loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 299 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

مجموعه ۹۰ والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

محمد بازدید : 413 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (1)

مجموعه ۱۰۰ والپیپر HD برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

 

محمد بازدید : 326 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (2)

مجموعه ۵۰ والپیپر با کیفیت از مناظر طبیعی دیدنی

مجموعه ۵۰ عکس والپیپر با کیفیت و زیبا از  مناظر طبیعی با عنوان در اختیار شما کاربران مورال دانلود قرار میدهیم. در این مجموعه عکس ها با فرمت jpg و رزولوشن 1600×1200 مناسب برای مانیتورهای واید آماده شده اند.

محمد بازدید : 293 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

۵۰ والپیپر زیبا و با کیفیت از فضای شهرها

تعداد ۵۰ عدد والپیپر بسیار زیبا و با کیفیت از فضاهای شهرهای بزرگ دنیا که با نام Amazing Cityscapes Wallpapers ارائه شده است. در این مجموعه ۵۰ عکس با فرمت jpg و رزولوشن ۱۳۶۶×۷۶۸ وجود دارد.

محمد بازدید : 191 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه ۴۵ والپپر جدید از بازی ها

مجموعه ۴۵ والپپر جدید از بازی ها و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم مورال دانلود به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

محمد بازدید : 340 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (1)

مجموعه ۶۵ والپیپر دیدنی با موضوع ماه مبارک رمضان Ramazan Wallpaper

ضمن تبریک به مناسب فرا رسیدن ماه رمضان ، برای شما علاقه مندان مجموعه ای از ۶۵ والپیپر زیبا با موضوع ماه رمضان را به جمع آوری و آماده دانلود کرده ایم که در سایزهای مختلفی وجود دارند . فرمت این تصاویر JPG بوده و توسط سایت مورال دانلود جمع آوری شده اند . امیدواریم از آن ها بهره‌ی کافی را ببرید .

محمد بازدید : 227 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (1)

مجموعه ۴۵ والپیپر دیدنی با موضوع گیم Games HD Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که موضوع آن ها بازی های رایانه ای می باشد . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

محمد بازدید : 113 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)

مجموعه ۷۰ کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

مجموعه تصویر زمینه دیدنی و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم مورال دانلود به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

محمد بازدید : 173 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (0)

مجموعه ۴۳ والپیپر دیدنی با موضوع ورزش Sport HD Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۳ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع ورزش را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

محمد بازدید : 95 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

مجموعه از تصاویر با کیفیت حیوانات

مجموعه تصویر زمینه دیدنی و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم مورال دانلود به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 308
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,416
  • بازدید ماه : 12,383
  • بازدید سال : 97,570
  • بازدید کلی : 573,257