loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 140 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

محافظت ار درایوهای کامپیوتر Disk Drive Administrator v3.8

همانطور که میدانید کامپیوتر دارای درایوهای مختلفی است که مربوط به هارد دیسک ، حافظه های قابل حمل و CDDVD درایوها می باشد. Disk Drive Administrator نرم افزاری است که میتواند درایوهای کامپیوتر را محافظت کرده و آنها را قفل ، مخفی و از نظر دسترسی محدود سازد. در ساده ترین حالت کاربر اصلی میتواند با استفاده از این نرم افزار درایوهای هارد دیسک ، فالپی دیسک ، حافظه های قابل حمل usb و cd/dvd را قفل کند یا مخفی نماید. در زمینه درایورهای قابل حمل و cd/dvd باتوجه به اینکه با وصل شدن چندین دستگاه نام حروف درایوها عوض می شود ، این نرم افزار به طور کلی عمل میکند و وقتی شما درخواست قفل یا مخفی شدن درایوهای قابل حمل و cd/dvd را میدهید ، دیگر نام آن درایو مهم نیست و به طور کلی مخفی ، قفل یا محدود خواهند شد. در قابلیت بعدی میتوان امکان autorun را غیرفعال کرد. این نرم افزار از نظر رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهم است و تمامی قابلیت های نرم افزار به آسانی در اختیار کاربر قرار دارد. قابلیت های جزئی تر در ادامه مطلب.

محمد بازدید : 287 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

قفل و مخفی سازی اطلاعات Hide Folders 2012 4.0 Build 4.0.6.775 Final

Hide Folders نرم افزاری با قدمت بسیار زیاد است که از سال ۲۰۰۱ نسخه های آن در حال انتشار می باشد. این نرم افزار قدرتمند مخصوص محافظت از فایل ها و فولدرها با ایجاد محدودیت هایی نظیر مخفی کردن و قفل گذاشتن روی آنها می باشد. توسط این نرم افزار کاربران میتوانند به راحتی هر تعداد فایل و فولدرها را که میخواهند از دسترس دیگران دور نگهدارند. این نرم افزار علاوه بر قابلیت مخفی کردن فایل ها و فولدرها و قرار دادن پسورد روی آنها ، میتواند محدودیت هایی نظیر جلوگیری از حذف شدن و یا فقط قابل خواندن بودن فایل ایجاد کند. قابلیت فقط قابل خواندن بودن (Read Only) ضمن اینکه از حذف شدن آن فایل یا فولدر جلوگیری میکند از ویرایش آن فایل یا فولدر نیز جلوگیری به عمل می آورد. نرم افزار از فرمت های NTFS, FAT32, exFAT و FAT پشتیبانی میکند. برای دستیابی به نرم افزار نیاز به پسورد است و جز شما کاربر دیگری نمیتواند بر نرم افزار کنترل داشته باشد. در حالت safe mode نیز تنظیمات به خودی خود باقی خواهند ماند. همچنین برای پاک کردن نرم افزار نیز نیاز به پسورد خواهد بود. برای سرعت انجام کارها میتوانید کلید میانبر نیز تعریف کنید.

محمد بازدید : 449 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

قفل و مخفی کردن اطلاعات با Folder Protect 1.9.4

Folder Protect نرم افزاری فوق العاده قدرتمند برای قفل کردن و مخفی نمودن انواع اطلاعات از جمله فایل ها و فولدرها و درایورها می باشد. توسط این نرم افزار میتواند به راحتی هرچه تمام تر فایل ها و فولدرها و درایورها را با پسورد محافظت نمود یا اینکه برای دیگر کاربران مخفی ساخت.  تمامی محافظت های صورت گرفته توسط این نرم افزار از جمله قفل گذاری و مخفی سازی در حالت safe mode ویندوز نیز پابرجا خواهد بود و اینطور نیست که در حالت Safe mode فرایندهای نرم افزار Folder Protect اجرا نشوند و اطلاعات شما به راحتی از دست برود.

محمد بازدید : 175 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

محدود سازی اینترنت و وبسایت ها با Internet Lock 5.3.2

Internet Lock نرم افزاری کامل برای مدیریت اینترنت و اتصالات کامپیوتر شما به اینترنت می باشد. با این نرم افزار میتوان ضمن محدود کردن و قفل اتصال سیستم به اینترنت ، امکان محدود کردن کاربران و نرم افزارها به اینترنت وجود دارد. با Internet Lock میتوان زمان دسترسی به اینترنت را محدود کرد با به طور کل دسترسی به اینترنت را قفل نمود. همچنین میتوان برای کاربران مختلف محدودیت های متفاوتی در نظر گرفت و همچنین توانایی قفل کردن نرم افزارها و حتی فیلتر کردن سایت ها نیز با Internet Lock فراهم شده است. 

برای مثال میتوان ساعت دسترسی به اینترنت بین ۹ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین کرد و یا اینکه به طور کل در روزهای مشخص دسترسی به اینترنت با پسورد امکان پذیر باشد و محدودیت دیگر این است که میتوان تایم دسترسی به اینترنت را برای مثال ۳۰ دقیقه تعریف نمود. محدود کردن نرم افزارها نیز به همین صورت یا به طور کلی یعنی قفل کردن دسترسی یک یا چند نرم افزار به اینترنت را قطع یا محدود کرد. برای قابلیت های جزئی تر قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

محمد بازدید : 230 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Malwarebytes Anti-Malware v1.62.0.1100 - نرم افزار شناسایی و حذف نرم افزارهای مخرب

بد افزارها یا Malware برنامه های خطرناکی هستند که معمولاً بدون اطلاع کاربران روی سیستم نصب می شوند و امنیت اطلاعات شخصی را تهدید می کند، بنابراین داشتن یک Anti-Malware پیشرفته می تواند کمک به سزایی در تامین امنیت اطلاعات کاربران باشد.
Malwarebytes Anti-Malware برنامه بسیار کارآمد و موثر است که به عنوان یک anti-malware طراحی شده است تا از سیستم شما در مقابل بدافزار ها و نرم افزار های مخرب محافظت کند. این نرم افزار ویژگی های زیادی دارد که یکی از مهمترین آن ها ماژول های نظارتی است که در شناسایی و از بین بردن بدافزارها بسیار سریع عمل کرده و حتی قبل از آغاز به کار نمودن آن ها را بلوکه می کنند. این ماژول های حفاظتی در کوتاه ترین زمان ممکن به اسکن سیستم پرداخته و تمامی فرآیند های سیستم را لیست می کند و سپس فرآیندهایی که مشکوک و آلوده هستند را قبل از اجرا، از بین خواهد برد. Malwarebytes Anti-Malware دارای سرعت بالایی است و می تواند به شناسایی و حذف بدافزارهایی بپردازد که ممکن است حتی توسط آنتی ویروس های شناخته شده نیز شناسایی نشده باشند.

محمد بازدید : 445 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود Spyware Cease v7.1.2.1 - نرم افزار مقابله با جاسوس افزارها

یکی از انواع فایل های مخربی که امروزه برای آسیب رسانی به سیستم های رایانه ای در دنیای اینترنت و انواع حافظه ها پخش شده است و ممکن است برروی رایانه ها مدل های مختلفی از آن یافت شود جاسوس افزارها یا همان Spyware ها هستند که به دلایل مختلف ممکن است از سوی افراد مختلف در یک سیستم رایانه ای انتشار پیدا کنند. این فایل های مخرب می توانند گاهی به مراتب حتی خطرناک تر از یک ویروس عمل کنند چراکه اینجا پای اطلاعات خصوصی و اطلاعات خاص به میان خواهد آمد و به طبع هدف کسی که این فایل را انتشار داده است تنها اطلاعات خاصی است. حال راه مقابله با این فایل های مخرب تنها استفاده از نرم افزارهایی است که امکان شناسایی و نابود سازی Spyware ها را دارند. Spyware Cease نام نرم افزاریست که تنها برای شناسایی و حذف جاسوس افزارها ساخته شده است. این ابزار که شبیه به آنتی ویروس های رایج عمل می کند قادر است تا تنها جاسوس افزارها را شناسایی کندو برای حذف آن ها اقدام نماید.

محمد بازدید : 187 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

حذف پسوورد ویندوز xpو سون

یکی از راه های حفاظت از اطلاعات شخصی و جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز و ناخواسته در کامپیوتر ایجاد یک رمز عبور برای ویندوز سیستم است. ولی در برخی مواقع ممکن است حتی خود شما نیز رمز ورود به سیستم خود را فراموش کرده باشید و به دنبال راه حلی منطقی برای این مسئله باشید.
Windows Password Remover یک نرم افزار حذف پسورد حرفه ای ویندوز برای بازنشانی مجدد رمز عبور ادمین و کاربران است تا در مواقع ضروری که پسورد خود را فراموش کرده اید، بدون اینکه نیازی به نصب مجدد سیستم عامل داشته باشید، قادر به لاگین شدن در ویندوز باشید. این برنامه از تمامی نسخه های ویندوز مانند ویندوز 7، ویندوز ویستا، XP ،2008 ،2003 ،2000 و ... پشتیبانی می کند

محمد بازدید : 160 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Microsoft Malicious Software Removal Tool v4.9 - نرم افزار شناسایی و پاکسازی بدافزارهای جاسوس

Microsoft Malicious Software Removal Tool ابزاری کوچک و قدرتمند از مایکروسافت است که به شما کمک می کند تا به اسکن سریع کامپیوتر خود پرداخته و بد افزارها (Malicious) و یا نرم افزار های جاسوسی را که قصد نفوذ به سیستم شما را دارند تشخیص داده و به حذف آن ها بپردازید. این نرم افزار قادر به شناسایی و پاکسازی انواع مختلف کرم های بد افزاری رایج مانند Blaster, Sasser و Mydoom از کامپیوترهای آلوده می باشد. علاوه بر این، Microsoft Malicious Software Removal Tool می تواند در حذف برنامه هایی که به هیچ وجه از سیستم پاک نمی شوند، کمک به سزایی برای شما باشد. با استفاده از این ابزار فوق العاده در کنار یک آنتی ویروس آپدیت، می توانید از نفوذ نرم افزارهای جاسوسی به سیستم خود جلوگیری کنید.

محمد بازدید : 183 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

حذف رمز فایل های پی دی اف با Instant PDF Password Remover 1.0

شاید تا به حال با فایل های PDF ای مواجه شده اید که هنگام باز کردن آن از شما پسوورد میخواهد.بیشتر مواقع ممکن است که شما پسوورد را نداشته باشید و یا فراموش کرده باشید. Instant PDF Password remover نام نرم افزاری است که شما به راحتی می توانید توسط آن رمز این فایل ها را از بین برده و به راحتی انها را مشاهده کنید. برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد بازدید : 452 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود USB Secure v1.6.6 - نرم افزار قفل گذاری بر روی حافظه های قابل حمل

امروزه حافظه های قابل حمل به یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین وسایل جانبی تبدیل شده و بسیاری از افراد از این حافظه ها برای انتقال اطلاعات و یا اسناد خود به دیگر سیستم ها استفاده می کنند حافظه های که علی رقم اشغال فضای بسیار اندک می توانند اطلاعاتی در حجم گیگابایت را از سیستمی به سیستمی دیگر منتقل نمایند اما این حافظه ها نیز ممکن است توسط دیگر افراد مورد حمله قرار گرفته و یا به سرقت روند پس بهتر است تا با ایجاد قفل های امنیتی بر روی این حافظه های قابل حمل خیال خود را از دست یابی دیگر افراد به اطلاعات موجود در آن ها راحت نمایید. شاید شما هم برای قفل گذاری بر روی حافظه های قابل حمل خود از نرم افزارهای فراوانی استفاده کرده اید ولی هیچ یک از آن ها نتوانسته اند امنیت قابل توجهی را برای شما ایجاد کرده و باز هم افراد دیگر توانسته اند به اطلاعات موجود بر روی حافظه های قابل حمل شما دسترسی یابند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و تنها در عرض چند ثانیه بر روی حافظه های قابل حمل خود در هر حجمی قفل های امنیتی قدرتمندی را قرار دهید تا دیگر افراد نتوانند به اطلاعات شما دسترسی یابند. USB Secure که توسط شرکت امنیتی و قدرتمند NewSoftwares ارائه شده است نرم افزار امنیتی است که برای قفل نمودن و رمز گذاری بر روی حافظه های قابل حملی همچون هارد های اکسترنال، مموری کارت ها، فلش مموری ها، Memory stick ها، Thumb drive ها و ... ایجاد شده و با استفاده از فناوری های جدید و شناسایی حافظه های قابل حمل اتصال یافته به سیستم، شما را قادر می سازد تا تنها در عرض چند ثانیه و با چند کلیک ساده بر روی آن ها به گونه ای پسورد های خود را قرار دهید تا به محض وصل نمودن این حافظه ها به سیستم از شما برای دیدن و استفاده از اطلاعات آن ها پسورد خواسته که در صورت ندانستن پسورد اجازه ی استفاده از آن ها به اشخاص دیگر داده نشده و از اطلاعات شما محافظت می شود.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,362
  • بازدید ماه : 12,329
  • بازدید سال : 97,516
  • بازدید کلی : 573,203