loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 129 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود Youtube Downloader HD 2.9.9.4 – دانلود ویدیوهای سایت یوتیوب

YouTube Downloader HD نرم افزار بسیار کاربردی و مفید برای دانلود ویدیوهای HD سایت Youtube است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدیوهای آنلاین سایت Youtube که روزانه هزاران ویدیو از سرتاسر جهان در آن بارگذاری می شود را سریع و بدون نقص دانلود کنید و از تماشای آن در کامپوتر خود به صورت آفلاین لذت ببرید ، اصلی ترین ویژگی این نرم افزار آن است که شما می توانید ویدیوهایی HD را در کیفیت ۷۲۰ و ۱۰۸۰ دانلود کنید معمولا انجام این کار در خود سایت یوتوب می تواند عملی وقت گیر باشد که شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با جستجو نام ویدیو مورد نظر تنها یا یک کلیک ویدیو HD خود را دانلود کنید.

محمد بازدید : 351 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

بهترین نرم افزار شتاب دهنده ی سرعت دانلود Internet Download Manager 6.12.26

Internet Download Manager نرم افزار بسیار معروفی است که برای مدیریت دانلود ساخته شده است. توسط این برنامه میتوان از تمامی سایت های اشتراکی فایل دانلود کرد و نیز بر روی فایل در حال دانلود مدیریت کامل نمود. این نرم افزار سرعت دانلود شما را تا 5 برابر افزایش می دهد که این خود در دانلود سریعتر فایل ها کمک بسیار زیادی می کند. همچنین این نرم افزار با مرورگرهای Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 سازگار بوده و قادر است به محض کلیک کاربر بر روی لینک دانلود به صورت خودکار اجرا گردد و اقدام به دانلود فایل نمایید. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت مورال دانلود دریافت نمایید.

محمد بازدید : 364 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

 نرم افزار قدرتمند uTorrent 3.2.2 Beta 28198

uTorrent 3.2.2 Beta 28198 نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود µTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. µTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . µTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید

محمد بازدید : 536 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود سریع و بی دردسر FlashGet 3.7.0.1203

FlashGet نام آشنایی در نرم افزارهای مدیریت دانلود محسوب می شود که باتوجه به امکانات و قابلیت های بالایش به عنوان نرم افزاری رایگان و خارج از دردسرهای کرکینگ طرفداران زیادی دارد. این نرم افزار از نظر دانلود فایل ها همانند IDM پرسرعت عمل میکند که میتواند ۶ تا ۱۰ برابر سرعت دانلودتان را افزایش دهد. مسلما اگر از مدیریت دانلود مرورگرها استفاده میکنید ، FlashGet میتواند به راحتی لذت دانلود را برایتان فراهم کند. نصب ساده و آسان در کنار سازگاری با مرورگرهای مختلف FlashGet را به انتخاب خوبی بدل میکند. یکی از قابلیت های خوب این نرم افزار زمانی مشخص می شود که کاربر با کپی کردن لینک دانلود پنجره کوچکی باز می شود تا دانلود سریع را برای کاربر فراهم میکند. جدا کردن فایل های فشرده ، ویدویی و موزیک و تورنت نیز نوعی دسته بندی محسوب می شود که کاربر میتواند به تفکیک فایل های دانلود شده خود را بررسی کند. استفاده حداکثری از حجم پهنای باند و همچنین تنظیم اینکه چه تعداد لینک همزمان دانلود شوند و خاموش شدن سیستم بعد از اتمام تمامی دانلودها نیز از دیگر قابلیت های فلش گت می باشد. پشتیبانی از قابلیت Resume لینک ها و تنظیمات پروکسی نیز از امکانات جانبی نرم افزار محسوب می شود.

محمد بازدید : 228 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود IDM Cracker Tool v1.0 - کرک تمامی نسخه های IDM

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از هزاران کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت می باشد، اما اکثر کاربران در کرک کردن این نرم افزار به مشکل برمی خورند.
نرم افزار IDM Cracker Tool این مشکل را برای شما حل کرده است. با استفاده از آن می توانید تمامی نسخه های نرم افزار محبوب و کاربردی Internet Download Manager را کرک نمایید. ویژگی که این نرم افزار نسبت به تمامی نسخه های دیگر آن دارد این است که از سورس نرم افزار را کرک و پچ می نماید و به همین دلیل نیازی نیست که برای هر نسخه از نرم افزار، یک پچ جدا داشته باشد.

محمد بازدید : 233 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (1)

افزایش سرعت شما در دانلود از تورنت با uTorrent Turbo Accelerator 2.4.0.0

uTorrent Turbo Accelerator 2.4.0.0 ابزاری بسیار کاربردی و کم حجم در جهت سرعت بخشیدن به نرم افزار دانلود از تورنت می باشد ، اگر جز آن دسته از کاربرانی  که همیشه در تورنت در حال گشت و گذار و یافتن فایل های مورد نظر خود هستید حتما می دانید که این سرور به دلیل ازدحام فوق العاده بالا و شلوغ بودن سرورهای آن امکان دانلود با بالاترین سرعت میسر نیست و در بعضی موارد دانلود با سرعت بسیار پایینی انجام می پذیرد ، اما نرم افزار uTorrent Turbo Booster این مشکل را برطرف ساخته و شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های تورنت خود را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کنید ، این نرم افزار با استفاده از حداکثر پنهای باند شما سرعت دانلود را افزایش داده و موجب می شود که فایل ها با سرعت بیشتری دانلود شوند بنابراین شما می توانید با نصب این نرم افزار از سرعت بالای دانلود فایل ها در سرورهای مختلف تورنت لذت ببرید.

 

محمد بازدید : 235 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Vuze (Azureus) v4.7.1.0 - نرم افزار مدیریت دانلود تورنت

شبکه ی Torrent چیست؟
شبکه ی تورنت(Torrent)، یک شبکه ی اشتراک گذاری فایل بین کاربران است. در این شبکه، از طریق اتصال کاربران به یکدیگر، فایل دانلود می شود، یعنی می توانید در کامپیوترهای هزاران نفر در سراسر جهان که از این شبکه استفاده می کنند، جستجو کنید و فایل های دلخواه تان را دانلود کنید. این با دانلود از یک سایت، تفاوت دارد. در شبکه ی تورنت، سرعت دانلود خیلی بالاتر از شبکه های اشتراک گذاری دیگر است و با یک اینترنت128 کیلوبایت می توانید تا روزی یک گیگابایت دانلود کنید.

محمد بازدید : 219 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

نرم افزار دانلود کلیپ های آنلاین FLV از اینترنت GetFLV Pro v8.9.5.5

در این پست از سایت قصد داریم نرم افزاری را جهت مدیریت دانلود فایل های تصویری FLV از اینترنت برای شما عزیزان معرفی کنیم. GetFLV Pro  نام نرم افزاری کاربردی برای دانلود و مدیریت فایل ویدئویی flv و پخش و تبدیل ان به دیگر فرمت های ویدئویی و تعمیر ویدئو کلیپ های FLV است.

همچنین این نرم افزار خود به صورت یک مرورگر بوده که تنها قادر به جستجو در سایت های پخش فیلم و کلیپ می باشد که شما با کمک آن به آسانی می توانید در اینگونه سایت ها گشت و گذار کنید و فیلم های مورد علاقه خود را دانلود نمایید. شما هم اکنون می توانید این نرم افزار مفید را از سایت مورال دانلود دریافت نمایید.

محمد بازدید : 438 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (2)

دانلود Internet Download Manager v6.11 Build 5 قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود

| دانلود نسخه آپدیت شده تا تاریخ 27 تیرماه با لینک مستقیم + لینک کمکی از مورال دانلود |

اینترنت دانلود منیجر یا Internet Download Manager و به‌ اختصار آی‌دی‌ام ،یک نرم‌افزار مدیریت دانلود متن بسته ‌است که تنها برای سیستم‌عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌است. این برنامه می‌تواند به مدت ۳۰ روز توسط کاربر آزمایش شود ولی در پست امروز وبسایت مورال دانلود،می توانید نسخه جدید آن را به همراه فایل های رجیستر دریافت کنید و آن برای همیشه فعال کنید.بدون اغراق می توان گفت این نرم افزار به عنوان پرطرفدارترین نرم افزار مدیریت دانلود شناخته می شود و دارای چندین هزار کاربر از سرتاسر جهان است. آی‌دی‌ام سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد و کاربران می توانند با حداکثر سرعت فایل ها را از اینترنت دریافت کنند. شتاب دهنده ی دانلود، اين دانلود منيجر بدون اغراق یکی از قویترین الگوریتم های برنامه نویسی در جهان را دارد. آی‌دی‌ام با مرورگر های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ نویگیتور، موزیلا فایرفاکس ، گوگل کروم و... سازگاری کامل دارد و با اضافه کردن پلاگین آی‌دی‌ام در این مرورگر ها می توانید هر نوع فایلی را از صفحات وب دانلود کنید. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه آی‌دی‌ام محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. اینترنت دانلود منیجر می ‌تواند فیلم‌ هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌ توان فیلم را در قالب های مختلف بارگیری کرد. آی‌دی‌ام دانلودها را به هنگام دانلود،به چندرشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌تر انجام شود. اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید. از این برنامه می توان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود.

محمد بازدید : 177 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود Google Maps Downloader v6.73 / Google Hybrid Maps Downloader v7.986

Google Earth یکی از معروف ترین برنامه های شرکت گوگل می باشد که به وسیله آن می توان تمامی نقاط کره زمین را به وسیله عکس های ماهواره ای مشاهده نمود. ولی قابلیت ذخیره سازی عکس ها در این برنامه وجود ندارد و همه چیز به صورت Online در اختیار کاربر قرار می گیرد. چنانچه بخواهید بعد از یک بار بارگذاری مسیر نقشه و عکس ماهواره ای دلخواه اقدام به ذخیره سازی آن نمایید تا در آینده نیز بتوانید از آن استفاده کنید می توانید از نرم افزار Google Maps Downloaderبرای این امر استفاده کنید. همچنین نرم افزار Google Hybrid Maps Downloader این امکان را به شما می دهد که نقشه هایی که توسط ماهواره به زمین ارسال می شوند را دانلود کرده و بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 249
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,357
  • بازدید ماه : 12,324
  • بازدید سال : 97,511
  • بازدید کلی : 573,198