loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 719 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

Dishonored نام یکی از بهترین بازیهیا ماجراجویی و اکشن سال ۲۰۱۳ است که پس از عرضه به بازار با امتیازهای بسیار بالایی از سایتهای منتقد بازی مواجه شد و توانست به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند . نوآوری را میتوان ممهمترین عامل موفقیت بازی Dishonored دانست که امروز نسخه Dishonored GOTY را که DLCهای مختلف عرضه شده برای بازی را دورن خود جای داده است با لینک مستقیم برای دانلود قرار خواهیم داد . بازی Dishonored سفری به سال ۱۹۶۶ لندن خواهد داشت و بازیباز در نقش یک جادوگر قرار خواهد گرفت که توانایی بسیار عجیبی دارد . او میتواند فکر حیوانات و انسانهای مختلف را بخواند و همین میتواند راه حلی برای بسیاری از مراحل پیچیده بازی باشد . از دیگر ویژگیهای بازی Dishonored GOTY میتوان به قدرت تصمیم گیری در آن اشاره کرد که میتوانید در ماموریتهای مختلف از راه های متفاوتی برای انجام ماموریت استفاده نمایید.

محمد بازدید : 125 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC

| دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC |

| Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED |

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

محمد بازدید : 173 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Mysteries of the Mind یافتن اشیای مخفی

Mysteries of the Mind – هر کس شایسته شانس دومی است ! شما در پی یک تصادف به کما رفته اید و در حال یافتن راهی برای شکست بیهوشی هستید . برای موفقیت در خروج از این وضعیت ، می بایست به خاطرات گذشته خود بازگردید و با جستجو و کشف رازهای عمیق زندگی خود ، نجات یابید . در ادامه می توانید این بازی هیدن ابجکت را از سایت مورال دانلود دریافت نمایید .

محمد بازدید : 150 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Farm Frenzy Ancient Rome برای کودکان

بالاخره پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه ی جدید از سری بازی های Farm Frenzy منتشر شد. بازی بسیار جذابی که به ظاهر ساده است اما در عمل گاهی آنچنان سخت و دشوار می شود که حرفه ای ترین کاربران هم با سرعت عمل بالای خود از پس انجام مراحل طی زمان های تعیین شده بر نمی آیند. این بار Farm Frenzy به رم باستان رفته و با نام Farm Frenzy Ancient Rome قرار است که کاربران را سرگرم کند.این نسخه از بازی که به مانند مدل های قبلی از گرافیک بالایی بهره می برد برروی سیستم های سخت افزاری معمولی هم قابل نصب و اجرا بوده و با موزیک دلنشنین و مناسبی که در بازی اجرا می شود همه را سرگرم خواهد کرد. این نسخه هم موضوعی که در مدل های قبلی بود را دنبال می کند اما به طور کامل طرح اصلی بازی از نظر نمایشی تغییر کرده است. حیوانات با طراحی های جدید به بازی اضافه شده اند که جذابیت را دو چندان خواهند کرد. 90 مرحله در انتظار کاربرانی است که بازی Farm Frenzy Ancient Rome را دریافت خواهند کرد ، ساختمان ها و کارخانجات جدید ، تولیدات جدید برای حیوانات ، استفاده از قایق به جای خودرو ها در فروش محصولات و بسیار گزینه های دیگر که انجام بازی می تواند دلیل خوبی برای دست یافتن به آن ها باشد.

محمد بازدید : 353 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Charm Tale Quest با حجم کم

Charm Tale Quest – یک بازی کم حجم و زیباست که در آن شما می بایست زنجیره ای از حلقه های رنگی را بسازید و با دست آوردن امتیاز دشمنان غیر عادی خود را شکست دهید.در این بازی شما در هر نوبت با حرکت دادن حلقه ها و همرنگ کردنشان در کنار یکدیگر امتیاز کسب می کنید.در ادامه مطلب می توانید تصاویری از بازی و لینک دانلود را مشاهده نمایید.امیدواریم از این بازی لذت ببرید.

محمد بازدید : 361 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Assassins Creed III نسخه ی PC

|به همراه فایل PDF آموزش کرک کردن تضمینی بازی ، نسخه ی ENGLISH|
|آپدیت شماره ی 1.01 به پست اضافه شد |
 

نام بازی: Assassins Creed III
پلتفورم : PC
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Ubisoft Montreal, Ubisoft Annecy
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

یکی از نکات جالبی که می توان درباره Assassin's Creed III به آن اشاره کرد، این است که قهرمان بازی می تواند به شکلی بسیار خوب از محیط اطرافش استفاده کند. شرایط آب و هوا در بازی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و طبیعت در پیشبرد بازی کمک زیادی به بازیکنان خواهند کرد. همچنین حیوانات وحشی هم دیگر دشمنانی هستند که باید با آن ها مبارزه کنید. کانر کنوی (Connor Kenway) یک قاتل است، اما طبیعت وحشی بازی نشان می دهد که قاتلی ماهرتر از کانر است. کانر در دنیای این بازی کارهای زیادی می کند و حرکات مختلفی انجام می دهد. البته دنیای این بازی، سرزمین اجدادی اوست و به همین دلیل او می داند که به چه صورت باید در این شرایط نجات پیدا کرد.

محمد بازدید : 349 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Burger Bustle - بازی رستوران برای کودکان

از سری بازی های دخترانه و کودکانه این بار بازی مدیریت رستوران را آماده ی دانلود کرده ایم.این بازی کم حجم برای کامپیوتر ساخته شده که دارای محیط شاد , گرافیک رنگارنگ و بدون خشونت مناسب برای کودکان است.در این بازی شما با تحویل نیاز مشتریان می توانید امتیاز جمع کنید و به مرحله بعد بروید.هم چنین می توانید از بازی باربی دیدن کنید.

محمد بازدید : 223 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

Medal of Honor Warfighter قسمتی جدیدی از سری بازی های MOH می باشد که توسط شرکت EA روانه ی بازاز شده است . MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده می کند و به همین دلیل فیزیک قوی ای از بازی شاهد هستیم و قطعات چوب به زیبایی خراب می شوند و داخل آب می ریزند. به طور کلی Danger Close استفاده خیلی خوبی از موتور Frostbite 2 کرده و گرافیک بازی واقعاً زیبا است. انیمیشن یاران هم تیمی، خیلی روان است و گاه به زمین می خورند و خیلی جالب بلند می شوند. همه چیز تخریب پذیر است و نابود می شود.بازی در کشورهای مختلف اتفاق می افتد و روایتی از مأموریت های واقعی نیروی Tier 1 آمریکا است. نمایش این بازی در E3 امسال در کشور سومالی اتفاق افتاد. در ابتدا ما همراه با چندین سرباز دیگر توسط قایق به ساحل یک منطقه تخریب شده می رسیم. منطقه به نظر خلوت است، ولی باید احتیاط را رعایت کرد و به همین دلیل پیشروی حالت سنگر به سنگر را در ساحل دارد. ناگهان از فاصله دور نور سفیدی دیده می شود و تیری به شانه ما اصابت می کند و ما به زیر آب می رویم. یک Sniper از فاصله دور به ما شلیک می کند و مبارزه آغاز می شود. زیر یک اسکله چوبی پناه می گیریم، ولی تیرهای دشمن چوب ها را خراب کرده و بر سر ما می ریزد.

محمد بازدید : 219 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی FIFA 13 برای PC

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

dvd دانلود بازی FIFA 13 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه مورال دانلود با قیمت ۵۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

محمد بازدید : 461 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (1)

اضافه کردن ۵۰ تیم در PES 2013 با پچ Unlock 50 Teams Patch

چند پیش نسخه ی دموی بازی PES 2013 منتشر شده که به علت آزمایشی بودن ، شرکت سازنده یعنی کونامی تنها چند تیم برای این نسخه قرار داده بود . با دانلود پچ Unlock 50 teams patch می توانید ۵۰ تیم از محبوب ترین تیم های دنیا از جمله بارسلونا و رئال مادرید را در نسخه ی دموی خود داشته باشید و از PES2013 لذت ببرید !‌ برای مشاهده لینک دانلود و لیست تمامی موارد اضافه شده به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,285
  • بازدید ماه : 12,252
  • بازدید سال : 97,439
  • بازدید کلی : 573,126