loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 120 سه شنبه 23 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی زیبای Gemini Wars 2012

 ▐نسخه سالم و معتبر  + کرک Skidrow ▐

Mass effect بازی زیبای فضایی بود که نظر گیمر ها و منتقدان زیادی را به خود جلب کرد وبازی موفق سال شد و بعد از ماه ها بازی Gemini wars پای در راه بازی Mass effect قرار داده و دومین بازی موفق در این سبک می باشد.بازی Gemini wars از ویزگی های بالایی بر خوردار است .انیمیشن زیبای این بازی و ساختار محیط بازی و گرافیک بالا جو تازه ای به این بازی داده است. داستان بازی از این قرار است که شما به عنوان یک فرمانده باید با یک گروه کوچکی که در ابتدا در اختیار دارید با ناوچه های مزاحم در فضا مبارزه کنید تا یک سپاه قوی و پایدار به خود اختصاص دهید و به مراحل بعدی صعود کنید. و پایگاه ها و ناوگان های خود را افزایش دهید و فضا را به مکانی امن تبدیل کنید.این بازی استراتژی با مراحل متنوعی همراه می باشد و بازیکنان از داستان بازی خسته نمی شوند.این بازی وابسته به داستان خود می باشد وکسانی که به بازی های استرازکی علاقه دارند این بازی جالب به آنان توصیه می شود شما می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از وب سایت مورال دانلود دریافت نمایید.

محمد بازدید : 519 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود بازی استراتژیک کنترل کنندگان زمین Ground Control 2

پس از موفقیت نسخه یک بازی کنترل کنندگان زمین که (در آرشیو سایت موجود است) حال نسخه دو این بازی محبوب را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. این بازی زیبا توسط شرکت های Sierra Entertainment و  Massive Ent حمایت یافته و منتشر شده است. مدیریت دوربین در بازی های استراتژی یک بخش مهم و حیاتی از بازی است که به گیم پلی اجازه می دهد تا کنترل و دقت بیشتری بر بازی داشته باشد،یکی از نقاط قوت بازی کنترل کنندگان زمین2، همین دوربین تعبیه شده در آن است که با چرخش کامل و به موقع خود باعث تسط بیشتر گیم پلی بر بازی می شود، و این ویژگی که در نسخه یک به خوبی با آن برخورد داشتید همچنان پابرجاست. در بازی شما باید کنترل نیروهای هوایی و زمینی و حتی دریایی را نیز به دست بگیرید و با سازماندهی و رهبری خود، در پیشبرد اهداف تیم تلاش کنید تا به پیروزی برسید. گفتنی است که قابلیت بازی آنلاین نیز در این گیم وجود دارد شما می توانید این بازی زیبا را از سایت مورال دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید

محمد بازدید : 221 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود بازی مهیج بعد از میلاد ANNO 2070

▐نسخه سالم و کامل + کرک Reloaded ▐

در سال 2070 سرزمین ما تغییرات زیاده کرده است و با آب شدن یخچال های قطبی سرزمین های زیادی به زیر آن رفته اند و خشکی های کمی روی آب قرار گرفته اند. به همین دلین استعمارگران و برای به دست آوردن زمین های زیاد به دولت های دیگر حمله می کنند. به نوعی جنگ جهانی سوم در می گیرد ودر این بازی گیمر بادنیایی از چالش ها رو به رو می شود.در این  بازی استراتژکی ، دیپلماسی و سیاست حرف اول را می زند وشما باید برای ساخت یک کشور منسجم و پیشرفته از منابع موجود در خوشکی ها استفاده کنید منابعی که محدود است و جنگ ها بر سر این منابع در گرفته است. نسخه‌های قبلی این بازی در سده‌های 15 تا 18 میلادی به تصویر کشیده شده است. در هر یک از این بازی ها، گیمرها ساخت یک شهر را آغاز کرده، با مدیریت منابع مالی، معادن، برقراری ارتباط با تمدن‌های دیگر و فعالیت‌هایی از این دست، شهر خود را به سوی پیشرفت و توسعه پیش می برد. همچنین علم حرف اول را می زند و هرگیمر که اطلاعات خود را بیشترکند بازی را راحت تر می تواند اداره کند. این بازی از گرافیک عالی برخوردار است ودر میان بازی های استراتژکی نمونه ای منحصر به فرد محصوب می شود. بازی به گونه ای ساخته شد است که شما می توانید هم در آسمان و هم در زمین وهم در دریا ها مکان های را ساخته و به تصرف خود دربیاورید.در این بازی علاوه بر این که شما در خشکی باید ساختمان ها ومکان ها و …احداث کنید. باید خود را به زندگی در دریا وقف بدهید.زیرا بعد از مدیتی این جهان به جهان بدون خشکی در خواهد آمد. از امکانات این بازی میتوان به وسعت زیاد محیط بازی، درگیری در بنادر در برابر قاچاق کالا، استفاده از معماری های جدید و مدرن، کشف منابع جدید و…. شما می توانید این بازی زیبا را هم اکنون از سایت مورال دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

محمد بازدید : 634 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

Men of War Condemned Heroes PC دانلود بازی Men of War Condemned Heroes برای PC

|نسخه معتبر SKIDROW|

بازی مردان جنگ که به تازگی از شرکت ۱C Company منتشر شده است یک بازی بسیار زیبا در سبک استراتژیک است که در آن تمام تاکتیک های جنگی به کار رفته است و به شیوه و نوع حملات،دفاع ها و …. دقت شده است. میتوان گفت اولین بازی استراتژیک جنگی است که در تمام حالات جنگ به کار رفته است و به درستی بر روی شیوه ها،محل ها و…… کار شده است، بازی تمام عملیات جنگی را میان گروهی به نام مردان جنگ و اتحاد جماهیر شوروی را به نمایش میکشاند. بازی نسبت به دیگر بازی های استراتژیک و حجم کم از گیم پلی فوق العاده و گرافیک بی نظیری برخوردار است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 347
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,455
  • بازدید ماه : 12,422
  • بازدید سال : 97,609
  • بازدید کلی : 573,296