loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 136 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود AppRemover 3.0 Portable نرم افزار حذف کامل آنتی ویروس ها

شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که بخواهید آنتی ویروس و آنتی اسپایور نصب شده بر روی سیستم خود را بطور کامل حذف کنید و اقدام به نصب یک برنامه مشابه دیگر کنید و یا محصولات قدرتمندی چون نورتون و مک کافی بر روی سیستم داشته باشید و بخواهید آنها را حذف کنید. البته همانطور که می دانید اینگونه محصولات بصورت پیش فرض قابل حذف نیستند و برای حذف کامل آنها نیاز به برنامه های خاص پاک کننده خواهید داشت. AppRemover یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه حذف کامل آنتی ویروس ها و آنتی اسپاورها می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است براحتی قادر خواهید بود تا اقدام به حذف برنامه های امنیتی از روی سیستم خود کنید. بعد از نصب این برنامه شما لیست کاملی از برنامه های امنیتی که بر روی سیستم دارید را مشاهده خواهید کرد و در صورت نیاز تنها با یک کلیک می توانید آنها را بطور کامل حذف کنید.

محمد بازدید : 235 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)

بهینه سازی حافظه رم و افزایش سرعت آن RAM Saver Pro 12.3

RAM Saver Professional نرم افزاری بسیار عالی برای بهینه سازی حافظه رم و در نتیجه افزایش سرعت سیستم می باشد. این نرم افزار واقع افزایش دهنده سرعت رم و بهینه ساز آن می باشد و با آزاد سازی فضای حافظه رم امکان استفاده بیشتر سیستم عامل از این حافظه را فراهم میکند که در نتیجه ویندوز سریعتر عمل خواهد کرد. نرم افزار با یکپارچه سازی حافظه رم انجام پروسه های ویندوز را سرعت خواهد بخشید ، افزایش کارایی CPU و کش های مادربرد ، بازگردانی حافظه مصرف شده توسط نرم افزارهای ضعیف و غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری و همچنین استفاده از تمامی قابلیت حافظه رم به دستور کاربر از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود. تست بنچمارک حافظه رم و همچنین ارائه اطلاعات دقیق از حافظه به صورت گرافیکی با نمودارها از قابلیت های جزئی تر نرم افزار محسوب می شود. نظارت و کنترل بر فرآیندهایی که در حافظه رم انجام می شود و امکان بستن تمام برنامه ها برای آزادی کامل حافظه با یک کلیک هم نیز در این نرم افزار گنجانده شده اند.

محمد بازدید : 753 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

پاکسازی سیستم و رجیستری ویندوز با NETGATE Registry Cleaner 4.0.305

 

NETGATE Registry Cleaner نرم افزاری کامل برای پاکسازی رجیستری ویندوز و همچنین پاکسازی ویندوز فایل های بیهوده و هرز می باشد. این نرم افزار علاوه بر امکانات فراوانی که در رابطه با تعمیر و رجیستری ویندوز دارد ، توانایی حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز و همچنین پاکسازی فایل های هرز و مضر برای ویندوز را نیز داراست.

بخش اصلی نرم افزار مربوط به پاکسازی و یکپارچه سازی رجیستری ویندوز است. همانطور که میدانید رجیستری ویندوز بسیار حساس است و با کوچکترین تغییراتی که ممکن است دلایل مختلفی از قبیل حذف و نصب نرم افزارهای مختلف باشد ، دچار تغییر می شود. اگر این تغییرات مطمئن نباشد مسلما باعث مشکلاتی نظیر کاهش سرعت ویندوز خواهد شد. از طرفی رجیستری بسیار مهندسی شده می باشد و هرکسی توانایی تعمیر آن را ندارد. بنابراین استفاده از این نرم افزار میتواند مفید باشد. این نرم افزار با اصلاح و تعمیر رجیستری و حذف ورودهای نامعتبر که باعث به وجود اخلال شده اند ، سرعت ویندوز شما را افزایش خواهد داد. قابلیت اصلی دیگر این نرم افزار توانایی بک آپ گرفتن از رجیستری و امکان بازگردانی آن است. به این ترتیب میتوانید از رجیستری سالم خود بک آپ گرفته و در زمان مورد نیاز را آن بازیابی نمایید.

همچنین این نرم افزار میتواند نرم افزارهای نصب شده روی ویندوزتان را به طور کامل و بدون ضربه خوردن به رجیستری حذف نماید. از طرفی توانایی حذف فایل های هرزه و اضافی که فضای دیسک را اشغال کرده اند و موجبات کند شدن سرعت ویندوز را فراهم اورده اند را داراست. همچنین فایل های اضافی اینترنت. امکان غیرفعال کردن نرم افزارهای startup ویندوز نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار کوچک ولی پرکاربرد می باشد.

محمد بازدید : 186 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

بهینه سازی تخصصی ویندوز ۷ با نرم افزار Windows 7 Manager 4.1.0

در بین این همه نرم افزار معروف بهینه سازی برای ویندوزها ، شاید انتخاب یک نرم افزار بسیار سخت باشد. نرم افزاری که علاوه بر دارا بودن تمامی امکانات لازم برای بهینه سازی ویندوز ما ، سازگاری مناسبی با آن ویندوز داشته باشد. اکثر نرم افزارها اینطور هستند ، ولی شرکت  Yamicsoft نرم افزارهایی را ویژه بهینه سازی ویندوزها تولید میکند. نرم افزارهایی ویژه ویندوزهای xp , vista  و ۷ .

محمد بازدید : 192 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)

کپی سریع تر فایل ها توسط ExtremeCopy Pro 2.2.1

ExtremeCopy Pro 2.2.1 نرم افزاری کم قدرتمند و مفید بوده که جایگزینی مناسب جهت کپی و جابجایی فایل های شما توسط ویندوز با سرعتی بالاتر می باشد . همچنین میتوانید در حین کپی عملیات را متوقف کرده و سپس از همانجا ادامه دهید.این نسخه برای تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷ قابل استفاده است. این نرم افزار بنا به ادعای سازنده اش می تواند سرعت کپی و انتقال فایل ها را ۲۰ تا ۱۲۰ درصد افزایش دهد. نرم افزار ExtremeCopy Pro را در ادامه می توانید از وب سایت مورال دانلود دریافت نمایید.

محمد بازدید : 440 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Uniblue PowerSuite 2012 v3.0.7.5 - نرم افزار حل مشکلات کامپیوتر

نرم افزار PowerSuite راه حلی ساده برای حل مشکلات کامپیوتر می باشد. این برنامه یک ابزار همیشگی برای نگهداری و بهینه سازی ویندوز می باشد. این نرم افزار، ترکیبی از سه برنامه ی RegistryBooster ،SpeedUpMyPC و SpyEraser است. تمامی امکانات این سه برنامه به صورت یکجا بمنظور ارتقاء امنیت، عملکرد و نیز پایداری کامپیوتر عرضه شده است. Power Suite در کنار فایروال و ضد ویروس، از کامپیوتر به خوبی پشتیبانی می کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 309
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,417
  • بازدید ماه : 12,384
  • بازدید سال : 97,571
  • بازدید کلی : 573,258