loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 403 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (1)

ساخت فایل pdf از هر فایل قابل پرینت PDFCreator 1.6.0

PDFCreator نرم افزاری متن باز و رایگان است که کاربر به راحتی و بدون نیاز به دردسرهای کرکینگ میتواند با نصب آن هر فایل قابل پرینتی را به فرمت PDF تبدیل کند و همچنین با ایجاد پسورد و محدودیت های نظیر عدم امکان پرینت گرفتن ، از فایل PDF تولیده شده خودش محافظت نماید. علاوه بر این قابلیت ، ساخت یک فایل PDF از چندین فایل PDF و به بیانی دیگر ایجاد یک فایل فایل یکتا از چندین صفحه PDF نیز از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار است. همچنین توسط این نرم افزار علاوه بر امکان تبدیل هر فرمت قابل پرینتی به فایل پی دی اف  میتوانید ، تبدیل فرمت را به فرمت هایی نظیر PNG, JPEG, BMP, PCX, TIFF, OS, EPS, PSD, PCL, RAW و SVG نیز انجام دهید. این نرم افزار با تکنولوژی AES نسبت به پسورد گذاشتن روی فایل های pdf کاربر اقدام میکند ، همچنین میتواند با ایجاد محدودیت از ویرایش و پرینت گرفته شدن فایل پی دی اف نیز جلوگیری کند. علاوه بر این قابلیت ها ، نرم افزار دارای تنظیماتی جهت معین کردن کیفیت و حجم فایل پی دی اف و… است ، کاربر میتواند این تنظیمات را انجام دهد و سپس آنها را ذخیره کند تا در استفاده بعدی دیگر نیازی به تنظیم مجدد نداشته باشد ، همچنین میتوانید چندین تنظیمات مختلف تعریف کند و هربار از یکی استفاده نماید.

محمد بازدید : 224 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

تبدیل فایل های PDF به عکس با OpooSoft PDF To Image Converter 6.5

OpooSoft PDF To Image Converter نرم افزاری است که به شما کمک میکند اسناد pdf را به فرمت های عکس تبدیل کنید. این فرمت های میتوانند شامل  TIF, TIFF, JPG, GIF, PNG, BMP, EMF, PCX, WMF,ICO, TGA, WBMP, JP2,JPC, PGX,PNM, RAS, JBG, MNG, SKA, DCX باشند. این نرم افزار دقیقا مشابه فایل pdf شما آن را به عکس تبدیل خواهد کرد و تمامی تصاویر ، اشیاء و یا جداول موجود در فایل pdf را در عکس ساخته شده ، نمایان خواهد کرد. با این نرم افزار به راحتی میتوانید چندین فایل pdf را به فرمت عکس تبدیل کنید و قابلیت تنظیم سایز عکس ، کیفیت عکس و رنگ عکس را در فایل خروجی وجود دارد. 

OpooSoft PDF To Image Converter میتواند همزمان چندین فایل پی دی اف را به فرمت عکس تبدیل کند و همچنین شرکت سازنده این نرم افزار مدعی است فایل های پی دی اف قفل دار نیز توسط این نرم افزار قابل تبدیل به عکس هستند. لازم به ذکر است میتوانید در هنگام تبدیل انتخاب کنید که فقط صفحه یا صفحاتی خاص به عکس تبدیل شوند یا کل آن فایل پی دی اف به عکس تبدیل شود.

محمد بازدید : 350 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود Nero11

Neroاز گذشته نرم افزاری بوده است که تنها برای رایت لوح های فشرده شناخته می شده و البته هنوز هم بسیاری از کاربران آن را با همین عملکرد می شناسند در حالی که چندین نسل اخیر از این نرم افزار، نه تنها ابزاری برای رایت بلکه بسته ای نرم افزاری کاملی بوده است که به وسیله آن می توان تقریباً تمامی خواسته های یک کاربر در زمینه چندرسانه ای را پاسخگو بود. پخش انواع فیلم ها، ساخت دی وی دی فیلم به همراه منوهای دو بعدی و سه بعدی، تهیه نسخه پشتیبان و بسیاری عملکرد های دیگر که تنها در بسته نرم افزاری Nero Multimedia Suite Platinum HD به چشم می خورد.

محمد بازدید : 317 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود Adobe Creative Suite 6 Master Collection - بسته کامل نرم افزار های CS6 شرکت ادوبی

Adobe Master Collection CS6 نام کامل ترین مجموعه نرم افزاری شرکت Adobe می باشد که با دارا بودن  تمامی نرم افزار های حرفه ای این کمپانی بزرگ در زمینه های طراحی گرافیکی، طراحی وب، میکس و مونتاژ فیلم کلیه نیاز های گرافیست ها و هنرمندان را برطرف می کند. این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید کارهای جذابی را طراحی کرده ، آن را با عناصر تاثیرگذار همراه نموده و در هرجایی که بخواهید با بهترین کیفیت ممکن ارائه نمایید

محمد بازدید : 616 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

دانلود Adobe Photoshop CS6 v13.0 - نرم افزار ادوبی فتوشاپ سی اس 6 نسخه ی نهایی

می توان گفت فتوشاپ قویترین، حرفه‌ای ترین و پرطرافدارترین نرم افزار گرافیکی دنیاست که حتی افرادی که در زمینه طراحی و گرافیک کامیوتری هیچ تخصصی ندارند نیز نام آن را می شناسند و تا حدودی با آن آشنایی دارند. شرکت ادوبی بار دیگر نسخه جدیدی از این نرم افزار را با رفع معایبی که در نسخه های قبلی وجود داشته وهمچنین افزودن قابلیت های جدید منتشر نموده است.
Adobe Photoshop CS6 تازه ترین نسخه از فتوشاپ است  که شامل بیش از ۶۵ امکان و قابلیت جدید، رابط کاربری تازه و بهبودهایی در استفاده از سخت افزار به منظور ویرایش سریعتر عکس ها در محیط برنامه می باشد. رابط کاربری فتوشاپ هم برای کاربرد بهتر، تغییرات فراوانی پیدا کرده است. پس زمینه و محیط کار آن به صورت پیش فرض سیاه شده و آیکون ها و منوهای دست و پا گیر کمی جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند. به نظر خود کارکنان شرکت ادوبی این کار بخاطر این است که با رنگ تیره خستگی چشم کمتر و تمرکز و حواس بر روی طرح و کشیدن براش بیشتر می شود. البته ناگفته نماند که در بخش تنظیمات، قسمت تغییر رنگ محیط نیز وجود دارد. حتی مراحل نصب هم دوباره سازی شده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,284
  • بازدید ماه : 12,251
  • بازدید سال : 97,438
  • بازدید کلی : 573,125