loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 172 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود DVD X Studios CloneDVD 6.0.0.1 نرم افزار رایت و کپی دی وی دی های قفل دار

DVD X Studios CloneDVD یک نرم افزار بسیار کاربردی و قدرتمند در زمینه کپی کردن تمامی اطلاعات موجود در دیسک های دی وی دی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت مورال دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا تمامی قفل های امنیتی مانند CSS, RC, RCE, UOPs and Sony ARccOS  که بر روی DVD وجود دارد را از بین ببرید و اقدام به کپی کردن آنها کنید و عملیات کپی DVD به DVD و DVD به ISO را به آسانی انجام دهید. همچنین شما می توانید فرمت های دی وی دی را به سایر فرمت های دیگر مانند AVI, ASF, iPod MP4, PSP MP4, 3GP تبدیل کنید و از آنها در دیگر دستگاه های قابل پخش بهره مند شوید. البته شما می توانید تمامی بخش های موجود در یک فایل DVD مانند زیرنویس ها و سرفصل ها را نیز ویرایش کنید و سایز ویدئوی مقصد را برای هماهمنگ شدن با فضای موجود ، انتخاب کنید. امکان فشرده سازی و تبدیل یک فیلم DVD-9 به یک دیسک DVD-5 با بهترین کیفیت یا تقسیم یک فیلم DVD-9 به دو دیسک DVD-5 از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می باشد.

محمد بازدید : 231 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود Nero Burning Rom 12 با حجم کم

Nero Burning ROM 12 ابزاری قدرتمند در زمینه رایت و کپی CD ،DVD و Blu-ray با کیفیت بالا می باشد. نرم افزار اصلی nero مملو از قسمت های بدون استفاده و شاید اضافی باشد . اکثر کاربران از nero فقط برای رایت استفاده می کنند و از بخش هایی مانند پلیر آن هیچ استفاده ای به عمل نمی آورند. برنامه Nero Micro که شامل دو ابزار کاربردی Burning ROM و Express هست برای استفاده کاربرانی ساخته شده است که نمیخواهند پک کامل  و سنگین برنامه نرو را داشته باشند . در این برنامه کلیه امکانات رایت CDDVD و Blu-ray وجود دارد . در این برنامه رایت انواع ویدیو ها بر روی سی دی و دی وی دی ، موزیک ها ، سی دی های موسیقی و رایت اطلاعات بر روی انواع سی دی ها و دی وی دی ها امکان پذیر است . هم اکنون شما می توانید این نرم افزار مفید را از سایت مورال دانلود دریافت نمایید.

محمد بازدید : 397 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

ساخت ساده اتوران Autoplay Menu Designer Pro 4.4 build 156

Autoplay Menu Designer Pro نرم افزاری حرفه ای و در عین حال با کاربرد ساده می باشد که کاربران توسط آن میتوانند به راحتی برای انواع لوح های فشرده و حافظه های usb اتوران های زیبا طراحی کنند. کاربران برای طراحی اتوران میتوانند از صفر طرحی را خودشان آغاز کنند و از انواع دکمه ها و اشیاء گرافیکی ، موزیک و ویدیو ، عکس و نوشته ها استفاده کنند و یا اینکه قالب های آماده را با شخصی سازی مورد استفاده قرار دهند. این نرم افزار در طراحی اتوران از نظر تعداد صفحات اتوران هیچ محدودیتی ندارند. میتوانید برای دکمه ها دستور تعریف کنید ، برای مثال تعریف کنید با فشردن دکمه ای اتوران به مرحله بعدی برود یا مسیری باز شود و یا اهنگی پخش شود و… به طور کل توانایی تعریف ۲۰ دستور مختلف فراهم شده است که مسلما نیاز شما در همین ۲۰ مورد حل خواهد شد. نرم افزار در کل دارای ۳ مرحله انتخاب قالب ، ویرایش پروژه و ساخت پروژه می باشد. امکان تنظیم اندازه پنجره در هنگام اجرای اتوران نیز فراهم است. اتوران های ساخته شده روی انواع ویندوز از جمله ویندوز ۷ قابل اجرا خواهد بود.

محمد بازدید : 147 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (1)

رایت آسان و حرفه ای با BurnAware 5.0 Professional

نرم افزار BurnAware محصول کمپانی BurnAware Technologies، برنامه ای فوق العاده زیبا و ساده با ابزارهایی که نیاز کاربران را شناخته و در آن گنجانده است ، در نسخه ی پیشرفته ی خود قابلیت رایت CD / DVD / Blu-Ray را نیز دارد. برای هر یک از این موارد ابزارهای متفاوتی را در اختیار می گذارد. امکان رایت به طور همزمان در چندین درایور را دارد و می تواند به آسانی دیسک شما را Bootable رایت نماید. قابلیت Erase ، رایت Image ، قابلیت ساخت Audio & Jukebox Disk و امکانات متعدد دیگری را نیز در بر دارد.

محمد بازدید : 173 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

رایت و کپی دیسک های DVD توسط Ideal DVD Copy 4.1.2

Ideal DVD Copy 4.1.2 نرم افزاری ساده ، سبک و قدرتمند است که توسط آن می توانید محتوای دیسک های دی وی دی که حتی قفل گذاری شده اند را به سادگی بر روی هارد دیسک خود کپی کنید. این نرم افزار توانایی رایت اطلاعات به صورت مستقیم یا از فایل های ISO را با نهایت سرعت و کیفیت دارا می باشد. نرم افزار Ideal DVD Copy  را در ادامه می توانید از وب سایت مورال دانلود دریافت نمایید.

محمد بازدید : 434 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

رایت آسان فایل های ایمیج با ISOburn 1.0

ISOburn برنامه ای بسیار کوچک (150 کیلوبایتی) است که می تواند به راحتی انواع انواع فایل های ایمیج از جمله ISO را برروی سی دی و دی وی دی رایت کند . این برنامه از رایترهای CD-R، CD-RW، DVD-R، DVD-RW، DVD + R، DVD و … پشتیبانی می کند که دارای استاندارد ISO 9660 نیز می باشد . قابلیت رایت ایمیج های بوت دار را نیز با این برنامه ی 100 درصد رایگان خواهید داشت.

محمد بازدید : 202 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (0)

تبدیل سریع دی وی دی های فیلم با CloneDVD mobile 1.8.0.5

CloneDVD mobile – گوشی های هوشمند موبایل امروزه اکثرا قابلیت پخش فایل های HD و فرمت های متنوع بود. برای تبدیل DVDهای خود به فرمت های موبایل ، Sony PSP, Apple iPod Video, iAudio X5 و … می توانید از نرم افزار CloneDVD mobile استفاده کنید . این برنامه با سورس متن باز FFmpeg کار می کند . قابلیت تبدیل دی وی دی های محافظت شده را ندارد و برای تبدیل اینگونه DVDها ، می بایست ابتدا آن ها را رمزگشایی کنید. قابلیت های متعددی نظیر تغییر تعداد فریم در ثانیه (FPS) ، ابعاد صفحه ، زیرنویس و … را خواهید داشت. امکان تبدیل دی وی دی به فرمت های DivX, XviD, AVI, MP4 را نیز خواهید داشت.

محمد بازدید : 350 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود Nero11

Neroاز گذشته نرم افزاری بوده است که تنها برای رایت لوح های فشرده شناخته می شده و البته هنوز هم بسیاری از کاربران آن را با همین عملکرد می شناسند در حالی که چندین نسل اخیر از این نرم افزار، نه تنها ابزاری برای رایت بلکه بسته ای نرم افزاری کاملی بوده است که به وسیله آن می توان تقریباً تمامی خواسته های یک کاربر در زمینه چندرسانه ای را پاسخگو بود. پخش انواع فیلم ها، ساخت دی وی دی فیلم به همراه منوهای دو بعدی و سه بعدی، تهیه نسخه پشتیبان و بسیاری عملکرد های دیگر که تنها در بسته نرم افزاری Nero Multimedia Suite Platinum HD به چشم می خورد.

محمد بازدید : 226 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

قفل کردن پوشه ها با Anvide Lock Folder 2.16

Anvide Lock Folder همانگونه که از نامش پیداست ، نرم افزاری کوچک و بدون نیاز به نصب است که جهت قفل گذاری برروی انواع پوشه های ویندوز طراحی و عرضه شده است . پس از اضافه کردن دایرکتوری مورد نظر به لیست پوشه های حفاظت شده ، هیچ کاربر دیگری جزء خود شما قادر به مشاهده پوشه مورد نظر نمی باشد . می توانید برای پوشه های خود رمز عبور تعیین کنید و از دسترسی دیگران جلوگیری نمایید .قابلیت های تغییر اسکین ، استفاده از command line ، رابط کاربری ساده ، بصری و … از سایر ویژگی های این نرم افزار کم حجم می باشند.

محمد بازدید : 270 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ایجاد درایو مجازی توسط DAEMON Tools Lite 4.45.4.0314

DAEMON Tools Lite توسط این نرم افزار می توانید به صورت حرفه ای اقدام به ایجاد درایوهای مجازی کنید .این نرم افزار از فرمت های رایج همچون ccd (CloneCD), bwt (Blindwrite), mds (Media Descriptor File), cdi (Discjuggler), nrg (Nero), pdi (Instant CD/DVD), b5t (BlindWrite 5), cue/bin, iso و … پشتیبانی می کند . با این کار می توانید بدون نیاز به رایت ایمیج برروی سی دی و دی وی دی ، اقدام به mount کردن فایلهای ایمیج خود کنید که این نسخه اجازه ی ساخت 4 درایو مجازی به صورت همزمان را به شما می دهد . نصب و راه اندازی این نرم افزار بیش از چند دقیقه زمان نمی برد هرچند مجبور به نصب تولبار آن برروی مرورگرهای خود هستیم .به شما اجازه می دهد تا به سرعت تنظیمات مربط به بازگذاری فایل های ایمیج را شخصی سازی کنید . این برنامه با ویندوزهای Windows9x/ME/NT/2000/XP و همچنین بسیاری از درایورهای سی دی و دی وی دی (IDE/SCSI) سازگار می باشد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 385
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,493
  • بازدید ماه : 12,460
  • بازدید سال : 97,647
  • بازدید کلی : 573,334