loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 270 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

| دانلود نرم افزار Send Hit v2 - افزایش واقعی بازدید |

پس از گذشت حدود 5 ماه بالاخره ورژن دوم این نرم افزار که می توانید ان را از مورال دانلود، دانلود کنید منتشر شد.در ورژن قبلی ارسال بازدید فقط با یک ای پی بود اما در این ورژن ما برنامه را کمی توسعه دادیم تا برای وب شما مفید تر باشد. کار برنامه این گونه است که ما حدود 100 ای پی متفاوت در نرم افزار به کار بردیم در واقع این ای پی ها به صورت رندوم تغییر میکنند که باعث بهتر شدن رتبه الکسا و گوگل بوده. نرم افزار را به دو شکل نصب شده و نصب نشده اماده کردیم...

محمد بازدید : 299 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

مجموعه ۹۰ والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

محمد بازدید : 134 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود PC Auto Shutdown 5.4 نرم افزار خاموش کردن سیستم بصورت اتوماتیک

PC Auto Shutdown یک نرم افزار بسیار کارآمد و مفید در زمینه خاموش کردن سیستم بصورت اتوماتیک و در زمان های دلخواه است. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت مورال دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا سیستم خودتان را در هر زمانی که مایل باشید بصورت اتوماتیک خاموش کنید. این برنامه قادر است تا در زمان برنامه ریزی بسیار از اطلاعات مهم سیستم و ردپاهایی که در جاهای مختلف پدید آمده است را از بین ببرد. مانند پاک سطل بازیافت , فایل های موقت , کش مرورگرهای مختلف , فایلهای کوکی موجود در مرورگر اکسپلورر , پاک کردن فایلهای History و... . همچنین شما می توانید با استفاده از گزینه های موجود در برنامه سیستم را بگونه ای تنظیم کنید که در روز , هفته و ماه چند بار خاموش شود. همچنین این برنامه قابلیت پسورد گذاری دارد و این امر باعث میشود که کسی نتواند تنظیمات شما را بهم بزند. از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به تعیین آهنگ در زمان خاموشی سیستم اشاره کرد. البته شما می توانید شمارش معکوس برای خاموش سیستم نیز تعریف کنید.

محمد بازدید : 329 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه ی آبان ماه

اگر اس ام اس عاشقانه ی جدیدی ندارید و آیا از اس ام اس های خود خسته شدید ما برای شما اس ام اس های جدیدی آماده کرده ایم. برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید. هم چنین تعدادی از این اس ام اس های چنین است:

میدونی وقتی واست پیام نمیدم یعنی چی ؟

یعنی پیامی در حد مرامت ندارم با مرام !

----------------

هوای فاصله سرد است ، من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم

------------

خواستی دیگه نباشی ، آفرین ، چه با اراده

لعنت به دبستانی که تو از درس هایش فقط تصمیم کبری را آموختی . . .

محمد بازدید : 413 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (1)

مجموعه ۱۰۰ والپیپر HD برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

 

محمد بازدید : 279 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (1)

دانلود فونت شمس - A Font

فونت فارسی شمس که شما کاربران گرامی میتوانید آن را با فرمت TTF از مورال دانلود دریافت نمایید.گرافیست ها و طراحان خوش ذوق میتوانید از این فونت بسیار زیبا در کارهای طراحی وب، طراحی کارت ویزیت، ساخت بنرهای تبلیغاتی و طراحی هایی که نیاز به ایده های خلاق و طرح های هنری و همچنین پروژه های مذهبی، اسلامی استفاده نمایند. این فونت در تمام برنامه‌هایی كه فونت استاندارد را پشتیبانی می‌كنند قابل استفاده می باشد.

محمد بازدید : 326 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (2)

مجموعه ۵۰ والپیپر با کیفیت از مناظر طبیعی دیدنی

مجموعه ۵۰ عکس والپیپر با کیفیت و زیبا از  مناظر طبیعی با عنوان در اختیار شما کاربران مورال دانلود قرار میدهیم. در این مجموعه عکس ها با فرمت jpg و رزولوشن 1600×1200 مناسب برای مانیتورهای واید آماده شده اند.

محمد بازدید : 293 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

۵۰ والپیپر زیبا و با کیفیت از فضای شهرها

تعداد ۵۰ عدد والپیپر بسیار زیبا و با کیفیت از فضاهای شهرهای بزرگ دنیا که با نام Amazing Cityscapes Wallpapers ارائه شده است. در این مجموعه ۵۰ عکس با فرمت jpg و رزولوشن ۱۳۶۶×۷۶۸ وجود دارد.

محمد بازدید : 191 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه ۴۵ والپپر جدید از بازی ها

مجموعه ۴۵ والپپر جدید از بازی ها و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم مورال دانلود به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

محمد بازدید : 164 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

نمایش و ذخیره سریال نرم افزارها با Nuclear Coffee Recover Keys 6.0.2.65

Nuclear Coffee Recover Keys 6.0.2.65 نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا شماره سریال های نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را کشف نموده و آن ها را برای استفاده در موارد مورد نیاز ذخیره نمایند. این نرم افزار با استفاده از روش های مختلف قابلیت استخراج شماره سریال های ثبت برنامه ها را دارد و این توانایی را دارد تا سریال بیش از ۵۰۰ نرم افزار مختلف را استخراج کند. این نرم افزار محصولی از Nuclear Coffee می باشد.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,356
  • بازدید ماه : 12,323
  • بازدید سال : 97,510
  • بازدید کلی : 573,197