loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 257 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود VLC media player 2.1.0 - پلیر قدرتمند مالتی مدیا

| دانلود VLC media player 2.1.0 - پلیر قدرتمند مالتی مدیا |

VLC media player نرم افزاری متن باز و رایگان و در عین حال حرفه ای برای پخش فرمت های مالتی مدیا و صوتی و تصویری می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از فرمت های صوتی و تصویری ، قابلیت پخش انواع فایل های ویدیویی خاص نظیر DVDs, VCDs, MPEG, و DivX را در کنار پخش فرمت های معمول را دارا می باشد که با توجه به پشتیبانی از اکثر فرمت ها از ذکر آنها خودداری می نماییم. این نرم افزار حرفه ای و سبک ، با داشتن میلیون ها کاربر به شما این اطمینان را میدهد که آسوده خاطر از آن استفاده نمایید. قابلیت استفاده و نمایش از انواع زیرنویس ها و با پشتیبانی از زبان فارسی در کنار قابلیت هایی نظیر چرخش ویدیوها (rotate) و همچنین crop کردن آنها در حین تماشا از نرم افزار رایگان VLC media player برنامه قابل رقابت با نرم افزارهای تجاری می سازد. همچنین این نرم افزار میتواند در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب به کاربر قابلیت capture گرفتن و پخش بهینه را ارائه نماید. پخش فرمت فرمت های HD و Full HD نیز در قابلیت های نرم افزار گنجانده شده است.

محمد بازدید : 310 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

بازی پارک کردن اتوبوس برای آندروید Roadbuses – Bus Simulator 3D v1.0

امروز در مورال دانلود، بازی پارک کردن اتوبوس برای آندروید Roadbuses – Bus Simulator 3D v1.0 را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بازی شبیه سازی رانندگی با اتوبوس برای سیستم عامل آندرویدی میباشد. در این بازی شما کنترل یک اتوبوس را در اختیار داشته و باید آن را در محل مورد نظر پارک نمایید. این بازی شامل ۲۰ مرحله مختلف میباشد که با رفتن به مراحل بالاتر بسیار سخت خواهد شد.

محمد بازدید : 120 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار فارسی فرهنگ لغت معین

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به ۴۳۰۰۰ واژه دارد !
دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.

محمد بازدید : 185 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن سریالی شکرستان با لینک مستقیم

خلاصه داستان: شکرستان با بیش از ۱۸۰ شخصیت همهٔ داستان‌های این سریال در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند. قصه‌ها پس از ۸ ماه تحقیق و توسعه بر اساس داستان‌ها، ضرب المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانهٔ ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشتهٔ تحریر در آمده‌اند. در این شهر قدیمی و داستانی، هیچ کس در جایگاه خود نیست و تلاش شده تا با دفورماسیون تصویری و دراماتیک، شیوه‌ای اتخاذ شود که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستان‌ها، عمیقا به فکر فرو روند و آینهٔ رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند. شما می توانید 32 قسمت از این مجموعه زیبا را از مورال دانلود با لینک مستقیم دریافت نمایید.

محمد بازدید : 125 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC

| دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC |

| Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED |

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

محمد بازدید : 130 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ زیبا و جدید محسن چاووشی به نام دوست داشتم

آهنگ زیبا و جدید محسن چاوشی به نام دوست داشتم را برای شما عزیزان در مورال دانلود آماده کرده ایم. برای دریافت این آهنگ زیبا به ادامه مطلب بروید.

محمد بازدید : 117 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم تهران 1500 با کیفیت بالا

|دانلود رایگان فیلم تهران 1500 با کیفیت بالا |

موضوع (ژانر) : کمدی طنز

فرمت : mp4

حجم : 375 مگابایت

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۹۱

کارگردان : بهرام عظیمی

صداپیشگان: هدیه تهرانی، بهرام رادان، مهران مدیری، گوهر خیراندیش، مهتاب نصیرپور، حبیب رضایی، حسام نواب صفوی و مرحوم محسن رسول‌اف، تهیه‌کننده: مؤسسه نسل اندیشه، عبدالحسین ابولحسنی …

خلاصه داستان : داستان «تهران ۱۵۰۰» همان طور که از نام آن پیداست در سال ۱۵۰۰ هجری شمسی جایی که ربات ها همه جا را گرفته اند و ماشین ها پرواز می کنند و … می گذرد. نازی (هدیه تهرانی) که برای تحصیل به ماه رفته است به درخواست پدربزرگ ۱۶۰ ساله اش (مهران مدیری) به زمین بازمی گردد تا مراسم کفن و دفن پدربزرگ را که طبق قانون بیشتر از ۱۶۰ سال نباید زندگی کند، ساماندهی کند. جواد (بهرام رادان) یک راننده تاکسی است که در دام عشق نازی گرفتار می شود و باید دیگر رقبا را از سر راه کنار بزند.

توضیحات و اخبار این اثر : بهرام عظیمی با ساخت سری انیمیشن های تبلیغاتی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری که به نام شخصیت اصلی آن ها یعنی سیاساکتی معروف شد، شناخته شد و در حقیقت انیمیشن «تهران ۱۵۰۰» اولین فیلم بلند او در مقام کارگردان و فیلمنامه نویس به حساب می آید که عظیمی تولید آن را از حدود چهار سال پیش آغاز کرد.

 تهران ۱۵۰۰ بی شک یکی از بزرگ ترین اتفاقات چند سال اخیر سینمای کشور ما است. وقتی که پیشرفت به نتایج عینی می رسد و بالاخره مردم برای دیدن یک پویانمایی ایرانی به سینما می روند. این اصلا اتفاق کمی نیست. خیلی از مردم ما مشتری دائمی سینماها نیستند و هر از چندی با آمدن فیلمی خاص به سینما می روند. رتبه فروش دوم این فیلم نشان می دهد که از بین ۵ انتخاب که از میان آن ها سه عنوانش تحسین شدگان جشنواره فیلم فجر امسال هستند، مردم به این کار نو اقبال نشان داده اند. واقعا می توان به آینده صنعت پویانمایی کشور امیدوار بود.

محمد بازدید : 635 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود WinRAR v5.00 - بهترین نرم افزار فشرده ساز

| دانلود WinRAR v5.00 - بهترین نرم افزار فشرده ساز |

 

WinRAR 5.00 Final یکی از محبوب ‌ترین و پرکاربرد ترین نرم‌افزارهای فشرده سازی است. وین‌رار کاندید جایزه اپسیلون سال ۲۰۰۸ بهترین نرم‌افزار شد و بعدها در هشتمین کنفرانس نرم‌افزار اروپا، برنده بهترین نرم‌افزار سال شد.در پست امروز وبسایت مورال دانلود نسخه ی جدید این نرم افزار قدرتمند فشرده ساز را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.همانطور که می دانید برای صرفه جویی در بسیاری از هزینه ها مانند آپلود و دانلود فایل ها،صرفه جویی در زمان و... می بایستی فایل های موجود بر روی شبکه اینترنت به صورت کافی فشرده شوند.یکی از برترین و قدیمی ترین نرم افزار های فشرده سازی وین رار می باشد.وین رار محصولی از کمپانی RarLabs می باشد که در سال ۱۹۹۵ عرضه شد. این نرم‌افزار، یکی از نرم‌افزارهای اختصاصی در حوزه فرمت RAR بوده که سایر فرمت‌های فشرده‌سازی چون ZIP را نیز پشتیبانی می‌کند.مهمترین ویژگی این نرم افزار قابلیت Self-Extract می باشد.با استفاده از این امکان کاربران می توانند فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورند تا در سیستم هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانند آن ها را از حالت فشرده خارج کنند.وین رار می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد همچنین قادرست فایل هایی تا حجم 8,589 بیلیون گیگابایت را نیز فشرده کند.نرم افزار علاوه بر اجرای فایلهای RAR و ZIP می تواند فایلهای فشرده با فرمت های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z را نیز اجرا و ویرایش کند.فایل های فشرده شده توسط این نرم افزار از امنیت بالایی برخوردار خواهند بود و کاربران می توانند برای فایل های رمز عبور قرار دهند.اما بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که رمز عبور راحتی برای فایل های فشرده ی خود انتخاب کنید زیرا به گفته ی یوجین راشال و الکساندر راشال،سازندگان این نرم افزار،از الگوریتمی برای رمزنگاری فایل ها برای این نرم افزار استفاده کرده اند که در صورت گم شدن رمز عبور امکان بازگردانی آن نخواهد بود.

تعداد صفحات : 50

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 345
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,453
  • بازدید ماه : 12,420
  • بازدید سال : 97,607
  • بازدید کلی : 573,294