loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 361 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Assassins Creed III نسخه ی PC

|به همراه فایل PDF آموزش کرک کردن تضمینی بازی ، نسخه ی ENGLISH|
|آپدیت شماره ی 1.01 به پست اضافه شد |
 

نام بازی: Assassins Creed III
پلتفورم : PC
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Ubisoft Montreal, Ubisoft Annecy
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

یکی از نکات جالبی که می توان درباره Assassin's Creed III به آن اشاره کرد، این است که قهرمان بازی می تواند به شکلی بسیار خوب از محیط اطرافش استفاده کند. شرایط آب و هوا در بازی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و طبیعت در پیشبرد بازی کمک زیادی به بازیکنان خواهند کرد. همچنین حیوانات وحشی هم دیگر دشمنانی هستند که باید با آن ها مبارزه کنید. کانر کنوی (Connor Kenway) یک قاتل است، اما طبیعت وحشی بازی نشان می دهد که قاتلی ماهرتر از کانر است. کانر در دنیای این بازی کارهای زیادی می کند و حرکات مختلفی انجام می دهد. البته دنیای این بازی، سرزمین اجدادی اوست و به همین دلیل او می داند که به چه صورت باید در این شرایط نجات پیدا کرد.

محمد بازدید : 223 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

Medal of Honor Warfighter قسمتی جدیدی از سری بازی های MOH می باشد که توسط شرکت EA روانه ی بازاز شده است . MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده می کند و به همین دلیل فیزیک قوی ای از بازی شاهد هستیم و قطعات چوب به زیبایی خراب می شوند و داخل آب می ریزند. به طور کلی Danger Close استفاده خیلی خوبی از موتور Frostbite 2 کرده و گرافیک بازی واقعاً زیبا است. انیمیشن یاران هم تیمی، خیلی روان است و گاه به زمین می خورند و خیلی جالب بلند می شوند. همه چیز تخریب پذیر است و نابود می شود.بازی در کشورهای مختلف اتفاق می افتد و روایتی از مأموریت های واقعی نیروی Tier 1 آمریکا است. نمایش این بازی در E3 امسال در کشور سومالی اتفاق افتاد. در ابتدا ما همراه با چندین سرباز دیگر توسط قایق به ساحل یک منطقه تخریب شده می رسیم. منطقه به نظر خلوت است، ولی باید احتیاط را رعایت کرد و به همین دلیل پیشروی حالت سنگر به سنگر را در ساحل دارد. ناگهان از فاصله دور نور سفیدی دیده می شود و تیری به شانه ما اصابت می کند و ما به زیر آب می رویم. یک Sniper از فاصله دور به ما شلیک می کند و مبارزه آغاز می شود. زیر یک اسکله چوبی پناه می گیریم، ولی تیرهای دشمن چوب ها را خراب کرده و بر سر ما می ریزد.

محمد بازدید : 227 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (1)

دانلود بازی Awesomenauts برای PC

Awesomenauts محصول شرکت هلندی Ronimo می باشد که داستان بازی در آینده ای دور در سال ۳۵۸۷ در حال جریان است ، جایی که نبرد بین ارتش ربات ها برای به دست آوردن فرماندهی ستاره ها بسیار اوج گرفته است . کنترل بازی بسیار منحصر به فرد و قابل تنظیم می باشد و با داشتن یک گرافیک ۲ بعدی و زیبا ، می تواند ساعت ها شما را مشغول کند . برای مشاهده لینک دانلود و همچنین دیدن تصاویری از محیط بازی به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

محمد بازدید : 211 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Spec Ops: The Line - بازی روی خط جنگ

سبک اکشن در چند سال اخیر با پیشرفت های چشم گیری روبرو بوده و وجود صحنه های سینمایی و تغییرات زیاد در گیم پلی این سبک، باعث شده تا بازی های اکشن با مخاطب های بیشتری روبرو باشند. همیشه سوژه های این سبک از بازی ها یا مبارزه با تروریست ها بوده و یا جنگ با موجودات بیگانه ای که به زمین حمله کرده اند، اما بازی Spec Ops: The Line که به تازگی راهی بازار شده، سنت شکنی کرده و سوژه دیگری را در خودش قرار داده که بسیار جالب توجه و تا اندازه بسیار زیادی قابل تأمل است. همان طور که احتمالاً در تبلیغات بازی یا دموی آن مشاهده کرده اید، این بازی در شهر دبی اتفاق می افتد، اما شهری که در این بازی با آن روبرو هستیم، شباهتی به آن مکان تازه به دوران رسیده امروزی و دستاوردهای جدیدش ندارد.

محمد بازدید : 491 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Total Overdose - بازی سارقان حرفه ای

بازی Total Overdose ساخت یکی از کمپانی های معروف سازنده بازی های پرطرفدار اکشن می باشد. این بازی سرشار از هیجان و برخورد ماجرای رومرو کروز است که از طرف یک سازمان مخفی ماموریت دارد به پایگاه دشمنان رفته و هواپیماهای موجود در آن جا را آزاد کند. او برای انجام این کار به کمک شما دشمنان زیادی را از سر راه بر می دارد و هواپیما را آزاد می کند. اما در راه بازگشت دوستانش به او خیانت کرده و او را از هواپیما به پایین پرتاب می کنند. پس از مرگ او یکی ار فرزندانش تصمیم می گیرد انتقام پدر را از قاتلین بگیرد. او توانایی ها و قابلیت های زیادی مانند دویدن روی دیوار، تیراندازی حرفه ای و ... که با توجه به سلاح های متعددی که در اختیار خواهد داشت می تواند در مقابل دشمنان مقاومت کند.

محمد بازدید : 199 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

 

دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier برای PC

سری بازی های برگرفته شده از آثار نویسنده نامی آمریکایی یعنی تام کلنسی (Tom Clancy) با تم نظامی خود همیشه بهترین برگ برنده Ubisoft بوده اند. عناوینی مثل Splinter Cell و Rainbow Six جزو محبوب ترین آثار Ubisoft هستند که همه تحت لیسانس Tom Clancy عرضه شده اند. سری Ghost Recon همانند Rainbow Six یک بازی تاکتیکی نظامی است که در تمام نسخه های خود موفق بوده و دو عنوان Advanced Warfighter 1 & 2 از بهترین های این نسل بودند. اما Ubisoft مدتی پرده از GR جدید برنداشت و سر انجام عنوان Future Soldier را رونمایی کرد که حوادث آن در آینده نچندان دور اتفاق می افتد. ماجرا از جایی شروع می شود که اصلاح طلبان کشور روسیه از های غلط کشور خود ناراضی هستند و تصمیم می گیرند به زور کنترل کشور را در دست بگیرند. در این بین، حمله سختی توسط اصلاح طلبان شکل می گیرد و نهایتا روسیه پایه های حکومتی خود را رو به ضعف می بیند. از طرفی ارتش آمریکا که از قبل رابطه خوبی با روسیه داشته، وارد ماجرا شده و نیروهای خود را به طرفداری از رژیم روسیه وارد خاک این کشور می کند. شما در نقش یک سرباز آمریکایی که در روسیه به دنیا آمده، بازی را پیگیری می کنید. کاپیتان ادوارد کاچنکو (Edward Kachenko) همراه با جوخه خود در نقش نیروهای Ghost وارد نبرد می شوند.

محمد بازدید : 210 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود Angry Birds Seasons v2.4.1 Piglantis - بازی پرندگان خشمگین فصول

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید!
در تازه‌ترین به‌روز رسانی که برای نسخه «پرندگان خشمگین: فصول» ارائه شده و البته بی‌ارتباط با فصل گرم تابستان نیز نیست، شاهد مراحل جدید البته این‌بار با گیم پلی و  فیزیک و شاید بهتر است بگوئیم تکنیک جدید هستیم.
در به‌ روزرسانی جدید پرندگان خشمگین قادر به حرکت در زیر آب نیز هستند و البته در همان زمان خوک‌ها نیز با افتادن در آب غرق می‌شوند.
فیزیک جدید بسیار سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد و خوب ما پیشنهاد می‌کنیم تا این بازی را دانلود کرده و لذت ببرید.

محمد بازدید : 257 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی زیبای Sniper Elite 2

Sniper elite یک بازی شاتر سوم شخص است که در زمان جنگ جهانی دوم رخ می دهد.بازی های بسیاری در مورد جنگ جهانی ساخته شده است که بیشتر آن ها موفق شده اند و فروش خوب داشته اند.اما این بازی بر خلاف آنها داستانی واقعی را روایت می کنددر جنگ جهانی دوم وقتی متحدین به فتح آلمان نزدیک شده بودند ژرمن ها آخرین سلاح خود یعنی موشک هایv2را به کار انداختند که جلوی.متحدین وافراد آنان را گرفت .این موشک ها طوری طراحی شده بودند که باید یک فرد آن را کنترل می کرد وبه مقصد می رساند وهنگام رسیدن جهنمی در آن منطقه به پا می شد.داستان این بازی زیبا هم در این مورد است که نیرو های متحدین طراحان وسازندگان این موشک ها را دستگیر کرده است.ولی یکی از این سازندگان به نام وولف هنوز هم بر روی این موشک ها کار می کند وقصد ساختن دو باره ی آن را دارد. وظیفه ی شما در این بازی این است که او را از پای در آورید ومانع ساخت دوباره ی آن موشک ها شوید.گیم پلی ی بازی بسیار عالی طراحی شده و قابلیت های فراوانی دارد از جملی ی آنان می توان به قسمت های اسنایژری بازی اشاره نمود که  لذت بخش ترین و معتاد کننده ترین بخش بازی است.از ابتدای بازی و تا پایان بازی شما سه سلاح خواهید داشت ومواد منفجره و مواد گمراه کننده.در مورد گرافیک بازی ،بازی در حد قابل قابل قبولی قرار دارد وفضا سازی وانیمیشن بازی جالب می باشد.در نهایت این بازی ،بازی جالب و زیبایی است وبه همه ی گیمر ها توصیه می شود.شما می توانید این بازی زیا  را از وب سایت مورال دانلود به طور رایگان تهیه نموده و از آن لذت ببرید.

محمد بازدید : 120 سه شنبه 23 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی زیبای Gemini Wars 2012

 ▐نسخه سالم و معتبر  + کرک Skidrow ▐

Mass effect بازی زیبای فضایی بود که نظر گیمر ها و منتقدان زیادی را به خود جلب کرد وبازی موفق سال شد و بعد از ماه ها بازی Gemini wars پای در راه بازی Mass effect قرار داده و دومین بازی موفق در این سبک می باشد.بازی Gemini wars از ویزگی های بالایی بر خوردار است .انیمیشن زیبای این بازی و ساختار محیط بازی و گرافیک بالا جو تازه ای به این بازی داده است. داستان بازی از این قرار است که شما به عنوان یک فرمانده باید با یک گروه کوچکی که در ابتدا در اختیار دارید با ناوچه های مزاحم در فضا مبارزه کنید تا یک سپاه قوی و پایدار به خود اختصاص دهید و به مراحل بعدی صعود کنید. و پایگاه ها و ناوگان های خود را افزایش دهید و فضا را به مکانی امن تبدیل کنید.این بازی استراتژی با مراحل متنوعی همراه می باشد و بازیکنان از داستان بازی خسته نمی شوند.این بازی وابسته به داستان خود می باشد وکسانی که به بازی های استرازکی علاقه دارند این بازی جالب به آنان توصیه می شود شما می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از وب سایت مورال دانلود دریافت نمایید.

محمد بازدید : 356 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Iron Front: Liberation 1944

 ▐نسخه سالم و معتبر Reloaded + کرک 

 بازی Iron Front: Liberation 1944 محصول شرکت های بزرگ X1 Software و A WAR  می باشد.که همواره بازی های جالبی را روانه ی بازار می کنند. این بار نیزبه تازگی  از بازی جدیدی رو نمایی کرده اند.به اسم Iron Front: Liberation 1944 که نسخه ی معتبر این بازی را برای شما عزیزان تهییه نموده ایم. همانگونه که از نام این بازی پیداست این بازی در سال 1994 اتفاق می افتد. و شما می توانید در نقش های مختلف در این بازی ایفای نقش کنید. هم می توانید سربازی معمولی شود  و مانند دیگران با دشمنان بجنگید و هم می توانید در نقش فرمانده ایفای نقش کنید و علاوه بر جنگیدن با دشمن باید سربازان خود را نیز سازمانده ی کنید.این بازی به سبک بازی های ترکیبی می باشد و شما با دوستانتان در میدان نبرد به پیش خواهید رفت. از امکانات این بازی می توان به : وجود سلاح های متنوع, داشتن حدود 30وسیله ی نقلیه متفاوت، جنگ در سه حوزه ی هوایی دریایی و زمینی، حمایت هوایی از شما و سربازانتان و همچنین می توان به گرافیک بالای این بازی اشاره نمود. که در نوع خود منحصر به فرد می باشد. به گونه ای که شما در این بازی چهر ی افراد را به خوبی خواهید تشخیص داد. این بازی به شما حس یک بازی جنگی را به طور کامل می دهد و شما را به میدان جنگ خواهد برد. شما می توانید این بازی زیبا را از وب سایت مورال دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 284
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,392
  • بازدید ماه : 12,359
  • بازدید سال : 97,546
  • بازدید کلی : 573,233