loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 495 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

امروز یکی دیگر از سری مستند های محبوب شبکه بی بی سی را با نام مستند فیس بوک Mark Zuckerberg Inside Facebook را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. مارک الیوت زاکربرگ ‏ موسس شبکه اجتماعی  فیس‌ بوک در آمریکا است. شبکه اجنتماعی فیس بوک در ۴ فوریه ۲۰۰۴ به وجود آمده است.شبکه اجتماعی فیس‌بوک بیش از یک میلیارد نفر کاربر دارد و هم‌اکنون به ۴۰ زبان، قابل دسترس بوده و ۷۰ درصد از کاربران آن در خارج از ایالات متحده هستند.

در مستند فیس بوک بی بی سی ، Emilty Mailtlis ، سازنده ی این مستند به مصاحبه با مارک زاکربرگ می پردازد و درباره ی صحت فیلم The Social Network از آن می پرسد و ارزیابی می کند که اطلاعات جمع آوری شده توسط فیسبوک چه تاثیری در روش های جدید تبلیغاتی آن خواهد داشت و … . هم اکنون می توانید مستند فیس بوک Mark Zuckerberg Inside Facebook را به طور رایگان و مستقیم دانلود کنید.

نام مستند : Mark Zuckerberg : Inside Facebook
مدت زمان: ۵۸ دقیقه
حجم : ۳۵۸ مگابایت
کیفیت : HDTVRip 720p
زبان : انگلیسی

فرمت: MKV

محمد بازدید : 239 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

این انیمیشن زیبا توسط ریچارد ریچ و آنتونی بل در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است که داستان این انیمیشن در مورد Kate و Humphrey و سه بچه گرگ است که می خواهند اولین زمستانشان را با یکدیگر جشن بگیرند . اما طی اتفاقاتی که می افتد رانت Runt , یکی از بچه گرگ ها به طور مرموزی ناپدید می شود و آنها جستجوی خود را برای پیدا کردن Runt شروع می کنند اما در مسیر برگشت برف سنگین زمستان راه بر گشتشان را به خانه سد می کند و…

مشخصات انیمیشن:
تاریخ انتشار : ۲۰۱۳
زمان : ۴۵ دقیقه
کارگردان : ریچارد ریچ و آنتونی بل
زبان: انگلیسی

محمد بازدید : 309 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

FlashFXP یک ایستگاه پردازش FTP، FTPS وSFTP برای ویندوز می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید وبسایت خود را منتشر و برقرار کنید. آپلود و دانلود فایل هایی مانند اسناد متنی، عکس ها، ویدئو، موزیک و دیگر انواع فایل ها توسط FlashFXP ممکن است. انتقال فایل ها یا تهیه نسخه پشتیبان به صورت محلی به علاوه انتقال فایل به صورت سرور به سرور FTP از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

محمد بازدید : 109 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود دوبله فارسی انیمیشن دانشگاه هیولاها – Monsters University 2013

| دانلود با لینک پرسرعت مستقیم |

خلاصه داستان: نگاهی به دوران دانشگاهی مایک ( Mike ) و سولی ( Sulley ) بیندازید. زمانی که آن ها بهترین دوست یکدیگر نبودند و …

مشخصات انیمیشن:
ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی
سال انتشار: ۲۰۱۳
مدت زمان: ۱۰۴ دقیقه
کیفیت: BDRip 1080p
دوبله فارسی

محمد بازدید : 129 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود Youtube Downloader HD 2.9.9.4 – دانلود ویدیوهای سایت یوتیوب

YouTube Downloader HD نرم افزار بسیار کاربردی و مفید برای دانلود ویدیوهای HD سایت Youtube است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدیوهای آنلاین سایت Youtube که روزانه هزاران ویدیو از سرتاسر جهان در آن بارگذاری می شود را سریع و بدون نقص دانلود کنید و از تماشای آن در کامپوتر خود به صورت آفلاین لذت ببرید ، اصلی ترین ویژگی این نرم افزار آن است که شما می توانید ویدیوهایی HD را در کیفیت ۷۲۰ و ۱۰۸۰ دانلود کنید معمولا انجام این کار در خود سایت یوتوب می تواند عملی وقت گیر باشد که شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با جستجو نام ویدیو مورد نظر تنها یا یک کلیک ویدیو HD خود را دانلود کنید.

محمد بازدید : 150 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود Fruit Blitz v1.0.3 - بازی حذف میوه ها برای آندروید

Fruit Blitz یک بازی پازلی بسیار جالب برای سیستم عامل آندروید میباشد. در این بازی پازل باید میوه های همرنگ و یک نوع را در کنار هم قرار داده تا ترکیده و حذف شوند. ضمنا در این بازی باید دقت و سرعت عمل بسیار بالایی داشته تا که بتوانید تمام مراحل را پشت سر بگذارید.

محمد بازدید : 117 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

آموزش حذف و یا غیرفعال کردن اکانت فیس بوک

شاید شما از اون دسته افرادی باشید که از فیس بوک خسته شده باشید و یا تمایل دارید نامی از شما در فیس بوک نباشد. شاید شما فکر کنید این کار غیر ممکن است اما امروز در مورال دانلود ما آموزش حذف و یا غیرفعال کردن اکانت فیس بوک را برای شما آماده کرده ایم. پس برای خواندن مطلب به ادامه مطلب بروید.

محمد بازدید : 113 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود Opera Web Browser 16.0.1196.80 - نسخه جدید مروگر اپرا

| دانلود Opera Web Browser 16.0.1196.80 - نسخه جدید مروگر اپرا |

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

تعداد صفحات : 50

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,262
  • بازدید ماه : 12,229
  • بازدید سال : 97,416
  • بازدید کلی : 573,103