loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 270 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

| دانلود نرم افزار Send Hit v2 - افزایش واقعی بازدید |

پس از گذشت حدود 5 ماه بالاخره ورژن دوم این نرم افزار که می توانید ان را از مورال دانلود، دانلود کنید منتشر شد.در ورژن قبلی ارسال بازدید فقط با یک ای پی بود اما در این ورژن ما برنامه را کمی توسعه دادیم تا برای وب شما مفید تر باشد. کار برنامه این گونه است که ما حدود 100 ای پی متفاوت در نرم افزار به کار بردیم در واقع این ای پی ها به صورت رندوم تغییر میکنند که باعث بهتر شدن رتبه الکسا و گوگل بوده. نرم افزار را به دو شکل نصب شده و نصب نشده اماده کردیم...

محمد بازدید : 134 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود PC Auto Shutdown 5.4 نرم افزار خاموش کردن سیستم بصورت اتوماتیک

PC Auto Shutdown یک نرم افزار بسیار کارآمد و مفید در زمینه خاموش کردن سیستم بصورت اتوماتیک و در زمان های دلخواه است. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت مورال دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا سیستم خودتان را در هر زمانی که مایل باشید بصورت اتوماتیک خاموش کنید. این برنامه قادر است تا در زمان برنامه ریزی بسیار از اطلاعات مهم سیستم و ردپاهایی که در جاهای مختلف پدید آمده است را از بین ببرد. مانند پاک سطل بازیافت , فایل های موقت , کش مرورگرهای مختلف , فایلهای کوکی موجود در مرورگر اکسپلورر , پاک کردن فایلهای History و... . همچنین شما می توانید با استفاده از گزینه های موجود در برنامه سیستم را بگونه ای تنظیم کنید که در روز , هفته و ماه چند بار خاموش شود. همچنین این برنامه قابلیت پسورد گذاری دارد و این امر باعث میشود که کسی نتواند تنظیمات شما را بهم بزند. از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به تعیین آهنگ در زمان خاموشی سیستم اشاره کرد. البته شما می توانید شمارش معکوس برای خاموش سیستم نیز تعریف کنید.

محمد بازدید : 164 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

نمایش و ذخیره سریال نرم افزارها با Nuclear Coffee Recover Keys 6.0.2.65

Nuclear Coffee Recover Keys 6.0.2.65 نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا شماره سریال های نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را کشف نموده و آن ها را برای استفاده در موارد مورد نیاز ذخیره نمایند. این نرم افزار با استفاده از روش های مختلف قابلیت استخراج شماره سریال های ثبت برنامه ها را دارد و این توانایی را دارد تا سریال بیش از ۵۰۰ نرم افزار مختلف را استخراج کند. این نرم افزار محصولی از Nuclear Coffee می باشد.

محمد بازدید : 262 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (2)

ساخت تصاویر متحرک زیبا توسط Animated Screensaver Maker v3.1.2

Animated Screensaver Maker یکی از نرم افزارهای کاربردی و بسیار جالب است که به کاربران امکان آن را می دهد تا بتوانند باتوجه به علایق خود یک محافظ صفحه نمایش طراحی نمایند. همچنین این نرم افزار کاربرد بسیار ساده ای دارد و برای استفاده از آن نیازی به دانش قبلی نخواهید داشت. چند کلیک ساده کافی است تا با ترکیب عکس های خود با افکت های دلخواه ، یک اسکرین سیور زیبا و مناسب با سلیقه خود بسازید. این نرم افزار افکت های زیبایی را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید یک اسکرین سیور حرفه ای طراحی نمایید و احساس کمبودی در این زمینه ننمایید.

محمد بازدید : 263 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Sony Ericsson PC Companion v2.10.079 - نرم افزار مدیریت گوشی های سونی اریکسون

سونی اریکسون یکی از شرکت های معروف و شناخته شده در سطح جهان در زمینه ساخت گوشی با کیفیت و امکانات است که یکی از رقبای سرسخت نوکیا است این شرکت برای گوشی های جدید خود یک نرم افزار فوق العاده طراحی کرده که به شما امکانات فراوانی برای مدیریت گوشی با استفاده از کامپیوترتان را خواهد داد.
Sony Ericsson PC Companion نرم افزاری است که به عنوان یک پورتال به سونی اریکسون عمل می کند و امکاناتی نظیر مدیریت فایل ها، ارسال اس ام اس، اتصال به اینترنت از طریق گوشی، بکاپ گرفتن، به روز رسانی نرم افزار گوشی موبایل، اتصالات خدمات آنلاین کاربران و پشتیبانی سونی اریکسون و راهنماهای کاربران و ... را برای کاربران خود ارائه می دهد. استفاده از این نرم افزار این امکان را برای کاربران گوش های سونی اریکسون فراهم می کند که بتوانند برنامه های کاربردی که به تازگی در دسترس قرار گرفته اند را دانلود کرده و به نرم افزار های گوشی خود اضافه کنند.

محمد بازدید : 164 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Rainlendar Pro v2.10 تقویم و مدیریت کارها

Rainlendar یک تقویم بسیار کامل با یک رابط کاربری بسیار آسان است که استفاده از آن به هیچ وجه حجم زیادی از دسکتاپ شما را اشغال نخواهد کرد. این برنامه کاربردی مستقل از پلتفرم است بنابراین شما می توانید آن را بر روی هر دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس اجرا کنید. ظاهر این نرم افزار را می توانید به دلخواه خود از بین پوسته های موجود در آن انتخاب کنید و یا حتی پوسته های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید. همچنین می توانید از این نرم افزار در کنار دیگر برنامه های تقویم به صورت همزمان استفاده کنید. Rainlendar از فرمت های استاندارد برای ذخیره ی رویدادها و وظایف استفاده می کند، بنابراین شما به آسانی می توانید آن ها را به دیگر برنامه های کاربردی انتقال دهید. نکته کلیدی دیگری که در این نرم افزار وجو دارد این است که Rainlendar یک برنامه یونیکد است که از محلی سازی پشتیبانی می کند بنابراین شما می توانید از این نرم افزار به زبان فارسی استفاده کنید.

محمد بازدید : 187 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

حذف پسوورد ویندوز xpو سون

یکی از راه های حفاظت از اطلاعات شخصی و جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز و ناخواسته در کامپیوتر ایجاد یک رمز عبور برای ویندوز سیستم است. ولی در برخی مواقع ممکن است حتی خود شما نیز رمز ورود به سیستم خود را فراموش کرده باشید و به دنبال راه حلی منطقی برای این مسئله باشید.
Windows Password Remover یک نرم افزار حذف پسورد حرفه ای ویندوز برای بازنشانی مجدد رمز عبور ادمین و کاربران است تا در مواقع ضروری که پسورد خود را فراموش کرده اید، بدون اینکه نیازی به نصب مجدد سیستم عامل داشته باشید، قادر به لاگین شدن در ویندوز باشید. این برنامه از تمامی نسخه های ویندوز مانند ویندوز 7، ویندوز ویستا، XP ،2008 ،2003 ،2000 و ... پشتیبانی می کند

محمد بازدید : 191 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود VirtualBox v4.1.18 - اجرا و استفاده همزمان از چندین سیستم عامل

چندی پیش در یکی از پست هایمان نرم افزاری را معرفی کردیم که به کاربر اجازه نصب و راه اندازی چند سیستم عامل را می داد. البته نه به این صورت که چند سیستم عامل به صورت مجزا نصب شود، بلکه چند سیستم عامل در یک ویندوز بارگذاری شود و دقیقا به صورت مجازی! نرم افزاری که قبلا معرفی کردیم بسیار معروف بوده و البته هنوز هم بهترین به شمار می رود. آدرس مطلب این نرم افزار برروی نام این نرم افزار یعنی VMware Workstation کلیک نمائید. این بار قصد داریم ابزاری مشابه با VMware Workstation را معرفی کنیم. این نرم افزار محصول شرکت Sun می باشد. VirtualBox نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل می کند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا 450 مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Oracle تنها حدود 90 مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation  نیست. سرعت بارگذاری برنامه و سیستم عامل های مجازی فوق العاده بالا بوده و تقریبا کاربر اصلا حس نخواهد کرد که ویندوز و یا سیستم عاملش مجازی است. یکی از مهم ترین نکته هایی که در مورد این نرم افزار حتما باید ذکر شود پشتیبانی از ویندوز 7 (Seven) است. آخرین نسخه از VMware Workstation تا ویندوز ویستا و ویندوز سرور 2008 را پشتیبانی می کرد اما در VirtualBox ویندوز هفت هم به طور کامل پشتیبانی خواهد شد. پس مژده ای به آن ها که قصد تماشای هنر مایکروسافت را ارائه ویندوز 7 را دارند. با این نرم افزار همه سیستم عامل ها در دستان کاربر خواهد بود. محیط کاربریش بسیار ساده است و همین عامل هم بسیار کمک می کند تا کاربران بیشتری به صوی این نرم افزار جذب شوند. بدون هیچ گونه دردسری نرم افزار نصب شده و انواع سیستم عامل ها نظیر لینوکس، ویندوز و ... را به صورت کامل پشتیبانی می کند. کافی است فضایی از هارد را به این نرم افزار اختصاص داده تا سیستم عاملی مجازی شروع به نصب شدن شود. این محصول همانطور که گفته شد کاری از شرکت Sun است. مدتی است که این کمپانی کشور ایران را از لیست کشورهای پشتیبانی خود حذف نموده و در کلامی واضح تر ایران عزیز را تحریم نموده است. گروه آسان دانلود آخرین نسخه از نرم افزار VirtualBox ساخت Oracle را برای دانلود به صورت کاملا رایگان ارائه می نماید تا ایرانیان عزیز به سادگی دریافت کنند.

محمد بازدید : 258 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

فیلم و عکس برداری از دسگتاپ

TechSmith Camtasia Studio یکی از قدرتمندترین برنامه هایی می باشد که تا به حال در زمینه فیلمبرداری از صفحه نمایش ساخته شده است. این برنامه قدرتمند به شما کمک می کند تا بتوانید به آسانی اقدام به ساخت ویدیوهای آموزشی کنید , آنها را ویرایش کرده و به آسانی آنها را به اشتراک بگذارید. این برنامه قادر است تا بصورت حرفه ای فیلم های آموزشی تهیه کند و یا به آسانی تصاویر وبکم را ضبط کرده و از فایلهای پاورپوینت ویدیو تبدیل کنید بدون آنکه ویدیوهای ساخته شده مشکل داشته باشند و کیفیت خود را از دست بدهند. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به قابلیت ویرایش ویدیوها مانند نوشته ها، عنوان ها، نسبت ها، بزرگ و کوچک کردن تصاویر، حرکت های گرافیکی , صدای افزوده شده. پهناوری و بزرگ بودن گزینه های بخش ویرایش این برنامه آنقدر بالاست که تمامی نیازهای شما را بر طرف خواهد کرد. شما پس فیلمبرداری و ویرایش ویدیوها می توانید از آنها خروجی گرفته و آنها را بر روی Web ، CD و یا DVD به اشتراک گذاشته. حتی شما می توانید از هدایت کننده های ارائه شده، در انتخاب بهترین فرمت و تنظیمات برای قسمت اشتراک گذاری برای شنوندگانتان یاری گیرید. یا حتی شما قادر به کنترل کامل بر روی صدا ، کدک های ویدیویی , کیفیت تصاویر، سرعت انتقال تصاویر، عمق رنگ ها و غیره هستید.

محمد بازدید : 231 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

مدیریت رمزهای عبور با Kaspersky Password Manager 5.0.0.164

Kaspersky Password Manager برنامه ای مفید و قدرتمند برای ذخیره و مدیریت رمزهای عبور می باشد که برای کاربران فعال اینترنتی بسیار ضروری است تا بتوانند بدون به یاد سپاری رمزهای عبور خود ، به صورت خودکار در انواع سایت های اینترنتی لوگین کنند . پسورهای شما می توانند بسیار متعدد باشند و تمام آن ها در دیتابیسی امن و غیرقابل دسترس در کامپیوتر ذخیره می شوند . ایجاد رمزهای عبور فوق العاده قوی و جلوگیری از دزدیده شدن اطلاعات ورود نیز با این برنامه میسر می باشد که محصول شرکت نام آشنای کسپراسکای است. این نرم افزار با انواع مرورگرهای وب سازگاری دارد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,309
  • بازدید ماه : 12,276
  • بازدید سال : 97,463
  • بازدید کلی : 573,150