loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 190 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود AD Sound Recorder v5.4.3 - نرم افزار ضبط صدا

AD Sound Recorder نرم افزاری قدرتمند جهت ضبط صدا از ورودی های مختلف می باشد. این نرم افزار با توجه به حجم کم خود دارای کارایی های بالایی می باشد. در این نرم افزار کاربران با پیچیدگی کار مواجه نمی باشند و در کوتاه ترین زمان ممکن قادر به رفع نیاز خود می باشند. همچنین توسط این نرم افزار می توان صدا ها را به صورت نموداری و موجی مشاهده نمود. به کمک این نرم افزار قدرتمند میتوانید با کارت صدا ارتباط مستقیم برقرار کنید و تمامی صداها را در خروجی صوتی سیستم با فرمت های مختلف ضبط و ذخیره نمایید. این نرم افزار از فورمت های MP3 ،WMA ،WAV پشتیبانی می کند. برقراری ارتباط مستقیم با کارت صدا باعث شده صداهایی که ضبط می کنید کیفیت بسیار مطلوب و بالایی داشته باشند. این نرم افزار محصول شرکت adrosoft می باشد.

محمد بازدید : 412 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود Studio One Pro v2.0.6 x86/x64 - نرم افزار ضبط و ویرایش موزیک

Studio One نرم افزاری برای ضبط و ویرایش صدا و در نهایت تولید موزیک است که برای ویندوز های XP و Seven طراحی شده و امکاناتی نظیر ضبط صدا، MIDI sequencing ، مدیریت پلاگین ها و پشتیبانی از drag & drop در MIDI mapping، پیکربندی خودکار سخت افزار، کار بروی Track های نامحدود، کیفیت بالای خروجی و در نهایت یک audio mastering ساده را به شما ارائه می دهد. این نرم افزار با رابط کاربری گرافیکی بسیار مناسب به کاربران مبتدی نیز این اجازه را می دهد تا به راحتی آهنگ مورد نظر خود را ساخته و اقدام به تنظیم آن نمایند و همچنین امکاناتی را که کاربران حرفه ای نیاز دارند را در خود گنجانده است تا افراد حرفه ای نیز بتوانند در زمینه آهنگ سازی از این نرم افزار بهره لازم را ببرند.

محمد بازدید : 197 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

ساخت و تبدیل ویدئوهای 3 بعدی توسط Aiseesoft 3D Converter 6.3.6

Aiseesoft 3D Converter 6.3.6 نرم افزاری معروف و بسیار قدرتمند در ضمینه ساخت و تبدیل ویدئوهای 2 بعدی و ساده به ویدئوهای 3D یا سه بعدی می باشد. این نرم افزار توانایی ایجاد ویدئوهای 3 بعدی را به صورت کاملا خودکار دارا می باشد. همچنین نرم افزار Aiseesoft 3D Converter توانایی تبدیل فیلم و ویدئوهای 3 بعدی به 2 بعدی را نیز دارا می باشد. کیفیت خروجی این نرم افزار فوق العاده بوده و می توانید خروجی را با فرمت های مختلف ذخیره نمایید. نرم افزار Aiseesoft 3D Converter را در ادامه می توانید به صورت کاملا رایگان از وب سایت مورال دانلود دریافت نمایید.

محمد بازدید : 311 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (1)

دانلود Corel VideoStudio Pro X5 ULTIMATE 15.1.0.34 نرم افزار قدرتمند ویرایش و مونتاژ فیلم

Corel VideoStudio Pro X5 15.1.0.34 نرم افزاری پیشرفته و در عین حال محیط کاربری ساده است که هر کسی به راحتی می تواند با استفاده از آن تصاویر ویدیوئی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره نماید، به علاوه این نرم افزار امکانات وسیعی را برای ویرایش فیلم ها و قرار دادن جلوه های ویژه بر روی فیلم ها برای شما فراهم می کند.
Corel VideoStudio نرم افزار معروف و محبوب ویرایش فیلم و انتشار دهنده DVD می باشد که این نرم افزار برای آنهائی که می خواهند نگاهی حرفه ای و در عین حال آسان به دنیای ویرایش فیلم، نمایش های اسلاید و DVDها بیندازند ساخته شده است. آسان و قدرتمند عمل می کند و شما را با چندین فیلتر گوناگون، افکت های جذاب و… روبرو می سازد.

محمد بازدید : 218 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود Mp3tag

حتما با موسیقی هایی برخورده اید که هنگام پخش عکسی رو در پلیر به نمایش می گذارند. در اصطلاح به این عکس ها کاور می گویند. تگ های دیگری هم برای فایل های صوتی وجود دارد که نیازی به بازگویی آنها نیست. Mp3tag نام نرم افزاری است که شما می توانید توسط آن به فایل های صوتی خود این عکس ها را اضافه کنید و تگ های آن را به صورت دسته جمعی  ویرایش کنید.

محمد بازدید : 350 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود Nero11

Neroاز گذشته نرم افزاری بوده است که تنها برای رایت لوح های فشرده شناخته می شده و البته هنوز هم بسیاری از کاربران آن را با همین عملکرد می شناسند در حالی که چندین نسل اخیر از این نرم افزار، نه تنها ابزاری برای رایت بلکه بسته ای نرم افزاری کاملی بوده است که به وسیله آن می توان تقریباً تمامی خواسته های یک کاربر در زمینه چندرسانه ای را پاسخگو بود. پخش انواع فیلم ها، ساخت دی وی دی فیلم به همراه منوهای دو بعدی و سه بعدی، تهیه نسخه پشتیبان و بسیاری عملکرد های دیگر که تنها در بسته نرم افزاری Nero Multimedia Suite Platinum HD به چشم می خورد.

محمد بازدید : 317 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود Adobe Creative Suite 6 Master Collection - بسته کامل نرم افزار های CS6 شرکت ادوبی

Adobe Master Collection CS6 نام کامل ترین مجموعه نرم افزاری شرکت Adobe می باشد که با دارا بودن  تمامی نرم افزار های حرفه ای این کمپانی بزرگ در زمینه های طراحی گرافیکی، طراحی وب، میکس و مونتاژ فیلم کلیه نیاز های گرافیست ها و هنرمندان را برطرف می کند. این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید کارهای جذابی را طراحی کرده ، آن را با عناصر تاثیرگذار همراه نموده و در هرجایی که بخواهید با بهترین کیفیت ممکن ارائه نمایید

محمد بازدید : 616 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

دانلود Adobe Photoshop CS6 v13.0 - نرم افزار ادوبی فتوشاپ سی اس 6 نسخه ی نهایی

می توان گفت فتوشاپ قویترین، حرفه‌ای ترین و پرطرافدارترین نرم افزار گرافیکی دنیاست که حتی افرادی که در زمینه طراحی و گرافیک کامیوتری هیچ تخصصی ندارند نیز نام آن را می شناسند و تا حدودی با آن آشنایی دارند. شرکت ادوبی بار دیگر نسخه جدیدی از این نرم افزار را با رفع معایبی که در نسخه های قبلی وجود داشته وهمچنین افزودن قابلیت های جدید منتشر نموده است.
Adobe Photoshop CS6 تازه ترین نسخه از فتوشاپ است  که شامل بیش از ۶۵ امکان و قابلیت جدید، رابط کاربری تازه و بهبودهایی در استفاده از سخت افزار به منظور ویرایش سریعتر عکس ها در محیط برنامه می باشد. رابط کاربری فتوشاپ هم برای کاربرد بهتر، تغییرات فراوانی پیدا کرده است. پس زمینه و محیط کار آن به صورت پیش فرض سیاه شده و آیکون ها و منوهای دست و پا گیر کمی جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند. به نظر خود کارکنان شرکت ادوبی این کار بخاطر این است که با رنگ تیره خستگی چشم کمتر و تمرکز و حواس بر روی طرح و کشیدن براش بیشتر می شود. البته ناگفته نماند که در بخش تنظیمات، قسمت تغییر رنگ محیط نیز وجود دارد. حتی مراحل نصب هم دوباره سازی شده است.

محمد بازدید : 239 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ویرایش فایل های ویدئویی توسط ArcSoft ShowBiz 5.0.1.420

ArcSoft ShowBiz نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای ویرایش فایل های ویدئویی است . برای شروع تنها کافیست با عمل کشیدن و رها کردن ، فایل صوتی و تصویری خود را وارد نرم افزار کنید و سپس با ابزارهای متعدد برنامه ، اقدام به شخصی سازی و ادیت فیلم های خود کنید . برنامه قادر است تا به طور مستقیم نتیجه ی تغییرات شما را ، به صورت لحظه ایی نمایش دهد . قابلیت اضافه کردن متن (عنوان و زیرنویس، برچسب ها، سازندگان) ،‌افکت های تصویری (‌عرض صفحه ، رنگ ، فیلتر ، جهت گیری ، زوم کردن) و … را در یک محیط ساده و قابل فهم خواهید داشت . همچنین می توانید به صورت مستقیم فایل های صوتی خود را با استفاده از میکروفون ضبط کنید و از آن ها استفاده نمایید . برای فرمت نهایی فایل ویدئویی ، فرمت های AVI, MOV, MP4, MPEG1, MPEG2 یا WMV قابل انتخاب می باشند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,253
  • بازدید ماه : 12,220
  • بازدید سال : 97,407
  • بازدید کلی : 573,094