loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 247 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ورود همزمان چند آی دی در یاهو مسنجر Yahoo Multi Messenger v2.0

احتمالا شما هم با مشکل ورود تک کاربره به یاهو مسنجر مواجه شده اید . اگر دوست دارید با تعداد بیشتری از آیدی های یاهوی خود به محیط یاهو مسنجر وارد شوید ؛ می توانید از نرم افزار Yahoo Multi Messenger استفاده کنید . این نرم افزار امکان ورود به محیط چت و اد لیست شما را با تعداد زیاد آیدی فراهم می کند . با نرم افزار Y! Multi Messenger می توانید نرم افزار Yahoo Messenger را بیشتر از یک بار اجرا کنید. به طوری که می توانید هم زمان با دو یا بیشتر از یک آی دی Sign In کنید.

پس از اجرای نرم افزار می توانید برنامه را روی حالت فعال بگذارید تا بتوانید نرم افزار یاهو را چندین بار باز کنید و برای غیر فعال کردن این ویژگی کافی است نرم افزار مولتی مسنجر را دوباره باز نموده و آنرا غیر فعال کنید . همچنین توسط این برنامه می توانید تبلیغات مسنجر یاهو را حذف کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار مولتی مسنجر را از سایت مورال دانلود دریافت کنید.

محمد بازدید : 193 سه شنبه 23 خرداد 1391 نظرات (0)

Skype 5.9.0.123 – پیام رسان صوتی و تصویری

Skype نرم افزاری رایگان و بسیار معروف می باشد که امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم می سازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه دیگران استفاده می کند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی و تصویری را فراهم نماید.

محمد بازدید : 194 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود Thunderbird جدید- مدیریت ایمیل

Mozilla Thunderbird نرم افزار رایگان، سریع و بسیار قدرتمند شرکت موزیلا جهت مدیریت ایمیل ها و خبرمایه ها می باشد. با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، مسدود کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد.

محمد بازدید : 269 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

 

دانلود Yahoo! Messenger v11.5.0.228 - محبوب ترین پیام رسان دنیا

شکی نیست که اگر امروز از اکثر کاربران حتی مبتدی اینترنت هم پرسیده شود که محبوب ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزار مسنجر در دنیا کدام است همه نام Yahoo Messenger را ذکر خواهند کرد. این پل ارتباطی قدرتمند سال هاست که از سوی کمپانی یاهو عرضه می شود و هرروز هم به هواداران و کاربران آن افزوده شده تا جایی که امروز شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که در زمینه ارتباط اینترنتی به این درجه از محبوبیت دست یافته باشد. البته این درجه از محبوبیت از زمانی به وجود آمده که قابلیت های این ابزار هم افزایش یافته تا جایی که امروز می توان 10 ها قابلیت متعدد را در همین نرم افزار به ظاهر ساده مشاهده نمود. قابلیت های کوچک و بزرگی که به ارتباط آسان تر با دوستان کمک می کند. Yahoo Messenger  امکانات فراوانی دارد ؛ محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها ، آواتار های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. این ها مواردی هستند که در نسخه های مختلف یاهو با تغییرات کوچک و بزرگ وجود داشته اند. نسخه ی جدیدی که امروز و به تازگی معرفی شده و ما هم به عنوان اولین سایت های دانلود آن را قرار داده ایم نسخه نهایی Yahoo Messenger محسوب می شود. امکان انتخاب زبان های مختلف مهم ترین قابلیتی است که در نسخه ی جدید گنجانده شده است ، تغییرات ظاهری نسبتا محدود که هرچند زیاد به چشم نمی آید اما طی گذشت زمان قابلیت های خود را بهتر نشان خواهند داد. دسترسی سریع تر به Yahoo Profile که جایگزین Yahoo 360 به شمار می رود در کنار سازگاری کامل تر با مسنجرهای دیگر نظیر  MSN Messenger و Google Talk یکی دیگر از قابلیت های این ابزار محبوب محسوب می شود. کیفیت بالا در ارتباط تصویری و امکان مشاهده به روزرسانی های جدید Addlist ها دو قابلیتی است که در نسخه 11 بسیار به چشم می آید. نکته پایانی هم هرچند این نرم افزار کاملا رایگان عرضه می شود اما برای ایرانیان داخل کشور دریافت مستقیم از سرورهای یاهو به صورت معمول تقریبا غیر ممکن است اما ما این نسخه را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم تا به سادگی به دریافت آن اقدام کنید.

محمد بازدید : 284 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار فارسی مديريت ارسال و دريافت ايميل نسخه 2.2

در این پست وب سایت مورال دانلود نرم افزار مديريت ارسال و دريافت ايميل را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این برنامه توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که با استفاده از آن ديگر نيازي نيست براي كنترل ايميل هايتان وارد سايت شويد بلکه با کمک اين نرم افزار ميتوانيد بدون اتصال به اينترنت نامه هاي الكترونيكي خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار هر لحظه ايميل شما را كنترل ميكند در صورتيكه نامه اي داشته باشيد به شما اخطار ميدهد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

محمد بازدید : 236 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

چت صوتی و تصویری با Skype 5.9.0.114

Skype 5.9.0.11 – در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود. از دیگر امکانات این برنامه یافتن دیگر افرادی که از این برنامه استفاده می کنند و امکان برقراری تماس با آنها می باشد. شما می توانید آن ها را به لیست دوستان خود در برنامه اضافه کنید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا دوستان خود را طبقه بندی کنید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به تماس تلفنی به شماره تلفن های دیگر اشاره کرد. به این صورت که شماره تلفن دوست خود را در برنامه وارد می کنید و با او تماس می گیرید! به این صورت در واقع شما از اینترنت با تلفن شخصی دوستتان تماس گرفته اید.کاربران عزیز می توانید این برنامه را به صورت رایگان از وب سایت مورال دانلود دریافت کنید.

محمد بازدید : 245 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

مسنجر محبوب و قدرتمند Nimbuzz 2.2.0

Nimbuzz یک مسنجر معروف و شناخته شده برای چت کردن ، ارسال فایل و ارتباط با سایر کاربران آنلاین می باشد که به دلیل محبوبیت بالا ، شرکت سازنده نسخه ای از آن را برای ویندوز نیز منتشر کرده است و قابلیت چت با گوشی و کامپیوتر را نیز به راحتی دارید . علاوه براین ، این مسنجر قابلیت دسترسی و مدیریت تمام اکانت های سایت های اشتراگ گذاری از جمله تویتر و فیسبوک را به شما خواهد داد تا به صورت یکپارچه با دیگران ارتباط داشته باشید . می توانید در محیطی امن و زیبا ، با استفاده از آیدی های Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook, MySpace, Gadu-Gadu, Hyves و بسیاری دیگر ، لوگین کنید و ارتباط رایگان با دوستان خود را آغاز کنید . قادر به ذخیره سازی تمامی تماس های مهم در دفترچه تلفن نیم باز هستید تا هرگز آن ها را فراموش نکنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 396
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,504
  • بازدید ماه : 12,471
  • بازدید سال : 97,658
  • بازدید کلی : 573,345