نرم افزار می باشد . این نرم افزار برای سیستم عامل آندورید نسخه 1.6 به بالا می باشد.

محمد بازدید : 578 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (19)

Green Valley: Fun on the Farm یک بازی جالب، سرگرم کننده و زیبا با گرافیک انیمیشنی، شاد و روان و صداگذاری لذت آور است. Billy Bug در مزرعه خود دارای یک کشت و زرع حیرت آور است که خیلی سریع محصولات تولید شده خود را باید در جعبه ها بسته بندی و برای فروش آماده کند تا بتواند با پول حاصله گوسفندان بیشتری بخرد و یا مزرعه خود را توسعه دهد. شما کافیست Mouse خود را روی میوه ها بکشید طوری که این مسیر انتخابی حداقل شامل 3 میوه ی یکسان باشد. مراحل ویژه هم در بین بازی قرار گرفته به عنوان مثال به مدت 60 ثانیه یک گله گوسفند از جلوی شما رد خواهد شد و شما باید با قیچی که در دست دارید پشم آن ها را بچینید و با فروش آن ها پول و ثروت کسب کنید. هرچه تعداد گوسفندانی که موفق به کوتاه کردن پشم آن ها می شوید بیشتر باشد، امتیاز و پول بیشتری دریافت می کنید.

تعداد صفحات : 50

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,256
  • بازدید ماه : 12,223
  • بازدید سال : 97,410
  • بازدید کلی : 573,097