loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 635 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود WinRAR v5.00 - بهترین نرم افزار فشرده ساز

| دانلود WinRAR v5.00 - بهترین نرم افزار فشرده ساز |

 

WinRAR 5.00 Final یکی از محبوب ‌ترین و پرکاربرد ترین نرم‌افزارهای فشرده سازی است. وین‌رار کاندید جایزه اپسیلون سال ۲۰۰۸ بهترین نرم‌افزار شد و بعدها در هشتمین کنفرانس نرم‌افزار اروپا، برنده بهترین نرم‌افزار سال شد.در پست امروز وبسایت مورال دانلود نسخه ی جدید این نرم افزار قدرتمند فشرده ساز را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.همانطور که می دانید برای صرفه جویی در بسیاری از هزینه ها مانند آپلود و دانلود فایل ها،صرفه جویی در زمان و... می بایستی فایل های موجود بر روی شبکه اینترنت به صورت کافی فشرده شوند.یکی از برترین و قدیمی ترین نرم افزار های فشرده سازی وین رار می باشد.وین رار محصولی از کمپانی RarLabs می باشد که در سال ۱۹۹۵ عرضه شد. این نرم‌افزار، یکی از نرم‌افزارهای اختصاصی در حوزه فرمت RAR بوده که سایر فرمت‌های فشرده‌سازی چون ZIP را نیز پشتیبانی می‌کند.مهمترین ویژگی این نرم افزار قابلیت Self-Extract می باشد.با استفاده از این امکان کاربران می توانند فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورند تا در سیستم هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانند آن ها را از حالت فشرده خارج کنند.وین رار می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد همچنین قادرست فایل هایی تا حجم 8,589 بیلیون گیگابایت را نیز فشرده کند.نرم افزار علاوه بر اجرای فایلهای RAR و ZIP می تواند فایلهای فشرده با فرمت های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z را نیز اجرا و ویرایش کند.فایل های فشرده شده توسط این نرم افزار از امنیت بالایی برخوردار خواهند بود و کاربران می توانند برای فایل های رمز عبور قرار دهند.اما بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که رمز عبور راحتی برای فایل های فشرده ی خود انتخاب کنید زیرا به گفته ی یوجین راشال و الکساندر راشال،سازندگان این نرم افزار،از الگوریتمی برای رمزنگاری فایل ها برای این نرم افزار استفاده کرده اند که در صورت گم شدن رمز عبور امکان بازگردانی آن نخواهد بود.
محمد بازدید : 148 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (1)

فشرده سازی قدرتمند PowerArchiver 2012 13.00.26 Final

PowerArchiver نرم افزاری قدرتمند و بسیار کامل برای فشرده سازی و خروج از حالت فشرده فایل ها و فایل های فشرده می باشد. وظیفه اصلی این نرم افزار فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده می باشد ولی در کنار توانایی ایجاد فایل های بکآپ و همچنین رایت بر روی لوح های فشرده نیز از جمله امکانات PowerArchiver محسوب می شود. تمام مراحل انجام کار این نرم افزار درون یک پنجره خاص مربوط به نرم افزار انجام می شود که بیانی دیگر این نرم افزار دارای محیط Explorer می باشد. 

قابلیت دیگر این نرم افزار امکان اتصال به سرورهای FTP و انتقال اطلاعات به این سرورها می باشد. در واقع PowerArchiver صرفا یک نرم افزار فشرده ساز نیست بلکه یک نرم افزار کامل در زمینه فشرده سازی ، خروج از حالت فشرده سازی ، انتقال فایل ها به سرور FTP و رایت آنها روی لوح های فشرده می باشد. بخش رایت این نرم افزار میتواند انواع فایل های ایمیج و فشرده را رایت نماید و یا اینکه یک فایل ایمیج از لوح فشرده شما یا اطلاعاتتان ایجاد کند. 

ابزارهای این نرم افزار برای فشرده سازی نیز امکان ایجاد فایل های فشرده با فرمت های ZIP, 7-ZIP, CAB, BH, TAR , RAR , ISO و… می باشد. توانایی قفل گذاشتن روی فایل های فشرده شده و تعمیر فایل های فشرده خراب و ادغام چندین فایل فشرده و یا چند تکه کردن فایل های فشرده از دیگر امکانات جزئی این نرم افزار است. برای مطالعه قابلیت های کلیدی جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد بازدید : 260 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

قوی ترین فشرده ساز فایل ها – WinRAR 4.20 Final

WinRAR نرم افزاری کاملا شناخته شده و قدرتمند در زمینه فشرده سازی انواع فایل ها می باشد . این برنامه قادر به بازکردن انواع فایل های ایمیج و فشرده نظیر RAR, ZIP, CAB, ARJ, LZH, ACE, TAR, GZip, UUE, ISO, BZIP2, Z است. برای فشرده سازی فایل های خود تنها قادر به استفاده از دو فرمت RAR و ZIP هستید . وینرار دارای یک رابط گرافیکی تعاملی با استفاده از ماوس و منوها و همچنین رابط خط فرمان است . برای محافظت از فایل های خود می توانید به صورت پیشرفته و قوی (128 بیتی) برروی آن ها رمز بگذارید . قابلیت های متعددی دیگر همچون افزودن امکان ریکاوری ، تقسیم فایل های بزرگ در بخش های معین ، پشتیبانی از فایل های بسیار حجیم و … از سایر ویژگی های این نرم افزار مدیریت فایل های آرشیو می باشند که جدیدترین نسخه ی آن در ادامه قابل دریافت می باشد. قرمت فایل دانلود Sfx هست و نیازی به برنامه WinRar برای خارج سازی نیست.

محمد بازدید : 215 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

فشرده سازی قدرتمند فایل ها با WinRAR 4.11.3526.54

WinRAR نرم افزاری کاملا شناخته شده و قدرتمند در زمینه فشرده سازی انواع فایل ها می باشد . این برنامه قادر به بازکردن انواع فایل های ایمیج و فشرده نظیر RAR, ZIP, CAB, ARJ, LZH, ACE, TAR, GZip, UUE, ISO, BZIP2, Z است. برای فشرده سازی فایل های خود تنها قادر به استفاده از دو فرمت RAR و ZIP هستید . وینرار دارای یک رابط گرافیکی تعاملی با استفاده از ماوس و منوها و همچنین رابط خط فرمان است . برای محافظت از فایل های خود می توانید به صورت پیشرفته و قوی (128 بیتی) برروی آن ها رمز بگذارید . قابلیت های متعددی دیگر همچون افزودن امکان ریکاوری ، تقسیم فایل های بزرگ در بخش های معین ، پشتیبانی از فایل های بسیار حجیم تا حجم 8589 میلیارد گیگابایت ! و … از سایر ویژگی های این نرم افزار مدیریت فایل های آرشیو می باشند که جدیدترین نسخه ی آن در ادامه ی مطلب قابل دریافت می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,257
  • بازدید ماه : 12,224
  • بازدید سال : 97,411
  • بازدید کلی : 573,098