loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 169 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود آنتی ویروس بسیار قوی Kingsoft Antivirus 2012 SP5.5

Kingsoft Antivirus یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه تشخیص و پاکسازی تمامی تروجان ها و ویروس ها می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت مورال دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا همیشه از سیستم خود محافظت کنید. چرا که این نرم افزار از فن آوری بسیار پیچیده ای برخوردار است و عملکرد بسیار سریع دارد و می تواند تمامی تروجان ها و ویروس هایی که سبب آسیب رساندن و سرقت اطلاعات از درون سیستم شما می شوند را شناسایی و سپس آنها را از بین ببرد. در واقع این نرم افزار می تواند تمامی بدافزارها , کیلاگرها , ابزارهای جاسوسی مختلف , روکیت ها , کرم ها و سایر ابزاری که ممکن است به شما آسیب بزند را با سرعت باور نکردنی شناسایی کند و سپس آنها را حذف کند و در زمان جستجو سبب کند شدن سیستم شما نشود.

محمد بازدید : 227 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Kaspersky PURE Total Security 2 v12.0.1.288a

لابراتوارهای Kaspersky هم مدتی است که نسخه ی کاملی از تمامی محصولات خود را عرضه کرده اند. یک Total Security فوق العاده کامل که از لحاظ امنیت از تمامی محصولات Kaspersky قوی تر بوده و شامل تمامی موارد امنیتی نیز می شود.  این نرم افزار که Kaspersky PURE Total Security نام دارد نوعی بسته نرم افزاریست که شاید بتوان به جرات گفت که در آن بیش از 10 نرم افزار که هریک می توانند به صورت جداگانه عرضه شوند وجود دارد. وجود  Kaspersky Internet Security به صورت کامل در این نرم افزار و همچنین ابزارهای متعدد برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل های انتخاب شده از سوی کاربر مهم ترین خصوصیاتی هستند که در همان نگاه اول هم به چشم می خورند. اما نکته بسیار جالب در مورد Kaspersky PURE این است که با وجود این همه امکانات سرعت اجرای آن نسبت به دیگر نرم افزارهای تولید شده از سوی Kaspersky نه تنها با کاهشی رو به رو نشده بلکه با بهینه سازی های انجام شده باید گفت که خیال کاربران از سرعت و کارآیی سیستم با استفاده از این نرم افزار می بایست کاملا راحت و آسوده باشد.

محمد بازدید : 214 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Kaspersky Antivirus & Internet Security 2012 v12.0.0.374

شاید امروزه کمتر سیستمی را بتوان یافت که برروی آن حداقل یک نرم افزار امنیتی نصب نشده باشد و یا به طرق مختلف از لحاظ امنیتی محافظت نشود. اکثر سیستم های رایانه ای حداقل برروی سیستم عامل خود یک آنتی ویروس یا بسته نرم افزار دارند تا در صورت مواجه با انواع فایل های مخرب آن ها را حذف کند، حال این که کدام بسته امنیتی را انتخاب کنیم شاید کمی دشوار به نظر می رسد. شاید اگر این سوال 5 سال قبل مطرح می شد کار زیادی سختی نبود اما حالا چون برندها و شرکت هایی که تولید کننده بسته های امنیتی بسیار هستند کمی کار دشوارتر خواهد بود چراکه باید از میان این همه نام یکی را به عنوان ایمن ترین انتخاب کرد. اگر بخواهیم خصوصیات یک آنتی ویروس یا بسته امنیتی موفق را برشمریم چند قابلیت است که باید از آن ها یاد کرد. تامین امنیت در زمینه های گوناگون ، به روزرسانی های سریع ، شناسایی سریع فایل های مخرب ، تامین امنیت در اینترنت و گزینه های دیگر که البته از درجه کمتری در اهمیت برخوردارند. شاید یکی از بسته های امنیتی که می تواند در این زمینه جز بهترین گزینه ها باشد محصولی است که از لابراتورهای Kaspersky خارج شده و Kaspersky Internet Security نام گرفته است.

محمد بازدید : 230 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود Malwarebytes Anti-Malware v1.62.0.1100 - نرم افزار شناسایی و حذف نرم افزارهای مخرب

بد افزارها یا Malware برنامه های خطرناکی هستند که معمولاً بدون اطلاع کاربران روی سیستم نصب می شوند و امنیت اطلاعات شخصی را تهدید می کند، بنابراین داشتن یک Anti-Malware پیشرفته می تواند کمک به سزایی در تامین امنیت اطلاعات کاربران باشد.
Malwarebytes Anti-Malware برنامه بسیار کارآمد و موثر است که به عنوان یک anti-malware طراحی شده است تا از سیستم شما در مقابل بدافزار ها و نرم افزار های مخرب محافظت کند. این نرم افزار ویژگی های زیادی دارد که یکی از مهمترین آن ها ماژول های نظارتی است که در شناسایی و از بین بردن بدافزارها بسیار سریع عمل کرده و حتی قبل از آغاز به کار نمودن آن ها را بلوکه می کنند. این ماژول های حفاظتی در کوتاه ترین زمان ممکن به اسکن سیستم پرداخته و تمامی فرآیند های سیستم را لیست می کند و سپس فرآیندهایی که مشکوک و آلوده هستند را قبل از اجرا، از بین خواهد برد. Malwarebytes Anti-Malware دارای سرعت بالایی است و می تواند به شناسایی و حذف بدافزارهایی بپردازد که ممکن است حتی توسط آنتی ویروس های شناخته شده نیز شناسایی نشده باشند.

محمد بازدید : 352 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

ESET NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از كمپانی Eset است كه از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده كه نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میكند. شركت Eset، این محصول را بیشتر برای كاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای كاربرانی كه قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممكن تنظیم كنند ایده آل است.
Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میكند و عمدتاً بر پایه دو روش اكتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشكوك به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء كار میكند، این امضاء ها به صورت خودكار در قالب فایل های نسبتاً كوچك به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در كمترین زمان ممكن (حتی برای كاربران DialUp)  به روز رسانی میكند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است كه توانسته كارایی عالی را با حجم كوچك و ساختار ساده و بدون كمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از كاربرانی كه از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (كه عملا از قدرت و كارایی سیستم می كاهند و كاربر را سوال پیچ میكنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراكه این برنامه كار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد كرد. این برنامه قادر است تك تك درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی كرده و حتی در حین مرور  اطلاعات كامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را  بصورت خودكار به اطلاع شما برساند.

محمد بازدید : 172 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود ESET Smart Security Home Edition v5.2.9.1 x86/x64 - نرم افزار اسمارت سکوریتی نود 32

ESET Smart Security بسته ی امنیتی که برای حمایت از کامپیوتر در برابر انواع آلودگی ها و حملات اینترنتی طراحی شده است. البته ESET Smart Security علاوه بر این دو قابلیت، قابلیت های بیشتری را نیز ارائه می دهد که امنیت کامل کامپیوتر را در برابر انواع خطرات اینترنتی تامین می کند.

محمد بازدید : 236 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (1)

دانلود Avira Internet Security 2012 v12.0.0.1088 - نرم افزار حفاظتی آویرا

آویرا به عنوان اولین شرکت سازنده آنتی ویروس آلمانی، امروزه توانسته آنتی ویروس های بسیار خوبی را به بازار عرضه نماید. Avira Internet Security یکی از آنتی ویروس های ارائه شده توسط این شرکت است که بدون شک با عملکرد عالی و قدرتمندی که تاکنون از خود نشان داده است، می توان آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی موجود به حساب آورد. این نرم افزار از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها، کرم های اینترنتی، تروجان ها، تبلیغات و نرم افزارهای جاسوسی، ربات ها (Bots) و نرم افزارهای خطرآفرین محافظت می کند. از ویژگی های مهم نرم افزار Avira Internet Security استفاده بسیار کم از منابع سیستم، تنظیمات و رابط کاربری بسیار ساده، ابزار اسکنر به همراه پروفایل های آماده، جستجو برای کشف انواع بدافزارها، ایمنی ایمیل های POP3 و SMTP در برابر ویروس ها و بدافزارها، سرور قدرتمند برای دانلود سریع تر آپدیت ها، فواصل زمانی تعیین شده توسط کاربر برای آپدیت، ایمنی کامل در برابر روت کیت ها و حملات خطرناک فیشینگ و سیستم کاملا یکپارچه امنیتی آن می باشد.

محمد بازدید : 423 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود نود 32 ورژن 5.2.9.1

ناد ۳۲ (ESET NOD32) یک مجموعه ی نرم‌افزارهای امنیتی است که توسط شرکت اسلواکیایی ESET تولید می شود. به عقیده بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران حوزه ی امنیت رایانه و اینترنت، این برنامه یکی از کارآمدترین و سریعترین برنامه ها برای محافظت از رایانه در مقابل ویروس‌ها، تروجان‌ها، و کرم‌های اینترنتی است. نرم افزار اسمارت سکوریتی  Eset smart security بسته ضد ویروس برپایه فناوری ناد۳۲ است. طبق اعلام وبگاه رسمی ناد۳۲ در ایران این نرم افزار امنیتی، علاوه بر ضد ویروس، ضد هرزنامه ، ضد نرم افزار جاسوسی و دیوار آتشین نیز می‌باشد در حالی که ضد ویروس ناد۳۲ (NOD32) تنها ضد ویروس و ضد نرم افزار جاسوسی است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

محمد بازدید : 250 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

دانلود Avira Free Antivirus 12.0.0.1125 - آنتی رایگان اویرا

Avira Free Antivirus آنتی ویروس رایگان و قدرتمندی است که از پشتیبانی عالی برای مراقبت از سیستم شما در برابر ویروس ها و تروجان ها برخوردار می باشد. این آنتی ویروس به راحتی و به صورت روزانه قابل به روز رسانی است. دارای محیط بسیار ساده و پیکربندی بسیار واضح می باشد. آنتی ویروس Avira یکی از سبک ترین آنتی ویروس ها می باشد که تاثیر بسیار کمی روی سرعت ویندوز می گذارد.

محمد بازدید : 231 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

دانلود ESET SysRescue CD (Update 7102) 2012-05-01 - دیسک نجات آنتی ویروس NOD32 جهت اسکن و از بین بردن ویروس ها در حالت بوت

آنتی ویروس های تولید شده توسط شرکت ESET به دلیل قدرت حفاظتی بالا در بین کاربران رایانه بسیار محبوب و پر استفاده می باشند. اما بعضی از ویروس ها ممکن است با تکثیر خود بر روی سیستم و آلوده نمودن فایل های مختلف، به طور ناگهانی سیستم شما را ریستارت نمایند و پس از راه اندازی مجدد، رایانه شما قادر به بالا آوردن سیستم عامل نباشد، در چنین مواردی که معمولا فایل Log بوت سیستم شما توسط ویروس پاک شده یا به دلایلی رایانه شما قادر به شناسایی آن نمی باشد، می توانید از دیسک نجات ESET SysRescue CD استفاده کنید، زیرا تنها کافیست سیستم خود را از طریق CD و از ESET SysRescue Boot Media تنظیم نموده و بوت نمایید. دیسک نجات تولید شده توسط شرکت ESET نسبت به سایر دیسک نجات های موجود از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و از آنجایی که اسکن کامل فقط در شرایط خاص لازم است به صورت پیش فرض این بسته چک های اولیه و حساس را انجام می دهد و کاربر در صورت تمایل می تواند آن ها را کامل نموده و اسکنی عمیق و دقیق داشته باشد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,258
  • بازدید ماه : 12,225
  • بازدید سال : 97,412
  • بازدید کلی : 573,099