loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 169 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود آنتی ویروس بسیار قوی Kingsoft Antivirus 2012 SP5.5

Kingsoft Antivirus یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه تشخیص و پاکسازی تمامی تروجان ها و ویروس ها می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت مورال دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا همیشه از سیستم خود محافظت کنید. چرا که این نرم افزار از فن آوری بسیار پیچیده ای برخوردار است و عملکرد بسیار سریع دارد و می تواند تمامی تروجان ها و ویروس هایی که سبب آسیب رساندن و سرقت اطلاعات از درون سیستم شما می شوند را شناسایی و سپس آنها را از بین ببرد. در واقع این نرم افزار می تواند تمامی بدافزارها , کیلاگرها , ابزارهای جاسوسی مختلف , روکیت ها , کرم ها و سایر ابزاری که ممکن است به شما آسیب بزند را با سرعت باور نکردنی شناسایی کند و سپس آنها را حذف کند و در زمان جستجو سبب کند شدن سیستم شما نشود.

محمد بازدید : 134 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود لایو والپیپر Sunflowers Live Wallpaper برای آندروید

در این نوشته از مورال دانلود تصویر پس‌زمینه‌ی زنده (یا Live) زیبایی برای شما قرار داده‌ایم که در آن گل‌های آفتاب‌گردان در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با طلوع و غروب آفتاب نشان داده می‌شوند. تنظیمات متنوعی برای این پس‌زمینه موجود است. مثل مشخص کردن تعداد گل‌های آفتاب گردان، تنظیم سرعت باد، مشخص کردن مکان و اندازه‌ی ماه، نشان دادن یا مخفی کردن خودشید، تنظیمات ابرها و موارد دیگر که باعث می‌شود بتوانید این تصویر را آنطور که می‌خواهید شخصی‌سازی کنید.

محمد بازدید : 151 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Farm Frenzy Ancient Rome برای کودکان

بالاخره پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه ی جدید از سری بازی های Farm Frenzy منتشر شد. بازی بسیار جذابی که به ظاهر ساده است اما در عمل گاهی آنچنان سخت و دشوار می شود که حرفه ای ترین کاربران هم با سرعت عمل بالای خود از پس انجام مراحل طی زمان های تعیین شده بر نمی آیند. این بار Farm Frenzy به رم باستان رفته و با نام Farm Frenzy Ancient Rome قرار است که کاربران را سرگرم کند.این نسخه از بازی که به مانند مدل های قبلی از گرافیک بالایی بهره می برد برروی سیستم های سخت افزاری معمولی هم قابل نصب و اجرا بوده و با موزیک دلنشنین و مناسبی که در بازی اجرا می شود همه را سرگرم خواهد کرد. این نسخه هم موضوعی که در مدل های قبلی بود را دنبال می کند اما به طور کامل طرح اصلی بازی از نظر نمایشی تغییر کرده است. حیوانات با طراحی های جدید به بازی اضافه شده اند که جذابیت را دو چندان خواهند کرد. 90 مرحله در انتظار کاربرانی است که بازی Farm Frenzy Ancient Rome را دریافت خواهند کرد ، ساختمان ها و کارخانجات جدید ، تولیدات جدید برای حیوانات ، استفاده از قایق به جای خودرو ها در فروش محصولات و بسیار گزینه های دیگر که انجام بازی می تواند دلیل خوبی برای دست یافتن به آن ها باشد.

محمد بازدید : 163 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود کلیپ کورس Bugatti Veyron vs Lamborghini Aventador vs Lexus LFA vs McL

امروز برای شما کلیپ فوق العاده دیدنی از کورس گذاشتن بین ماشین های فوق سریع و پیشرفته بوگاتی ویرون ، لامبورگینی آونتادر ، لکسوز ال اف ای و مک لارن رو آماده دانلود کردم.به شما توصیه می کنم این کلیپ جذاب را از دست ندهید. شما هم اکنون می توانید این کلیپ را به صورت رایگان و کیفیت بالا از سایت مورال دانلود دریافت نمایید.

محمد بازدید : 326 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی جذاب Gem Miner 2 v1.2 برای آندروید

در بازی Gem Miner 2 شما با حفاری زمین تلاش می‌کنید به منابع ارزشمند زیر زمین دست پیدا کنید. شما با استفاده از ابزار حفاری خود به نقاط مختلف زیر زمین می‌روید و اگر خوش‌شانس باشید به محل نگهداری گنج دست پیدا می‌کنید! این بازی دارای گرافیک مناسبی است و در آن می‌توانید حالت Freeplay را انتخاب کنید که با داشتن ۶ حالت سختی متفاوت و انواع معادن می‌توانید ساعتها خود را با جستجو در این معادن سرگرم کنید. همچنین بازی دارای ۴۳ مرحله‌ی متفاوت است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

محمد بازدید : 354 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Charm Tale Quest با حجم کم

Charm Tale Quest – یک بازی کم حجم و زیباست که در آن شما می بایست زنجیره ای از حلقه های رنگی را بسازید و با دست آوردن امتیاز دشمنان غیر عادی خود را شکست دهید.در این بازی شما در هر نوبت با حرکت دادن حلقه ها و همرنگ کردنشان در کنار یکدیگر امتیاز کسب می کنید.در ادامه مطلب می توانید تصاویری از بازی و لینک دانلود را مشاهده نمایید.امیدواریم از این بازی لذت ببرید.

محمد بازدید : 121 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

مطلع شدن از پیام‌ها و زنگ‌ها با فلش دوربین موبایل با Beacon 2.2 – اندروید

اپلیکیشن Beacon ابزاری ساده و کاربردی است برای کسانی که دوست دارند در حین گرفتن SMS یا زنگ خوردن گوشی از نور فلش دوربین گوشی خود به همراه صدای زنگ استفاده کنند تا از رسیدن پیام جدید بهتر مطلع شوند. کار این برنامه به این شکل است که با انتخاب شما، با تماس یا پیام جدید فلش دوربین را برای دفعات مشخصی روشن می‌کند و با این کار به شما علامت می‌دهد که پیامی منتظر شما است. در این برنامه می‌توانید حالت روشن و خاموش شدن فلش دوربین را نیز مشخص کنید. برای اجرا این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

محمد بازدید : 98 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

مراسم شب دهم محرم (عاشورا) ۹۱ با مداحی حاج محمود کریمی

مورال دانلود فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و آغاز دهه محرم را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفته و سعی بر آن است تا هر شب ، مراسم آن شب برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار بگیرد. مراسم شب دهم محرم (عاشورا) ۹۱ با مداحی حاج محمود کریمی تهیه و جهت دانلود قرار داده شده است. التماس دعا

تعداد صفحات : 50

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 391
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,499
  • بازدید ماه : 12,466
  • بازدید سال : 97,653
  • بازدید کلی : 573,340