loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 181 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

ماشین حساب حرفه ای مهندسی DreamCalc Professional 4.8.0

DreamCalc Professional یک ماشین حساب فوق حرفه ای جهت انجام محاسبات پیچیده و تخصصی ریاضی و مهندسی می باشد. این نرم توانایی محاسبه معدلات پیچیده که بیش از ۲۶۰ تابع می باشد را دارا بوده و علاوه بر سرعت دارای دقت بسیار بالایی می باشد. نرم افزار DreamCalc Professional را در ادامه می توانید به صورت رایگان از وب سایت مورال دانلود دریافت کنید.

محمد بازدید : 128 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود SolidWorks Premium 2012 SP4 x86/x64 - نرم افزار طراحی سازه های صنعتی به صورت ۳ بعدی

نرم افزار SolidWorks ابزاری به منظور آنالیز فنی و طراحی کامپیوتری هر محصول با پیچیدگی و اهداف خاص خودش می باشد. این نرم افزار هسته ی مجموعه ی به هم پیوسته ای از اقدامات خودکار می باشد که از طریق آ ن ها می توان به پشتیبانی از چرخه ی حیات محصول بر اساس تکنولوژی های CALS پرداخت. به طور مثال تغییر داده به صورت bi-directional با برنامه های تحت ویندوز دیگر و یا ساخت و ایجاد آنلاین مستندات از جمله ویژه گی های این نرم افزار می باشد. بر اساس سطح درخواست کاربر 3 ساختار اصلی وجود دارد: SolidWorks، SolidWorks Professional، SolidWorks Premium. این نرم افزار به نوعی یک رهبر جهانی در نرم افزارهای با تکنولوژی بالا محسوب می شود. به منظور توصیف محصولات با کیفیت بالا و قابلیت اعتماد و سودمندی این نرم افزار بهترین تصمیم برای صنعتمداران می باشد. راه حل های ارائه شده توسط این نرم افزار بر اساس تکنولوژی های پیشرفته ی مدلسازی پارامتری هیبرید و شمار گسترده ای از ماژول های خاص می باشد. توابع این نرم افزار بر اساس ویندوز هستند و در نتیجه از تمامی استاندارد ها و ESKD ها پشتیبانی می کنند.

محمد بازدید : 870 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود MathType v6.8 - نرم افزار تایپ فرمول های ریاضی

نرم افزار MathType ابزاری قدرتمند برای ویندوز می باشد که به شما اجازه می دهد به راحتی نماد های ریاضی را برای کار در word، صفحان وب، چاپ کردن، نمایش و Tex ،Latex ،MathML documents به کار ببرید.
حتماً برای شما هم پیش آمده که بخواهید فرمول های ریاضی، فیزیک و ... را تایپ کنید، اگر در این کار مبتدی باشید حتماً از سختی تایپ کلافه می شوید، MathType با امکانات زیاد و فرمول های آماده نه تنها کاربران مبتدی را در حد پیشرفته ای کمک می کند بلکه کاربران حرفه ای خیلی سریعتر و راحت تر می توانند از فرمول ها استفاده نمایند. نمادهای بسیار و قالب ها و فونت های همراه با این نرم افزار خیلی از نیاز های شما را برای ایجاد یک فرمول با شکل دلخواه بر طرف می کند. می توانید به راحتی از نماد های ریاضی موجود بر روی سیستم خود نیز استفاده کنید و در نرم افزار ذخیره کنید پس اگر نیازمند فرمول خاصی هستید کافی است آن را دانلود کنید و به راحتی به نرم افزار اضافه کنید. اگر از یک نماد ریاضی بسیار استفاده می کنید می توانید برای آن یک کلید ترکیبی تعیین کنید تا سریع در دسترس شما باشد.

محمد بازدید : 699 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود Autodesk AutoCAD Mechanical v2013 x86/x64 - نرم افزار طراحی قطعات مکانیکی

نرم افزار AutoCAD Mechanical نسخه ای از اتوکد است که مخصوص مکانیک و مهندسی های وابسته به آن همچون هوافضا، کشتی و ... طراحی شده است. اتوکد مکانیک را به نوعی می توان اتوکد پیشرفته و دوبعدی برای طراحی قطعات ساده مکانیکی و یا مکانیک دسکتاپ دو بعدی و کوچک شده مناسب برای مهندسین صنایع در مدیریت ساخت و تولید به حساب آورد. این نسخه به مانند نسخه های مکانیک دسکتاپ Mechanical Desktop قوی و سه بعدی نیست اما از اتوکد معمولی بسیار بهتر بوده و ابزار های رسم مهندسی و نقشه کشی مخصوص رشته ها و گرایش مکانیک را دارا می باشد. این نسخه به سهولت نصب می شود و مناسب آموزش، کارگاه های صنعتی کوچک ، کارخانه ها برای تولید قطعات می باشد . برای استفاده از ابزار های حرفه ای خاص و سه بعدی نمی توان از آن استفاده نمود در نسخه های قبل از 2009 از مکانیک دسکتاب و در سال های اخیر Autodesk Inventor جایگزین آن برای طراحی پیشرفته استفاده می شود. این نرم افزار به عنوان ابزار ساخت و تولید با دسترسی و کاربری آسان به وجود آمده است که می تواند طراحی های مکانیک جامدات و شبیه سازی های ساده را نمایش انجام دهد و البته همچنان اولین نرم افزار طراحی دو بعدی دنیا و دارای بانک اطلاعاتی قطعات مانند مکانیک دسکتاپ همچون انواع فنرها، پینها، پیچ ها، واشرها، خارها و ... می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 370
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,478
  • بازدید ماه : 12,445
  • بازدید سال : 97,632
  • بازدید کلی : 573,319