loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 185 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود AutoPlay Media Studio v8.1 - نرم افزار طراحی و ساخت اتوران مالتی مدیا

AutoPlay Media Studio یکی از بهترین و آسان ترین برنامه های ساخت autorun، منو های خودکار، برنامه های محاوره ای، برنامه های مولتی مدیا و برنامه های مختلف می باشد که با زمانی بسیار اندک با محیطی با کاربری راحت و آسان می توانید از ابزار این نرم افزار استفاده نمایید و پروژه خود تهیه نمایید. شما می توانید از متن ها، عکس ها، موزیک ها، ویدئو ها، فایل های فلش و... مورد علاقه ی خود را تنها با انجام عمل Drag & Drop برای خلق برنامه ی خود استفاده کنید. یکی از بهترین ویژگی این نرم افزار ایجاد یک فایل واحد با فرمت exe است که در اکثر موارد از این خاصیت برای ساخت دموها و برنامه ها و... استفاده می کنند.
اگر زبان برنامه نویسی بلد نیستید و به خلق برنامه علاقه دارید این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که با رابط گرافیکی آن از زبان C++ و Java استفاده نمایید.

محمد بازدید : 230 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

ساخت اسلایدشو فلش با UltraSlideshow Lite 1.03

UltraSlideshow Lite نرم افزار رایگان برای ساخت اسلایدشوهای فلش می باشد که به وسیله آن میتوان با عکس و موسیقی اسلایدشوهای فلش زیبا ساخت. شرکت ANVSOFT سازنده این نرم افزار رایگان است که البته همین نرم افزار توسط شرکت نامبرده در نسخه های تجاری نیز منتشر می شود که دارای قابلیت های بیشتری است. مورال دانلود برای رهایی کاربران از مسائل کرکینگ ، سعی دارد نسخه های رایگان نرم افزارهای معتبر را برای دانلود قرار دهد. UltraSlideshow Lite در عین اینکه رایگان است میتواند نیازهای کاربر را برای ساخت اسلایدشوهای فلش با فرمت swf و قرار دادن آنها در وبسایت ها را رفع کند. 

با فرمت jpeg و wav به راحتی میتوان با مخلوطی از متن ها و آدرس های اینترنتی و همچنین قالب های آماده که درون نرم افزار UltraSlideshow Lite وجود دارد ، میتوان گالری های عکس فلش و اسلایدشوهای زیبا طراحی کرد.

محمد بازدید : 229 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Easy Button & Menu Maker v2.3 - طراحی دکمه های تحت وب

| دانلود ورژن 2.3 به همراه کرک معتبر از مورال دانلود با لینک مستقیم |

منوهای تحت وب را می توان با چند راه مختلف طراحی و در وب سایت ها با هرنوع تکنولوژی به کار برد. با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی منوهای ساده خلق کرد ، برنامه نویسی نمود و منوهای کشویی و یا ساده طراحی نمود و یا این که از نرم افزارهای مخصوص این کار استفاده نمود. نرم افزارهایی که اصولا کارشان طراحی منوهای حرفه ای برای وب سایت ها می باشد. این دسته نرم افزارها قادرند تا منوهای جذاب و حرفه ای خلق کنند بدون این که حتی کوچکترین خطی کدنویسی شود ، این ابزارها به صورت خودکار کدهای لازم برای بهره برداری و استفاده در وب سایت ها را تولید می کنند. از نرم افزارهایی که در این زمینه بسیار قدرتمند عمل می کند می توان به Blumentals Easy Button & Menu Maker Pro اشاره نمود. نرم افزاری فوق العاده کامل و حرفه ای که با بهره گیری از محیط کاربری جذاب می تواند در استفاده آسان و سرعت عمل کاربر هم کمک زیادی نماید.

محمد بازدید : 380 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Aurora 3D Animation Maker v12.06261900 - نرم افزار ساخت انیمیشن های 3 بعدی

Aurora 3D Animation Maker نرم افزاری حرفه ای است که به شما توانایی ایجاد انیمیشن های 3بعدی و منحصر به فرد را می دهد.
هنگامی که شما در حال طراحی عناوین و بنر هستید این فکر به ذهن شما خطور خواهد کرد که متن شما به یک cool animation احتیاج دارد تا از بقیه محتوا برجسته تر نمایش داده شود و یا هنگام ویرایش یک ویدیو، ممکن است نیاز داشته باشید تا یک لوگو در آن نشان داده شود. در این مواقع شما می توانید از این نرم افزار به عنوان دستیار خود کمک بگیرید. حالت key frame animation نرم افزار، بسیار ساده و انعطاف پذیر می باشد و به طراحی پیچیده ای نیاز ندارد، به طوری که هر شخصی قادر به ساخت یک انیمیشن خوب خواهد بود.

محمد بازدید : 188 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Aurora 3D Presentation 2012 v12.06.26 - نرم افزار طراحی اسلاید شو های سه بعدی

Aurora 3D Presentation یک نرم افزار حرفه ای و کاربردیست که برای ایجاد اسلاید شو های سه بعدی طراحی شده است. شما می توانید به آسانی اسلاید شو هایی برای تصاویر، متن، فیلم، مدل و داده های خود ایجا کنید و از میان الگو های موجود، سبک نشان داده شدن محتوای اسلایدشوهای خود را انتخاب کنید.
شما می توانید قالب ها و استایل های بسیاری را برای همه ی اشیاء خود انتخاب کنید. افکت های سه بعدی ویژه ای نظیر: Glass and Metal reflection, Gradient, Particle و ... که در این نرم افزار گنجانده شده است یک تجربه جدیدی از کار با نرم افزار های سه بعدی را برای شما به ارمغان می آورد.
با استفاده از نرم افزار Aurora 3D Presentation دیگر نیازی نیست برای طراحی اسلاید شوهای سه بعدی زمان زیادی را صر ف کنید و یا اینکه از فکر خود زیاد استفاده کنید، بلکه تنها کافیست حالت مورد نظر خود برای اسلایدشو ها را انتخاب کنید و مطالب و تصاویر مورد نظر خود را به اسلاید شو ها اضافه کنید و  سپس به آسانی با استفاده از نرم افزار طراحی خود را کامل کنید. به این ترتین شما می توانید بدون نیاز به هیچ گونه طراحی سه بعدی خاصی و نیز بدون نیاز به هیچ آموزش 3D خاصی اسلاید شوهای زیبایی را طراحی کنید. این نرم افزار بسیار شبیه به PowerPoint است، البته نسخه ی پیشرفته تر و بهتری از آن می باشد و شما را قادر می سازد تا بهترین اسلایدشو های حرفه ای را طراحی کرده و به معرض نمایش درآورید.

محمد بازدید : 188 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Aurora 3D Text & Logo Maker v12.06.26 - نرم افزار ساخت لوگو و نوشته های سه بعدی

نرم افزار Aurora 3D ممکن است برای بسیاری از کاربران کامپیوتر نا آشنا باشد. این نرم افزار یکی از بهترین سازنده های لوگو ها و نوشته های سه بعدی می باشد. کار با این نرم افزار بسیار راحت تر از کار با نرم افزارهای 3D MAX و فتوشاپ است. و شما می توانید از آن برای طراحی آرم، چهره، متن، دکمه، آیکون، تبلیغات کارآمد، انواع انیمیشن و یا هر لوگوی دلخواه استفاده کنید. این نرم افزار بهره وری هایی چون: انعکاس، میکس، تغییر شکل بافت و دیگر عملیات ها را افزایش می دهد و نیز کاربرد جلوه هایی چون فلز، شیشه، پلاستیک و ... را بهبود می بخشد.
با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید بسیار قدرتمندتر از پیش طراحی کنید. این نرم افزار با فراهم کردن اشکال، گرافیک های SVG، گرافیک های موجود برای فونت و تصاویر موجود، استفاده از خود را بسیار انعطاف پذیر می کند. و به این ترتیب پاسخگوی نیازهای مختلف طراحی شما خواهد بود. ساده ترین راه برای ایجاد عنوان و بنر انیمیشن است. شما با این نرم افزار می توانید لوگو های منحصر به فردی ایجاد کنید. با دانلود این نرم افزار از طراحی لذت ببرید و طرح های  بدون نقصی را ایجاد کنید.

محمد بازدید : 217 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

ساخت بنر های تبلیغاتی

EasyGifAnimator نام نرم افزاری است، مخصوص ایجاد و ویرایش تصاویر gif. با استفاده از این نرم افزار می توانید بنرهای تبلیغاتی و لوگوهای سایت خود را ایجاد کنید و آن را به نمایش بگذارید.

محمد بازدید : 185 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (1)

دانلود Sothink Logo Maker Professional 4.0 Build 4081 - نرم افزار ساخت و طراحی لوگو

نرم افزار Sothink Logo Maker ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت لوگوهای زیبا محصولی از شرکت Sothink Software می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از قالب های آماده سازگار با وب می توانند انواع لوگوها در اندازه های گوناگون را مورد استفاده قرار دهند. در این نرم افزار کاربران توانایی استفاده بیش از صدها قالب لوگوی آماده را دارا می باشند. همچنین در این نرم افزار بیش از ۱00 نوع افکت مختلف برای ساخت لوگوها در دسترس کاربران قرار داده شده است. قابلیت استفاده بیش از ۱9۰نوع در پنج سبک کلاسیک,عمومی Cool ,Badge, و Letter Based نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ابزار ویرایش لوگوها نیز می باشد تا کاربران با توجه به نیاز خود قادر به اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیز باشد. در این نرم افزار کاربران حتی می توانند برای انواع لباس ها نیز اقدام به طراحی لوگو نمایند. این برنامه با ارائه نتیجه ای سازگار با دستگاه های چاپ لباس این ویژگی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

محمد بازدید : 212 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (1)

دانلود Aneesoft 3D Flash Gallery v2.4 - ساخت گالری های سه بعدی

نرم افزارهای زیادی را در آسان دانلود تا به حال معرفی کرده ایم که با استفاده از آن ها می توان آلبوم های دیجیتالی جذابی را با کنار هم قرار دادن تصاویر و موزیک ها پدید آورد تا برای مدت طولانی خاطرات را ثبت و ضبط نمایند. Aneesoft 3D Flash Gallery یکی از جدیدترین نرم افزارهای موجود در این زمینه است که با دارا بودن قابلیت های متفاوت می توان گالری های زیبایی را خلق کرد ؛ بدون این که نیاز باشد آموزش خاصی دیده شود آلبوم های سه بعدی را پدید آورد که کیفیت در آن ها حرف اول و آخر را می زند. این نرم افزار کارآمد با پشتیبانی از انواع Object ها برای قرار دادن در گالری ها و همچنین داشتن مجموعه از طرح های آماده برای ایده برداری دستان کاربر را برای انتخاب طرح مورد نظر برای طراحی آلبوم های کاملا سه بعدی باز می گذارد. وجود افکت های مختلف ، طراحی به صورت Wizard در سه مرحله کلی ، تغییر قسمت های مختلف یک گالری نظیر موزیک و پس زمینه ، اضافه کردن متن به تصاویر ، کیفیت بالا در خروجی ها از جمله مهم ترین قابلیت هایی هستند که در نرم افزار Aneesoft 3D Flash Gallery  به چشم می خورند. نسخه جدید و کامل این ابزار به تازگی ارائه شده است ؛ پیشنهاد می کنیم برای تجربه ای متفاوت در ساخت گالری ها حتما این ابزار را مورد بررسی و آزمایش قرار دهید.

محمد بازدید : 350 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود Nero11

Neroاز گذشته نرم افزاری بوده است که تنها برای رایت لوح های فشرده شناخته می شده و البته هنوز هم بسیاری از کاربران آن را با همین عملکرد می شناسند در حالی که چندین نسل اخیر از این نرم افزار، نه تنها ابزاری برای رایت بلکه بسته ای نرم افزاری کاملی بوده است که به وسیله آن می توان تقریباً تمامی خواسته های یک کاربر در زمینه چندرسانه ای را پاسخگو بود. پخش انواع فیلم ها، ساخت دی وی دی فیلم به همراه منوهای دو بعدی و سه بعدی، تهیه نسخه پشتیبان و بسیاری عملکرد های دیگر که تنها در بسته نرم افزاری Nero Multimedia Suite Platinum HD به چشم می خورد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,355
  • بازدید ماه : 12,322
  • بازدید سال : 97,509
  • بازدید کلی : 573,196