loading...
مورال دانلود | دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 125 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC

| دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC |

| Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED |

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

محمد بازدید : 219 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی FIFA 13 برای PC

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

dvd دانلود بازی FIFA 13 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه مورال دانلود با قیمت ۵۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

محمد بازدید : 461 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (1)

اضافه کردن ۵۰ تیم در PES 2013 با پچ Unlock 50 Teams Patch

چند پیش نسخه ی دموی بازی PES 2013 منتشر شده که به علت آزمایشی بودن ، شرکت سازنده یعنی کونامی تنها چند تیم برای این نسخه قرار داده بود . با دانلود پچ Unlock 50 teams patch می توانید ۵۰ تیم از محبوب ترین تیم های دنیا از جمله بارسلونا و رئال مادرید را در نسخه ی دموی خود داشته باشید و از PES2013 لذت ببرید !‌ برای مشاهده لینک دانلود و لیست تمامی موارد اضافه شده به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

محمد بازدید : 256 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود پچ جدید بازی Pes 2012 با عنوان PESEdit 2012 Patch 3.5

| به همراه دانلود پچ فیکس ۳٫۵٫۱ به صورت جداگانه |

پچ جدید بازی Pes 2012 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۲ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۵ می باشد را برای بازی PES 2012 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت مورال دانلود دریافت نمایید.

محمد بازدید : 246 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود Pro Evolution Soccer 2012 + PesEdit Euro 2012 Patch - بازی فوتبال تکاملی 2012 + آپدیت یورو 20

بازی بسیار محبوب PES که یکی از بازی های فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای می باشد و در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است را شرکت Konami منتشر نموده است. اکنون PES 2012 نسخه ای جدید از این سری بازی ها بوده و در آن هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه 2011 با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملاً بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control، همزمان دو بازیکن را کنترل کند (بازیکنی که صاحب توپ است و بازیکنی که کاربر می خواهد به او پاس دهد).

حرکات مدافعان و دروازه بان نیز به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت نموده و کاملاً نزدیک به واقعیت است. قابلیت های  دیگری هم مانند امکان قرار گیری کاربر به جای بازیکن، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه نیز امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان، چهره ها، ورزشگاه ها، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله، دفاع، دریبل و ... را فرا بگیرد.

محمد بازدید : 207 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Ridge Racer Unbounded 2012

▐نسخه سالم و معتبر  + کرک Skidrow ▐

این بار نیز مورال دانلود برای شما عزیزان بازی بسیار جالب و گرافیکی درعین حال کم حجم را آماده نموده است.بازی Ridge Racer Unbounded محصول شرکت Bugbear است.که به تازگی وارد بازار شده است. این بازی سبک جدیدی از رقابت های ماشین سواری بوده، که در نزدیکی شهر نیورک اتفاق می افتد. بازی Ridge Racer Unbounded به گونه ای ساخته شده است. که برای پیروزی در رقابت ها علاوه بر سرعت به قدرت و مهارت نیز نیاز دارید. به گونه ای که داشتن یک ماشین قوی برای از بین بردن ماشین های دیگر امری حیاتی است. از ویژگی های خوب این بازی می توان به ماشین های زیبا و زیاد آن اشاره کرد.که به گیمر آزادی بیشتری میدهد.حتی شما می توانید ماشین خود را با میل و سلیقه ی شخصی خود بسازید. وبا آن ماشین مسابقه دهید.از ویژگی های دیگر این بازی می توان به صدابرداری این بازی اشاره کرد. که محیطی بسیار جذاب و واقعی را به ارمغان می آورد.همچنین می توان به بازی شبکه یا (آنلان) این بازی اشاره نمود. که با استفاده از آن می توانید با دوستان خود بازی آنجام دهید و لحظات شادی را سپری نمایید شما میتوانید این بازی زبیا را از وب سایت مورال دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

محمد بازدید : 239 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

دانلود DLC برای Fifa 12 با نام FIFA 12 UEFA Euro 2012

بازی فیفا ۱۲ ، نام بازی فوتبال معروفی می باشد که طرفداران بسیار زیادی را با آخرین نسخه خود جلب نمود. هم اکنون برای این بازی افزونه ای (DLC) با نام UEFA Euro 2012 عرضه شده است که این افزونه شامل یک Game Mode کاملا جدید در بازی ، Expedition Mode که گیمرها تیمی را خود طراحی می کنند که به مسابقه با تمامی ملیت های حاضر UEFA بپردازد. گیمرها می توانند تمامی اطلاعات بخش Virtual Pro را در این قسمت بازی وارد نمایند. داستان های سناریو جام جهانی ۲۰۱۰ افریقا در این بازی ادامه پیدا می کند و گیمرها باید سعی کنند تا با کسب قهرمانی خود و تمام نمودن حالت های مختلف بازی ، دست به سناریوهای بیشتری پیدا کنند. این بازی تمامی ۵۳ عضو ملیتی یوفا را شامل می شود. شما در ۸ استادیوم رسمی که در آن این لیگ برگزار می شود بازی خواهید کرد و از تمامی امکانات نهایی یوفا ۲۰۱۲ بهره مند خواهید شد. شما می توایند این DLC را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت مورال دانلود دریافت نمایید.

محمد بازدید : 203 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)

نسخه جدید بازی گلف زیبا و جذاب به نام ۱۰۰۱Minigolf Challenge

بازی بسیار زیبای Minigolf Challenge که دارای ۱۰۰۱ مرحله می باشد و هر مرحله بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است . همان طور که می دانید بازی گلف یکی از جذاب ترین بازی هاست و همیشه کاربران دوست دارند در زمان بیکاری به اینگونه بازی های سبک و بدون دردسر بپردازند . این بازی کاملا سه بعدی می باشد و همچنین زیبا طراحی شده است و نسبت به حجم کم خود دارای گرافیک مناسبی است و برای سرگرم کردن خودتان و کودکان نیز بسیار مناسب می باشد . شما برای انداختن توپ به داخل حلقه های تعبیه شده باید از موانع سخت توپ ها را عبور دهید و همچنین این موانع باعث می شوند جذابیت بازی چند برابر شود . این بازی امکان چند نفره بازی کردن را نیز دارد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد کیفیت کار سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6814
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 324
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,432
  • بازدید ماه : 12,399
  • بازدید سال : 97,586
  • بازدید کلی : 573,273