loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 322 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Clean Master 3.8.0 - پاک سازی فضای رم و هارد آندروید

| دانلود نرم افزار Clean Master 3.8.0 - پاک سازی فضای رم و هارد آندروید |

Clean Master 3.8.0 یا کلین مستر یک نرم افزار برای خالی کردن حافظه رم و پاک کردن فایل های temp و cache و فایل های استفاده نشده برای گوشی های اندروید می باشد. حتما برای شما هم پیش آمده که باطری گوشی شما به سرعت تمام میشود ولی شما دلیل آن را نمیدانید , یکی از دلایل مهم آن کش و هیستوری نرم افزارهای نصب شده است. شما به راحتی میتوانید برنامه های اضافه را با نرم افزار Clean Master ببندید. نرم افزار Clean Master یکی از کاربردی ترین نرم افزار های آندروید میباشد که با داشتن این نرم افزار شما می توانید برنامه های اضافه را ببندید و لذت سرعت بالای گوشی خود را تجربه کنید. پاک کردن کش برنامه ها , پاک کردن History برنامه ها , مدیریت نرم افزار ها , کاهش RAM و … از وِیژگی های نرم افزار Clean Master می باشد. هم اکنون میتوانید نرم افزار Clean Master را برای گوشی اندروید خود به طور مستقیم و رایگان از سایت مورال دانلود دریافت نمایید.

محمد بازدید : 162 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Android Games And Appz Pack پک برنامه و بازی های آندروید

Android Applications Pack – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

محمد بازدید : 134 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود لایو والپیپر Sunflowers Live Wallpaper برای آندروید

در این نوشته از مورال دانلود تصویر پس‌زمینه‌ی زنده (یا Live) زیبایی برای شما قرار داده‌ایم که در آن گل‌های آفتاب‌گردان در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با طلوع و غروب آفتاب نشان داده می‌شوند. تنظیمات متنوعی برای این پس‌زمینه موجود است. مثل مشخص کردن تعداد گل‌های آفتاب گردان، تنظیم سرعت باد، مشخص کردن مکان و اندازه‌ی ماه، نشان دادن یا مخفی کردن خودشید، تنظیمات ابرها و موارد دیگر که باعث می‌شود بتوانید این تصویر را آنطور که می‌خواهید شخصی‌سازی کنید.

محمد بازدید : 121 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

مطلع شدن از پیام‌ها و زنگ‌ها با فلش دوربین موبایل با Beacon 2.2 – اندروید

اپلیکیشن Beacon ابزاری ساده و کاربردی است برای کسانی که دوست دارند در حین گرفتن SMS یا زنگ خوردن گوشی از نور فلش دوربین گوشی خود به همراه صدای زنگ استفاده کنند تا از رسیدن پیام جدید بهتر مطلع شوند. کار این برنامه به این شکل است که با انتخاب شما، با تماس یا پیام جدید فلش دوربین را برای دفعات مشخصی روشن می‌کند و با این کار به شما علامت می‌دهد که پیامی منتظر شما است. در این برنامه می‌توانید حالت روشن و خاموش شدن فلش دوربین را نیز مشخص کنید. برای اجرا این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

محمد بازدید : 5500 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Viber برای سیمبین s60v5 و ویواز و ستیو

امروز در مورال دانلود نرم افزار viber رو برای سیمبین سری 60 ورژن 5 آماده کرده ایم. این نرم افزار قابلیت برقراری تماس رایگان و ارسال پیامک رایگان را داراست. این نرم افزار برای آندروید آماده شده بود که ما آن را برای سیمبین برای شما عزیزان آماده کردیم.

 

محمد بازدید : 131 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

اطلاع از نرخ طلا ، سکه و ارز مرجع با نرم افزار نرخ دات کو مخصوص اندروید

آیا از جمله اشخاصی هستید که قیمت طلا ، سکه ، ارز و … را به صورت لحظه ای چک می نمایید ؟! اگر پاسخ شما مثبت است حتما این نرم افزاربرای شما جالب خواهد بود ! نرم افزار نرخ دات کو به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به صورت آنلاین فراز و فرودهای بازار طلا ، ارز و … را چک نمایید ، درنرم افزار نرخ دات کو قیمت ها به صورت خودکار از مراجع معتبر نظیر اتحادیه طلا ، بانک مرکزی و … به روز رسانی میشود و در طراحی این نرم افزار دقت زیادی به کار رفته است و حد الامکان سعی شده قیمت ها با کمترین خطای ممکن بروز رسانی شوند ، امیدواریم این نرم افزار مورد رضایت شما عزیزان قرار بگیرد. این نرم افزار مخصوص گوشی های اندروید نسخه ۲ به بالا می باشد .

محمد بازدید : 194 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (1)

دانلود Nitrogen Music Player برای ویندوز موبایل 6.5

 نرم افزار Nitrogen Music Player نرم افزار قدرتمند در زمینه ی پخش موزیک و ویدئو می باشد. این نرم افزار از مدیا پلیر پیشفرض ویندوز موبایل بسیار قدرتمند تر بوده و فرمت های بیشتری را پشتیبانی می کند برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

محمد بازدید : 199 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود برنامه VITO-SMS CHAT برای ویندوزموبایل

امروز نیز برای مورال دانلودی های عزیز، نرم افزاری جالب برای ویندوزموبایل 6.5 آماده کرده ایم. مسنجر Vito-sms Chat قابلیت های کاربردی بسیاری دارد. هم چنین از تم های زیبایی برخوردار است برای مشاهده ی امکانات این نرم افزار و دانلود آن از مورال دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

محمد بازدید : 424 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار شتاب سنج برای SonyEricsson Xperia X2

امروز در مورال دانلود نرم افزاری برای چرخش صفحه ی گوشی x2 آماده کرده ایم. این گوشی از سنسور شتاب سنج برخوردار بوده اما در بعضی از قسمت های گوشی عمل نمی کند. به خصوص در بازی هایی که با شتاب سنج کار می کنند به مشکل بر خواهید خورد. نرم افزاری که آماده کرده ایم این مشکل را بر طرف می کند و باعث می شود که سنسور شتاب سنج در تمامی صفحه ها حتی صفحه ی اصلی فعال گردد. این نرم افزار کاملا تست شده و هیچ مشکلی ندارد.

محمد بازدید : 241 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)

لایو والپیپر آکواریوم اندروید aniPet Aquarium Live Wallpaper

aniPet Aquarium Live Wallpaper 2.4.19 والپیپری بسیار زیبا و جذاب است که یک آکواریوم کوچک را در گوشی شما ایجاد میکند.این والپیپر زیبا قابلیت تعیین تعداد ماهی های آکواریوم و حتی تعیین نوع آنها را نیز دارد. این لایو والپیپر زیبایی خاصی به گوشی شما خواهد بخشید. توصیه می کنیم آن را از مورال دانلود، دانلود نمایید.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,303
  • بازدید ماه : 12,270
  • بازدید سال : 97,457
  • بازدید کلی : 573,144