loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 150 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود Fruit Blitz v1.0.3 - بازی حذف میوه ها برای آندروید

Fruit Blitz یک بازی پازلی بسیار جالب برای سیستم عامل آندروید میباشد. در این بازی پازل باید میوه های همرنگ و یک نوع را در کنار هم قرار داده تا ترکیده و حذف شوند. ضمنا در این بازی باید دقت و سرعت عمل بسیار بالایی داشته تا که بتوانید تمام مراحل را پشت سر بگذارید.

محمد بازدید : 310 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

بازی پارک کردن اتوبوس برای آندروید Roadbuses – Bus Simulator 3D v1.0

امروز در مورال دانلود، بازی پارک کردن اتوبوس برای آندروید Roadbuses – Bus Simulator 3D v1.0 را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بازی شبیه سازی رانندگی با اتوبوس برای سیستم عامل آندرویدی میباشد. در این بازی شما کنترل یک اتوبوس را در اختیار داشته و باید آن را در محل مورد نظر پارک نمایید. این بازی شامل ۲۰ مرحله مختلف میباشد که با رفتن به مراحل بالاتر بسیار سخت خواهد شد.

محمد بازدید : 162 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Android Games And Appz Pack پک برنامه و بازی های آندروید

Android Applications Pack – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

محمد بازدید : 326 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی جذاب Gem Miner 2 v1.2 برای آندروید

در بازی Gem Miner 2 شما با حفاری زمین تلاش می‌کنید به منابع ارزشمند زیر زمین دست پیدا کنید. شما با استفاده از ابزار حفاری خود به نقاط مختلف زیر زمین می‌روید و اگر خوش‌شانس باشید به محل نگهداری گنج دست پیدا می‌کنید! این بازی دارای گرافیک مناسبی است و در آن می‌توانید حالت Freeplay را انتخاب کنید که با داشتن ۶ حالت سختی متفاوت و انواع معادن می‌توانید ساعتها خود را با جستجو در این معادن سرگرم کنید. همچنین بازی دارای ۴۳ مرحله‌ی متفاوت است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

محمد بازدید : 398 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود بازی تخته نرد برای اندروید Backgammon

از سری بازی های فکری همواره بازی تخته نرد از طرفداران خاصی برخوردار بوده است.پس از پستی که نام دانلود بازی تخته نرد برای کامپیوتر انشار دادیم این بار بازی تخته نرد را برای اندروید با کیفیت بالا آماده ی دانلود کرده ایم.در بازی Backgammon گرافیک بازی در حد و اندازه ای بوده که شما حداکثر لذت از بازی را ببرید.همچنین سیستم کنترل مهره های بازی موجب شده است که شما با راحتی بیشتری بازی را اداره کنید. برای دانلود این بازی زیبا از مورال دانلود به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

محمد بازدید : 229 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Chicken Invaders Ultimate Omelette 4 برای آندروید

امروز برای شما عزیزان ورژن جدید بازی مرغ های مهاجم ۲۰۱۲ برای سیستم عامل آندروید رو آماده دانلود کردم. بازی چیکن اینویدرز یکی از بازی های پرطرفدار می باشد که با توجه به سادگی خود بسیاری از افراد را در مجموعه طرفداران خود جای داده است.

در این نسخه موجودات فضایی که در واقع جوجه های فضایی می باشند برای انتقام از ستمی که به برادران زمینی شان شده است به مردم زمین حمله می کنند و شما می بایست به عنوان ناجی بشریت با آن ها به مبارزه بپردازید . سال ها ستم به جوجه ها توسط انسان ها و کشتن آن ها و استفاده از گوشت آن ها برای غذا در منوی غذایی انسان ها جوجه های فضایی را بر آن داشت تا به زمین حمله کنند و حال اگر شما پیروز این جنگ نباشید در رستوران های فضایی در لیست منوی غذای فضاییان خواهید بود

محمد بازدید : 278 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (1)

دانلود Bad Piggies - بازی موبایل خوک های بد

بار دیگر شاهکاری از شرکت سازنده سری بازی های Angry Birds یعنی Rovio Mobile Ltd. مانند داستان پرندگان خشمگین، در بازی Bad Piggies باید از تخم های خود محافظت نمایید. ابزار مختلفی در اختیار شما گذاشته می شود و باید با استفاده از این ابزارها راه را برای رساندن خود و این تخم ها به مکان امن فراهم کنید. بازی بیش از 60 مرحله دارد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید. وجود مراحل مختلف و جدید بازی را بسیار جذاب کرده است.

 

محمد بازدید : 209 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی mOTO gP 2012 برای آندروید

هیجان سرعت در بازی جدید Moto GP 2012 قدم به گوشی های تلفن همراه کاربرانی می گذارد که موتورسواری را یکی از ژانرهای جذاب بازی می دانند. پیست های موتور سواری و هیجان بسیار زیاد در مسابقه با رقیبان قدرتمند ساعت ها می تواند کاربران گوشی های اندرویدی را سرگرم کند. این بازی که جدیدترین نسخه از بازی های موتورسواری است با دارا بودن تمامی تنظیمات ، انتخاب پیست و موتور ، شخصیت ها و تمامی گزینه ها لذت مسابقه مجازی موتورسواری را به کاربران هدیه می دهد.

با توجه به حجم مناسب ، گرافیک قدرتمند و انتخاب شخصیت های معروف موتورسواری که همگی از جمله خصوصیات موجود در این بازی جذاب هستند پیشنهاد می کنیم حتما بازی Moto GP 2012 را حتی برای یک بار هم که شده مورد آزمایش قرار دهید.

محمد بازدید : 174 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و جذاب Major Mayhem 1.0 – اندروید

این بار در سایت مورال دانلود ، بازی بسیار زیبا و جذاب Major Mayhem 1.0 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می باید به سمت گروگان گیرها تیراندازی کنید و آن ها را به سلاح های فوق العاده ای که در اختیار دارید از بین ببرید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز مورال دانلود واقع شود.

محمد بازدید : 167 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و جذاب Dabang Damad The Fighter 2.0 – آندروید

این بار در سایت مورال دانلود ، بازی بسیار زیبا و جذاب Dabang Damad The Fighter 2.0 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست با حریفان خود مبارزه رزمی و تن به تن انجام دهید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز مورال دانلود واقع شود.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 363
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,471
  • بازدید ماه : 12,438
  • بازدید سال : 97,625
  • بازدید کلی : 573,312