loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 1420 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (2)

دانلود آپدیت آفلاین نود32

| تاریخ انتشار: 7 مرداد 1391 مربوط به شماره 7335 |

نود 32 یکی از آنتی ویروس های محبوب و پرطرفدار است. هم چنین این آنتی ویروس از قدرتی خوبی در زمینه شناسایی و پاکسازی ویروس ها، کرم ها، تروجان ها و ... دارد. از ویژگی هایی که این آنتی ویروس رو متمایز می کند، محیط ساده و کاربر پسند است. همانگونه که هر آنتی ویروس نیاز به آپدیت شدن برای شناسایی بهتر ویروس دارد این آنتی ویروس برای آپدیت باید به سایت خود وصل شده و آپدیت های مورد نیاز رو دانلود نماید اما از آنجایی که برای این کار نیاز به این است که آنتی ویروس شما قانونی باشد. اما اکثر کاربران ایرانی از نسخه دانلودی آن استفاده می کنند و برای آپدیت این آنتی ویروس از یوزرنیم و پسوورد هایی استفاده می کنند که در طی مدت دو یا سه روز از بین می روند. یکی از روش های دیگر آپدیت آنتی ویروس نود32 استفاده از آپدیت آفلاین این آنتی ویروس است. که در طی مدت های گذشته توسط اکثر سایت های ایرانی انتشار می یافت. اما مدتی است که شرکت نود 32 این سایت ها رو شناسایی و سایت هایی که در آن آپدیت آفلاین، کرک نود 32، یوزرنیم و پسوورد و هر چیزی که مربوط به نود بوده و از نظر آنها غیرقانونی است را بلاک می کرد. این سایت ها هم برای جلوگیری از بلاک تمامی این محتوا رو پاک کرده و دیگر اقدام به انتشار این آپدیت ها نمی کنند. اما ما امروز در مورال دانلود، آپدیت آفلاین و رایگان آنتی ویروس نود 32 رو تا تاریخ 7 مردادماه 1391 برای شما کاربران آماده کرده ایم. شما می توانید با مراجعه به ادامه مطلب و دانلود آپدیت از آنتی ویروس به روز خود لذت ببرید.

محمد بازدید : 203 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود Avira Key Finder v2.4 - نرم افزار دانلود Key های جدید محصولات آویرا از اینترنت

Avira Key Finder نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید همیشه یک Key با مهلت چند ماهه از اینترنت دریافت کنید. Key ها ی بلند مدت مانند یک ساله این نرم افزار سریعا بلک لیست می شوند و بهترین راه استفاده از Key های 3 ماهه است. یک Key 3 ماهه هم یک ماه مانده به تاریخ انقضای آن پیغام می دهد. همچنین در این نرم افزار لینک های دانلود آخرین نسخه ی نرم افزار های Avira AntiVir Premium و Avira Premium Security Suite قرار داده شده است و همچنین امکان دریافت کلید های معتبر و چند ماهه ای برای دو نرم افزار مذکور در نرم افزار گنجانده شده است. در این نرم افزار برای مشکل قبول نکردن Key جدید توسط آنتی ویروس، لینک دانلود نرم افزار Avira Registry Cleaner قرار داده شده است که با استفاده از آن به راحتی می توانید Key های قدیمی را از رجیستری سیستم حذف نموده و این مشکل آنتی ویروس خود را برطرف نمایید.

محمد بازدید : 1700 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود NodLogin  به دست آوردن یوزرنیم و پسووردهای خودکار نود32

شاید شما هم از جمله کسانی باشید که از آنتی ویروس محبوب و قدرتمند نود 32 یا EsetSmart Security استفاده می کنید.همانطور که میدانید یکی از روش های آپدیت آنتی ویروس Nod32 استفاده از یوزرنیم و پسوورد است. که بسیاری از کاربران با مراجعه به سایت ها و دریافت این یوزرنیم و پسووردهای این آنتی ویروس رو آپدیت می کنند ولی مشکلاتی وجود دارد که خودتان از آن آگاهی دارید. نرم افزار NodLogin شما رو از پیداکردن روزانه این یوزرنیم و پسووردها خلاص میکنید. کار این نرم افزار اینگونه است که به محض اتصال به اینترنت این یوزرنیم و پسووردها رو به صورت خودکار پیدا کرده و جایگزین میکند و اقدام به آپدیت این آنتی ویروس می کند.

 

محمد بازدید : 647 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
محمد بازدید : 792 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

آپدیت آفلاین ناد32 ESET NOD32 Offline Update
تاریخ انتشار: 2 تیر 1391 به شماره 7236

امروزه برای مقابله با ویروس ها، بد افزارها و به طور کلی تمام فایل های مخربی که باعث اخلال در کار سیستم می شوند، از نرم افزارهای آنتی ویروس استفاده می کنند. عملکرد اینگونه برنامه ها را میتوان به زبان ساد اینگونه بیان نمود که وقتی شما آنتی ویروس مورد نظرتان را بر روی سیستم نصب میکنید، ابتدا از طرف شرکت سازنده مشخصات تعدادی ویروس و فایل مخرب برای برنامه تعریف شده است که به هنگام مشاهده آنها در کامپیوتر اقدام به نابود سازی آنها میکند. تا اینجا برنامه امنیتی شما به خوبی عمل کرده و مانع نفوذ ویروس ها به داخل سیستم می شود اما یک مسئله بسیار مهم در اینجا مطرح می شود و آن هم این است که اگر ویروس جدیدی ساخته شود که شرکت سازنده آنرا برای آنتی ویروس خود تعریف نکرده باشد آنگاه باز هم برنامه امنیتی قادر به مقابله با آن خواهد بود؟ قطعآ پاسخ این سوال خیر است زیرا ویروس مورد نظر از نظر آنتی ویروس فایل مخرب شناسایی نمی شود در نتیجه مانع کار آن نمی گردد. از همین رو برای حل این مشکل شرکت های سازنده نرم افزار های امنیتی، قسمتی را با نام آپدیت برای محصول امنیتی خود در نظر گرفته اند که نرم افزار با استفاده از این قسمت به سرور سایت شرکت سازنده خود متصل می شود و آخرین مشخصات ویروس ها و تمام فایل های مخرب جدید را که منتشر می شوند دریافت می نماید تا به محض برخورد با یک ویروس جدید آنرا شناسایی کند و مانع عملکرد آن گردد. دلیل اینکه همیشه به کاربران توصیه میشود آنتی ویروس سیستم خود را آپدیت کنید نیز همین امر است تا برنامه امنیتی قادر به شناسایی جدید ترین بد افزارهای جهان باشد. اما وقتی یک نرم افزار آنتی ویروس مانند ESET را نصب می کنید، معمولآ فایل آپدیت اولیه آن دارای حجم تقریبی 40 مگابایت است که دریافت این حجم برای یک کاربر معمولی که از سرعت پایین اینترنت برخوردار است بسیار مشکل است چه بسا که در حین آپدیت آنتی ویروس نیز مشکلات دیگری مانند قطع اینترنت، قطع برق و … مانع دریافت کامل فایل آپدیت شوند که در اینصورت آپدیت آنتی ویروس می بایست از ابتدا آغاز گردد. تیم مورال دانلود برای حل این مشکل استفاده از فایل های آپدیت آفلاین را به شما پیشنهاد می دهد. در این روش شما فایل های آپدیت را دانلود می کنید و بدون آنکه به اینترنت متصل شوید، آنتی ویروس سیستم را با کمک این فایل آپدیت می نمایید. همچنین مزیت دیگر استفاده از آپدیت آفلاین دسترسی همیشگی به آن است به عنوان مثال با عوض کردن ویندوز تمام نرم افزاهای نصب شده بر روی آن حذف می شوند و اگر هم آنتی ویروس شما به صورت کامل آپدیت شده باشد با تعویض ویندوز تمام آپدیت های آن از بین می روند. در اینجا اگر شما از آپدیت آفلاین استفاده کنید به راحتی می توانید پس از تعویض ویندوز مجددآ آنتی ویروس را به صورت کامل آپدیت کنید. شما از این پس می توانید هر 5 روز یکبار با مراجعه به وب سایت مورال دانلود جدید ترین آپدیت آفلاین محصولات امنیتی شرکت ESET را به صورت کاملآ رایگان دانلود نمایید.

محمد بازدید : 321 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

آپدیت آفلاین اواست Avast Offline Update

تاریخ انتشار: 15 خرداد 1391

امروزه برای مقابله با ویروس ها، بد افزارها و به طور کلی تمام فایل های مخربی که باعث اخلال در کار سیستم می شوند، از نرم افزارهای آنتی ویروس استفاده می کنند. عملکرد اینگونه برنامه ها را میتوان به زبان ساد اینگونه بیان نمود که وقتی شما آنتی ویروس مورد نظرتان را بر روی سیستم نصب میکنید، ابتدا از طرف شرکت سازنده مشخصات تعدادی ویروس و فایل مخرب برای برنامه تعریف شده است که به هنگام مشاهده آنها در کامپیوتر اقدام به نابود سازی آنها میکند. تا اینجا برنامه امنیتی شما به خوبی عمل کرده و مانع نفوذ ویروس ها به داخل سیستم می شود اما یک مسئله بسیار مهم در اینجا مطرح می شود و آن هم این است که اگر ویروس جدیدی ساخته شود که شرکت سازنده آنرا برای آنتی ویروس خود تعریف نکرده باشد آنگاه باز هم برنامه امنیتی قادر به مقابله با آن خواهد بود؟ قطعآ پاسخ این سوال خیر است زیرا ویروس مورد نظر از نظر آنتی ویروس فایل مخرب شناسایی نمی شود در نتیجه مانع کار آن نمی گردد. از همین رو برای حل این مشکل شرکت های سازنده نرم افزار های امنیتی، قسمتی را با نام آپدیت برای محصول امنیتی خود در نظر گرفته اند که نرم افزار با استفاده از این قسمت به سرور سایت شرکت سازنده خود متصل می شود و آخرین مشخصات ویروس ها و تمام فایل های مخرب جدید را که منتشر می شوند دریافت می نماید تا به محض برخورد با یک ویروس جدید آنرا شناسایی کند و مانع عملکرد آن گردد. دلیل اینکه همیشه به کاربران توصیه میشود آنتی ویروس سیستم خود را آپدیت کنید نیز همین امر است تا برنامه امنیتی قادر به شناسایی جدید ترین بد افزارهای جهان باشد. اما وقتی یک نرم افزار آنتی ویروس مانند Avast را نصب می کنید، معمولآ فایل آپدیت اولیه آن دارای حجم تقریبی 50 مگابایت است که دریافت این حجم برای یک کاربر معمولی که از سرعت پایین اینترنت برخوردار است بسیار مشکل است چه بسا که در حین آپدیت آنتی ویروس نیز مشکلات دیگری مانند قطع اینترنت، قطع برق و … مانع دریافت کامل فایل آپدیت شوند که در اینصورت آپدیت آنتی ویروس می بایست از ابتدا آغاز گردد. تیم مورال دانلود برای حل این مشکل استفاده از فایل های آپدیت آفلاین را به شما پیشنهاد می دهد. در این روش شما فایل های آپدیت را دانلود می کنید و بدون آنکه به اینترنت متصل شوید، آنتی ویروس سیستم را با کمک این فایل آپدیت می نمایید. همچنین مزیت دیگر استفاده از آپدیت آفلاین دسترسی همیشگی به آن است به عنوان مثال با عوض کردن ویندوز تمام نرم افزاهای نصب شده بر روی آن حذف می شوند و اگر هم آنتی ویروس شما به صورت کامل آپدیت شده باشد با تعویض ویندوز تمام آپدیت های آن از بین می روند. در اینجا اگر شما از آپدیت آفلاین استفاده کنید به راحتی می توانید پس از تعویض ویندوز مجددآ آنتی ویروس را به صورت کامل آپدیت کنید. شما از این پس می توانید هر 5 روز یکبار با مراجعه وب سایت  مورال دانلود جدید ترین آپدیت آفلاین محصولات امنیتی شرکت Avast را به صورت کاملآ رایگان دانلود نمایید.

محمد بازدید : 220 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

آپدیت آفلاین مکافی McAfee offline Update

تاریخ انتشار: 28 خرداد 1391 به شماره 6744

امروزه برای مقابله با ویروس ها، بد افزارها و به طور کلی تمام فایل های مخربی که باعث اخلال در کار سیستم می شوند، از نرم افزارهای آنتی ویروس استفاده می کنند. عملکرد اینگونه برنامه ها را میتوان به زبان ساد اینگونه بیان نمود که وقتی شما آنتی ویروس مورد نظرتان را بر روی سیستم نصب میکنید، ابتدا از طرف شرکت سازنده مشخصات تعدادی ویروس و فایل مخرب برای برنامه تعریف شده است که به هنگام مشاهده آنها در کامپیوتر اقدام به نابود سازی آنها میکند. تا اینجا برنامه امنیتی شما به خوبی عمل کرده و مانع نفوذ ویروس ها به داخل سیستم می شود اما یک مسئله بسیار مهم در اینجا مطرح می شود و آن هم این است که اگر ویروس جدیدی ساخته شود که شرکت سازنده آنرا برای آنتی ویروس خود تعریف نکرده باشد آنگاه باز هم برنامه امنیتی قادر به مقابله با آن خواهد بود؟ قطعآ پاسخ این سوال خیر است زیرا ویروس مورد نظر از نظر آنتی ویروس فایل مخرب شناسایی نمی شود در نتیجه مانع کار آن نمی گردد. از همین رو برای حل این مشکل شرکت های سازنده نرم افزار های امنیتی، قسمتی را با نام آپدیت برای محصول امنیتی خود در نظر گرفته اند که نرم افزار با استفاده از این قسمت به سرور سایت شرکت سازنده خود متصل می شود و آخرین مشخصات ویروس ها و تمام فایل های مخرب جدید را که منتشر می شوند دریافت می نماید تا به محض برخورد با یک ویروس جدید آنرا شناسایی کند و مانع عملکرد آن گردد. دلیل اینکه همیشه به کاربران توصیه میشود آنتی ویروس سیستم خود را آپدیت کنید نیز همین امر است تا برنامه امنیتی قادر به شناسایی جدید ترین بد افزارهای جهان باشد. اما وقتی یک نرم افزار آنتی ویروس مانند McAfee را نصب می کنید، معمولآ فایل آپدیت اولیه آن دارای حجم تقریبی 100 مگابایت است که دریافت این حجم برای یک کاربر معمولی که از سرعت پایین اینترنت برخوردار است بسیار مشکل است چه بسا که در حین آپدیت آنتی ویروس نیز مشکلات دیگری مانند قطع اینترنت، قطع برق و … مانع دریافت کامل فایل آپدیت شوند که در اینصورت آپدیت آنتی ویروس می بایست از ابتدا آغاز گردد. تیم مورال دانلود برای حل این مشکل استفاده از فایل های آپدیت آفلاین را به شما پیشنهاد می دهد. در این روش شما فایل های آپدیت را دانلود می کنید و بدون آنکه به اینترنت متصل شوید، آنتی ویروس سیستم را با کمک این فایل آپدیت می نمایید. همچنین مزیت دیگر استفاده از آپدیت آفلاین دسترسی همیشگی به آن است به عنوان مثال با عوض کردن ویندوز تمام نرم افزاهای نصب شده بر روی آن حذف می شوند و اگر هم آنتی ویروس شما به صورت کامل آپدیت شده باشد با تعویض ویندوز تمام آپدیت های آن از بین می روند. در اینجا اگر شما از آپدیت آفلاین استفاده کنید به راحتی می توانید پس از تعویض ویندوز مجددآ آنتی ویروس را به صورت کامل آپدیت کنید. شما از این پس می توانید هر 5 روز یکبار با مراجعه به وب سایت مورال دانلود جدید ترین آپدیت آفلاین محصولات امنیتی شرکت McAfee را به صورت کاملآ رایگان دانلود نمایید.

محمد بازدید : 318 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

آپدیت آفلاین نورتون Norton offline Update

تاریخ انتشار: 15 خرداد 1391

امروزه برای مقابله با ویروس ها، بد افزارها و به طور کلی تمام فایل های مخربی که باعث اخلال در کار سیستم می شوند، از نرم افزارهای آنتی ویروس استفاده می کنند. عملکرد اینگونه برنامه ها را میتوان به زبان ساد اینگونه بیان نمود که وقتی شما آنتی ویروس مورد نظرتان را بر روی سیستم نصب میکنید، ابتدا از طرف شرکت سازنده مشخصات تعدادی ویروس و فایل مخرب برای برنامه تعریف شده است که به هنگام مشاهده آنها در کامپیوتر اقدام به نابود سازی آنها میکند. تا اینجا برنامه امنیتی شما به خوبی عمل کرده و مانع نفوذ ویروس ها به داخل سیستم می شود اما یک مسئله بسیار مهم در اینجا مطرح می شود و آن هم این است که اگر ویروس جدیدی ساخته شود که شرکت سازنده آنرا برای آنتی ویروس خود تعریف نکرده باشد آنگاه باز هم برنامه امنیتی قادر به مقابله با آن خواهد بود؟ قطعآ پاسخ این سوال خیر است زیرا ویروس مورد نظر از نظر آنتی ویروس فایل مخرب شناسایی نمی شود در نتیجه مانع کار آن نمی گردد. از همین رو برای حل این مشکل شرکت های سازنده نرم افزار های امنیتی، قسمتی را با نام آپدیت برای محصول امنیتی خود در نظر گرفته اند که نرم افزار با استفاده از این قسمت به سرور سایت شرکت سازنده خود متصل می شود و آخرین مشخصات ویروس ها و تمام فایل های مخرب جدید را که منتشر می شوند دریافت می نماید تا به محض برخورد با یک ویروس جدید آنرا شناسایی کند و مانع عملکرد آن گردد. دلیل اینکه همیشه به کاربران توصیه میشود آنتی ویروس سیستم خود را آپدیت کنید نیز همین امر است تا برنامه امنیتی قادر به شناسایی جدید ترین بد افزارهای جهان باشد. اما وقتی یک نرم افزار آنتی ویروس مانند Symantec را نصب می کنید، معمولآ فایل آپدیت اولیه آن دارای حجم تقریبی 100 مگابایت است که دریافت این حجم برای یک کاربر معمولی که از سرعت پایین اینترنت برخوردار است بسیار مشکل است چه بسا که در حین آپدیت آنتی ویروس نیز مشکلات دیگری مانند قطع اینترنت، قطع برق و … مانع دریافت کامل فایل آپدیت شوند که در اینصورت آپدیت آنتی ویروس می بایست از ابتدا آغاز گردد. تیم مورال دانلود برای حل این مشکل استفاده از فایل های آپدیت آفلاین را به شما پیشنهاد می دهد. در این روش شما فایل های آپدیت را دانلود می کنید و بدون آنکه به اینترنت متصل شوید، آنتی ویروس سیستم را با کمک این فایل آپدیت می نمایید. همچنین مزیت دیگر استفاده از آپدیت آفلاین دسترسی همیشگی به آن است به عنوان مثال با عوض کردن ویندوز تمام نرم افزاهای نصب شده بر روی آن حذف می شوند و اگر هم آنتی ویروس شما به صورت کامل آپدیت شده باشد با تعویض ویندوز تمام آپدیت های آن از بین می روند. در اینجا اگر شما از آپدیت آفلاین استفاده کنید به راحتی می توانید پس از تعویض ویندوز مجددآ آنتی ویروس را به صورت کامل آپدیت کنید. شما از این پس می توانید هر 5 روز یکبار با مراجعه به  وب سایت مورال دانلود جدید ترین آپدیت آفلاین محصولات امنیتی شرکت Symantec را به صورت کاملآ رایگان دانلود نمایید.

محمد بازدید : 496 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

کلیدهای آپدیت کسپرسکی Kaspersky Keys

تاریخ انتشار: 15 خرداد 1391

اکثر کاربران نرم افزارهای امنیتی مختلف معمولآ از نسخه تریال آن استفاده می کنند و کمتر کسی هزینه ای برای خرید یک نرم افزار امنیتی پرداخت میکند. همانطور که می دانید آپدیت آنتی ویروس یکی از ضروری ترین کارهایی است که پس از نصب آن باید به صورت روزانه انجام داد زیرا در هر لحظه ویروس یا یک فایل مخرب جدید ساخته می شود و در صورتی که آنتی ویروس شما بروز نباشد قادر به شناسایی آن نخواهد بود و در نتیجه سیستم شما آلوده خواهد شد. اگر شما از آنتی ویروس شرکت Kaspersky استفاده می کنید حتمآ می دانید که قبل از آپدیت باید جدید ترین کلید های آنرا داشته باشید تا بتوانید برنامه را آپدیت کنید زیرا بدون داشتن کلید های جدید به هیچ عنوان نرم افزار اجازه بروز رسانی را به شما نخواهد داد. همچنین از معایب این کلید ها پایان عملکرد آنها پس از چند روز است به عبارت دیگر این کلید ها دارای مدت اعتبار 3 تا 5 روزه هستند که پس از گذشت مدت اعتبار آنها دیگر عمل نمی کنند و کاربر باید کلید جدید را جایگزین کلید قدیمی کند. علاوه بر این یافتن کلید های جدید برای بروز رسانی آنتی ویروس کسپرسکی نیز خود یک مشکل دیگر برای دارندگان این نرم افزار به شمار میرود. شما از این پس می توانید هر 5 روز یکبار با مراجعه به این پست وب سایت  مورال دانلود جدید ترین کلید آپدیت محصولات امنیتی شرکت Kaspersky را به صورت کاملآ رایگان دانلود نمایید. تاریخ انتشار کلیدهای آپدیت این پست متعلق به تاریخ 25 فروردین 1391 می باشد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,318
  • بازدید ماه : 12,285
  • بازدید سال : 97,472
  • بازدید کلی : 573,159