loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 221 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

Ashampoo Photo Commander نرم افزاری با امکانات کامل برای مدیریت، ویرایش، نمایش و بهینه سازی تصاویر دیجیتال می باشد. این نرم افزار برای شما امکان مدیریت سریع و مستقیم مجموعه های عکس را به همراه گزینه هایی برای ساخت گروه، برچسب گذاری تصاویر و ساخت آلبوم های دیجیتال مجازی فراهم می کند. برای مثال با استفاده از تخصیص نام برای آخرین سفرتان و برچسب گذاری تصاویر می توانید در آینده ، تمامی عکس هایی که در آن سفر گرفته اید را با سرعت بالا جستجو کنید.

محمد بازدید : 199 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (3)

ویرایش حرفه ای فایل های پی دی اف Infix PDF Editor Pro v5.20

Infix Pro PDF Editor نرم افزاری کاملی در زمینه فایل های پی دی اف می باشد که ضمن توانایی عالی در ویرایش فایل های پی دی اف امکانات لازم جهت تبدیل فرمت دیگر فایل ها به فرمت pdf را نیز دارا می باشد. این نرم افزار در زمینه ویرایش فایل های pdf بی نظیر است. قدرت ویرایش Infix Pro PDF Editor همانند قدرت ویرایش نرم افزار word در زمینه فایل های متنی است به طوری که این نرم افزار میتواند فایل های pdf را مثل یک متن ویرایش کند. متن جدید به آن اضافه کند. محل عکس ها را تغییر دهد یا عکس جدیدی اضافه کند و حتی متن را اصلاح کند به طوری که با اضافه یا حذف یک قسمت ، دیگر بخش های یک نوشته به طور خودکار تنظیم شوند. 

این نرم افزار میتواند فونت نوشته های فایل pdf را تغییر دهد ، سایز آنها را بزرگ یا کوچک کند و حتی رنگ آنها را نیز تعویض نماید. قابلیت بعدی نرم افزار توانایی تبدیل هر فایل قابل پرینتی به فرمت pdf است. این نرم افزار با ایجاد یک پرینتر مجازی ، به راحتی هر فایل قابل پرینت شدنی را به فرمت pdf تبدیل میکند. مسلما با این قابلیت فایل های محبوب نرم افزار آفیس و عکس ها و… به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید ادغام چند فایل pdf به یک فایل یکتا و همچنین جدا کردن یک صفحه از یک فایل pdf را نیز انجام دهید.

 

محمد بازدید : 317 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

افکت گذاشتن روی عکس ها با Funny Photo Maker 1.17

Funny Photo Maker نرم افزاری قدرتمند ولی رایگان برای قرار دادن افکت و قاب های زیبا برای عکس ها می باشد. این نرم افزار رایگان ولی فوق العاده محصول شرکت ANVSOFT می باشد و دارای ابزارهای بسیار کاربردی جهت ویرایش عکس می باشد. این نرم افزار دارای بیش از ۱۵۰ نوع افکت و قاب برای عکس ها می باشد که میتواند عکس های شما را بسیار ساده جالب و دیدنی و تاثیر گذار تر نماید. این نرم افزار فوق العاده دارای دو مرحله می باشد. ابتدا عکس را توسط نرم افزار باز میکنید و سپس قاب و فریم و افکت مورد علاقه خودتان را و در مرحله بعدی تنها به ذخیره کردن عکس خودتان اقدام میکنید. نیازی به دانش فنی و یا فتوشاپ کار بودن نیست و بسیار ساده تمامی مراحل انجام خواهد شد. این نرم افزار دارای ۳ مدل می باشد : فریم برعکس عکس ، افکت برای عکس و تغییر چهره که مدل سوم جهت قرار دادن چهره خودتان بر روی عکس های دیگر می باشد.

محمد بازدید : 469 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود Ashampoo Photo Optimizer v5.0.1 - نرم افزار اصلاح و بهینه سازی عکس

یشتر مردم دوربینهای گرانقیمت بزرگی خریداری می کنند در صورتیکه هنوز هم تمام فیلمبرداری ها ی ویدئویی را با گوشی همراه خود و یا با دوربین های خودکار انجام می دهند.این نرم افزار ویرایش عکس نیز به طریقه ای مشابه کار می کند، چرا که شما شاید نرم افزارهای گرافیکی پیچیده و قدرتمندی در اختیار داشته باشید ولی به مرور زمان متوجه می شوید که چندین ویژگی محدود از آن برای شما کارآمد است و بیشتر اوقات فقط از قابلیتهای محدود و معینی در آنها استفاده می کنید.

محمد بازدید : 197 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود Picasa

Picasa نرم افزاری رایگان و قدرتمند برای کار کردن با تصویر است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید به سادگی هر تصویر، حتی تصاویر که زمان زیادی است آنها را فراموش نموده اید را بیابید و آنهارا ویرایش و چاپ نمایید، یا آنهارا با دوستان خود به اشتراک بگذارید، از آن ها آلبوم تهیه نمایید و همچنین بر روی آنها پسورد قرار دهید و حتی آنها را برروی سی دی و دی وی دی ذخیره نمایید. هر زمان که نرم افزار Picasa شروع به کار می نماید بصورت خودکار تمامی تصاویر موجود روی دیسک را جستجو کرده و سازماندهی می نماید.

محمد بازدید : 182 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

notepad++

++Notepad نرم افزاری رایگان برای ویراش کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار ، زبان‌ های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد

محمد بازدید : 350 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود Nero11

Neroاز گذشته نرم افزاری بوده است که تنها برای رایت لوح های فشرده شناخته می شده و البته هنوز هم بسیاری از کاربران آن را با همین عملکرد می شناسند در حالی که چندین نسل اخیر از این نرم افزار، نه تنها ابزاری برای رایت بلکه بسته ای نرم افزاری کاملی بوده است که به وسیله آن می توان تقریباً تمامی خواسته های یک کاربر در زمینه چندرسانه ای را پاسخگو بود. پخش انواع فیلم ها، ساخت دی وی دی فیلم به همراه منوهای دو بعدی و سه بعدی، تهیه نسخه پشتیبان و بسیاری عملکرد های دیگر که تنها در بسته نرم افزاری Nero Multimedia Suite Platinum HD به چشم می خورد.

محمد بازدید : 317 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود Adobe Creative Suite 6 Master Collection - بسته کامل نرم افزار های CS6 شرکت ادوبی

Adobe Master Collection CS6 نام کامل ترین مجموعه نرم افزاری شرکت Adobe می باشد که با دارا بودن  تمامی نرم افزار های حرفه ای این کمپانی بزرگ در زمینه های طراحی گرافیکی، طراحی وب، میکس و مونتاژ فیلم کلیه نیاز های گرافیست ها و هنرمندان را برطرف می کند. این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید کارهای جذابی را طراحی کرده ، آن را با عناصر تاثیرگذار همراه نموده و در هرجایی که بخواهید با بهترین کیفیت ممکن ارائه نمایید

محمد بازدید : 616 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

دانلود Adobe Photoshop CS6 v13.0 - نرم افزار ادوبی فتوشاپ سی اس 6 نسخه ی نهایی

می توان گفت فتوشاپ قویترین، حرفه‌ای ترین و پرطرافدارترین نرم افزار گرافیکی دنیاست که حتی افرادی که در زمینه طراحی و گرافیک کامیوتری هیچ تخصصی ندارند نیز نام آن را می شناسند و تا حدودی با آن آشنایی دارند. شرکت ادوبی بار دیگر نسخه جدیدی از این نرم افزار را با رفع معایبی که در نسخه های قبلی وجود داشته وهمچنین افزودن قابلیت های جدید منتشر نموده است.
Adobe Photoshop CS6 تازه ترین نسخه از فتوشاپ است  که شامل بیش از ۶۵ امکان و قابلیت جدید، رابط کاربری تازه و بهبودهایی در استفاده از سخت افزار به منظور ویرایش سریعتر عکس ها در محیط برنامه می باشد. رابط کاربری فتوشاپ هم برای کاربرد بهتر، تغییرات فراوانی پیدا کرده است. پس زمینه و محیط کار آن به صورت پیش فرض سیاه شده و آیکون ها و منوهای دست و پا گیر کمی جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند. به نظر خود کارکنان شرکت ادوبی این کار بخاطر این است که با رنگ تیره خستگی چشم کمتر و تمرکز و حواس بر روی طرح و کشیدن براش بیشتر می شود. البته ناگفته نماند که در بخش تنظیمات، قسمت تغییر رنگ محیط نیز وجود دارد. حتی مراحل نصب هم دوباره سازی شده است.

محمد بازدید : 239 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ویرایش فایل های ویدئویی توسط ArcSoft ShowBiz 5.0.1.420

ArcSoft ShowBiz نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای ویرایش فایل های ویدئویی است . برای شروع تنها کافیست با عمل کشیدن و رها کردن ، فایل صوتی و تصویری خود را وارد نرم افزار کنید و سپس با ابزارهای متعدد برنامه ، اقدام به شخصی سازی و ادیت فیلم های خود کنید . برنامه قادر است تا به طور مستقیم نتیجه ی تغییرات شما را ، به صورت لحظه ایی نمایش دهد . قابلیت اضافه کردن متن (عنوان و زیرنویس، برچسب ها، سازندگان) ،‌افکت های تصویری (‌عرض صفحه ، رنگ ، فیلتر ، جهت گیری ، زوم کردن) و … را در یک محیط ساده و قابل فهم خواهید داشت . همچنین می توانید به صورت مستقیم فایل های صوتی خود را با استفاده از میکروفون ضبط کنید و از آن ها استفاده نمایید . برای فرمت نهایی فایل ویدئویی ، فرمت های AVI, MOV, MP4, MPEG1, MPEG2 یا WMV قابل انتخاب می باشند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 352
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,460
  • بازدید ماه : 12,427
  • بازدید سال : 97,614
  • بازدید کلی : 573,301